sEROnOknyEEE.....

Tak sia2 aku blk minggu ni...Best sangat..Semalam ma buat makan tuk masjid..Macam2 ada taw..Ikan Patin msk Tempoyak [my peberet neh], daging goreng, ayam msk merah, daging kerutuk[btol x spelling neh..ngeh..ngeh], tom yam, murtabak...bla..bla...

Yang paling aku suke x hengat semestinya sup bunjut adabi..eh silap...IKAN PATIN MSK TEMPOYAK laa..Akak aku baca mesti jeles x hengat ni...Best sis, rugi sis xde..Pertanyaan sket, sonok ke dok rumah mak mtua???Ekekeke...Sape masak???Masak ape???
Lupe lak nak snap gambar lauk pauk yg best smlm...Lepas 2 kan, ms kitorg tengah sahur td, abang aku yg kat Melaka lak sampai dgn wife & abg aku lg sorang <-setil single cam haku...
So petang ni 4 sure la ma aku msk spesel sket..Ni yg rase mls nak blk tganu ni..

Tapi aku kat umah sewa pun rajin gak wat menu macam2 pas2 ditambah plak menu yang kitorang buat kat bazaar Ramadhan, lagi sonok perut ni bershuffle..Korang tengokla menu anak dara di rumah sewa, lumayan jugak kan..Tp yg penting abis dimakan...Say No 2 Membazir..

MENU ANAK DARA...

Comments