LAWAK SERAM JAMBAN

ASSALAMUALAIKUM N HAI...
Baru aku perasan yang aku tak post 1 entry pun untuk bulan 12 ni..Teruk betul kamu dla, dulu hari2 boleh update kan..Untuk tidak menghampakan peminat2 semua [bluwekkkkk] aku nak share 1 cerita lawak tak lawak jugaklah, tapi sedih jugaklah..hurhurhur...

Ini kisah masa aku pergi training badminton..Setiap hari Selasa kan memang aku pergi main badminton kat DEWAN SEKOLAH CHUNG HWA..Disebabkan sekarang ni musim cuti sekolah so sekolah tu memang sunyi sepi pi pi la..Masa sampai tu, tetibe je rasa nak pergi TANDAS, biasalah musim salji macam ni memang rajin betul masuk bilik termenung..Tandas tu memang dalam kawasan sekolah la..Tahu tak setiap kali masuk tandas, aku selalu je terbayang filem HISTERIA tuh, kan ada yang scene dalam tandas, bukak2 nampak kawan dia mati kena bunuh..Tapi buat cool jerlah, mana boleh tahan benda-banda macam ni..Untuk mengetahui kisah selanjutnya, hayatilah kartun kat bawah ni, dah lama kot aku tak conteng2 kat blog ni..


Dengan bahagianya aku masuk dalam tandas..

Kemudian sambil2 tu aku bukaklah paip sekali..Tiba-tiba...saspen..saspenn

Punyalah fokus gila, tak tengok pun yang mana satu..

Sekali aku bukak pili hujan daaaa....

Aku serius tak perasan pun yang tandas tu ada shower skali, so memang aku confident je bukak..Bila tiba2 air jatuh atas kepala tu, aku siap pelik lagi, dari mana pulak air ni datang tetiba membasahi diriku ini..Ingatkan tandas ni berhantu dah..Sekali tengok rupanya ada shower..Selama ni tak perasan pun kewujudan beliau..Tandas sekolah aku dulu takde kot shower bagai camni...Hebatnya..Apesal la dia letak dekat2 ek? Tengok...tak boleh terima kesalahan sendiri letewww..Disebabkan keblurran aku tu, memang agak basah jugaklah baju aku time tu..Belum main dan berpeluh-peluh dah..Hebat betul!

nasi tambah :  entry seterusnya tunggulah tahun depan baru update kot..


Comments

Myra Jay said…
Rindu dengan DLA :-)


Hehee, nak kesian ke nak gelak ni :) Tp seyes tersenyum baca pglaman DLA ni :)
Anum said…
betul2 basah ni
aanie said…
dla, mu ni kejap timbul kejap tenggelam..huhuh....

kahkahkah.sape yg conteng ani love sepul tuh?? skolah cina lak tuh...

syok sgt dapat masuk toilet, gitu la jadinya....hahaha....
aanie said…
err, tahun dpn tu bulan berape?
Cik TeN10 said…
😄hahaha kelakar lah dyla.. Tak pasal2 mandi .. Comel sgt kartun dyla and fatin dpt bygkan situasi dyla msa tu.. Tahun depan ??? Lmbat lg dyla.. Update le lg ngn katun2 comel dyla tu ea.. :)
saya_arief said…
fokus itu betul.
tapi terlalu fokus boleh menimbulkan masalah..
hahahaha.
;D
SN said…
peh...sadis...lukisan tu lagilah~


hehe,sbr jela
Longjohn said…
haha3..lawak le cite nie
zati embong said…
hahaha sabar jela dLa ni kan. psiko betul. kalau jat mahu lari keluar sbb terkejut.haha
misyamissyou said…
ehek! ingt ape td..hehee..pelik dpt tandas ade shower canggih betul
Admin said…
hehhe..
tu boleh siap mandi terus,
perhati dulu baru pusing yaa :)

Latest Post:
1. Kelas Ijazah Sarjana Muda Perguruan IPG
2. Adam Adli Mahasiswa UPSI | Love or Hate | All About Your Choice
kiwi said…
hehe..klakar plak tgk gmbr tu..
blog-tips-kurus said…
eeeeewwwwwwww!!! mucuk!!

apesal 'ani & sepul' tu? buh name lain laaaaaaaaa... (",)
Unknown said…
lamo tak jenguk blog sendiri dan jua rakanku Dla ni...huwa huwa huwa...

Dla.... Dla... abes basah....
Anati Soki said…
ahahahaha.. kelakar la kamu.. camana boleh tersilap bukak ni.. heheheh
Anonymous said…
lawak la dyla.. haha

bdw jeles. cun gamba
Cik TeN10 said…
bercinta lepas kawin.. :) dgr pn sweet sgt2..

blom smpai lg prince dyla.. nt smpai waktu muncul la tu.. :)
sahromnasrudin said…
seriusly sy gelak dgn entri ini..sgt comel la..........
Mun said…
haha... camno laa leh hujan dalam toilet erkk..
ain zuraini said…
hehehe mmg lawak la....
CIK TOM said…
comel katun sensored tue..heee
Keri said…
wahaha.. suspen btul citer
Anonymous said…
aku dah hantar ke 24434... hahahaha
wakgelas said…
wak pon sukak tengok kartun dLa tuuu..., eeeeE wak dh dateng niiii nk komen komennnnn..........
Hanis MY said…
naka la dyla ni haha... dulu maso skoloh poms saing2 suko crito hatu toilet hehe...kadey2 sapa takut nokgi toi soram2 wuwwuwu...

p/s: timo kasih byk2..tlg doa etek deh...
tulisan yang baik untuk di simak,,nice post
ILA HonEyBuNNy said…
ehhehheheh....adoiii la..

cian kamu dear...lawak la...kekkeke..

miss u dear..update la dear..;)
Kongsi Apa2 Aje said…
haha...terboooeeekkk!!! (^_^)
hahahha..sgt klaka..btw lukisan tuh sgt cuteeeee ;)
fiezah91 said…
hahaha. kesiannya. kehkehkeh.
nasib tak jumpa tandas ada shower melainkan kat rumah.ekekeke
fadh leyanie said…
kah3..bahaya betul..tak pasal2 lencun di basahi air.
kartun tu mmg ohsem!
alexayussida said…
hahaha kesiannnnn!!
Qib said…
comel dan teramatla lawak kott
noa said…
hahahhahahha seram tul ar
Unknown said…
Seram gla.ha..ha