BARANG BAIK - T-SHIRT BLOGGER

ASSALAMUALAIKUM N HAI...
Kena berlakon excited ni..haha..Sebabnya barang baik ni dah lama sangat sebenarnya dapat..Sekarang baru nak kecoh ke mek dla weh? Tak kiralah, lambat pun nak kecoh jugak..Sebenarnya aku kena lapor diri bila T-Shirt ni dah sampai kat empunya blog tapi sampai sekarang aku tak bagitahu pun dah sampai..Biasalah, aku memang slow pun -.-'

T-shirt blogger yang ohsemmm ni aku beli kat BLOGGER CREW [klik untuk melihat magic]..Aku ni memang pantang kalau ada jual t-shirt nak2 berkaitan dengan dunia blogger..Konon nak nampak macam blogger tegar yang kental la padahal suam2 kuku jer..Kembang je hidung bila ada t-shirt blogger ni rasa macam dah disahkan jawatan sebagai blogger jer..Sungguh koya lalu hidung ini menggebah dengan jayanya..Tak faham maksud hidung gebah?Sila tanya SIS HANIS..heeee...Oke, masa untuk menunjuk-nunjuk pulak..Cakap banyak pun tak guna kalau tak ada bukti..Mempersembahkannnn...

Dah macam Julius Caesar punya quotes lak, lain sikit je..Inilah GBC yang aku kecoh-kecoh aritu..Ooo..tak ingat ya..Takpelah..


Model bersama motosikal YAMAHA ntah berapa cc..haha..Model?Please lah dla..


Kenapa aku aku suka t-shirt tak macam girls yang lain suka dress cantik2? Aku kan pemain badminton yang amatur kononnya, so t-shirt tu selalu beli la..Takkan nak pakai blouse kot time main badminton..Agak2 rrr der nak melawa pun.


Itu dia gaya budak excited dapat baju baru..Pasti bergaya ketika bermain nanti..Maafkan saya kalau over -.-'

Kain dia memang tebal dan yang penting kaler HITAM ! Dengan memakai baju berwarna hitam secara tak langsung membuatkan aku kelihatan lebih selim..Magic betul!Oke, sekian sahaja segmen menunjuk-nunjuk pada kali ini..

nasi tambah : sebenarnya aku frust bila kursus yang aku apply tak dapat..Tahun ni tak pergi langsung lagi kursus..Markah tu pergi kursus..Geram sebab ketiga-tiga kursus untuk tahun ni aku tak berjaya dapat..Nanti cakap aku tak apply pulak.So, aku tak salah dalam hal ni, jangan nanti markah aku sikit sebab tak cukup kursus lak..Makcik fire nanti.Nasib baik petang semalam ada training badminton..Boleh aku lepaskan ketensenan dengan memukul shuttle sekuat hati..heh..Sebenarnya aku nak gila2 pergi kursus tu tapi nak wat camne, takde rezeki leteww..Kena terima la walaupun sentap sikit...

Comments

aanie said…
bape hengget ni?? nape dia x tulis url kitewww?? hehe, poyo je aku ni kan??

sian mu xdpt g kursus...mu g la nangis2 kat dia mintak....
Anisa Hang Tuah said…
pssssttt
t-shirt bersih ada tak?

hehe
zati embong said…
hihi.hnsem2 baju 2.hihi.jat xde baju 2,tp suar 2 sama la dgn jat.hahaha
Zura Tahir said…
patutlah dla konpius GCB ngan GBC..
Aujinz said…
sabo mak, sabo.. eh.. salah.. koh koh koh..cuba lagie..


Lanun degil
Unknown said…
mmg agak terover gmbr2 tuh...hehe
Aujinz said…
terasa macam nak ngurat Dla...
Cik TeN10 said…
wahh2.. kemain lg bergaya dgn t-shirt baru.. smart2!.. olohh xpe2.. xde rezeki la nk g kursus kali ni.. next time mna tau dpt semua yg dla apply kn.. pape pn chill ^^
Unknown said…
waaa camne ko leh dapat baju tu
nurdani said…
haha.comey gitu mo!
[sutera kasih] said…
cantek t-shirt tu..hitam itu anggun :)
red said…
lawa baju tu. wat sendiri ke?
Anonymous said…
jom lawan badminton
puteri ain said…
pweewittt . tshirt baru . hehe
SiS NaD said…
Salam Cik Dyla...

Wah!~ Dah ada t-shirt blogger tu... Tahniah!~ Hehe!~ (^_____^)V
Niena Muhammad said…
erm.. cantik... lengan panjang ke tu? mata rabun.. lgipun pic xnmpak penuh.. burukbeng wat hal ^^
adan said…
agak comel posing dengan raket tu.. ahaha
Anonymous said…
peh. gedabag tu words dia. huhu. mana dpt
ILA HonEyBuNNy said…
lawa tshirt...hehe

amboii,pinjam moto yamaha sapa tu...ehhe
roq said…
ahahhaha...suke2, nak satu... :)

singgah la sini ye...huhu
anumuchan said…
wow nice t-shirt! heee
Hanis MY said…
comannyo t-shirt dyla... nop 'pinjan' buleh hehe gura jah, tapi gambar dyla pose peace tu cun sgt i loike!
Fasihah Supian said…
ohh hoooo cantik gak baju nie....not bad..eh sama ar, suka lagi t-shirt...kawan2 suka ckp aku tak matang, dermm
Areyoudys said…
as salam..
wah! ada t-shirt! ni yang pakcik tak jeles nih!

hehe~
ada lebih, baik mai satu. ekeke~
Prettyvrach said…
fuhlamakkk..ni klau pakai ni,konpem orang tau blogger. kekeke..Time ML kuar jalan ngan tunang ML baru-baru ni. Die boleh risau takut ade orang kenal ML. ML plak rase...lorrr...berape kerat je la follower kat blog tu..kekekke...kelaka gile rase..