DAPAT PAHA, BETIS DILUPAKAN

ASSALAMUALAIKUM N HAI...
Apalah nak jadi dengan aku ni..Mood blogging kejap turun kejap naik..orang lain lepas update mesti kaw2 BW kan, aku rasa aku dah jadi pemalas nak jalan2, baca blog orang..Lepas update, nak BW 10blog sehari pun liat kemain tapi aku tetap komen just lambat, kadang2 buka pastu terlupa nak baca, last2 tutup, esok bukak balik, tengok2 dah ada cerita baru..Hebat betul la korang yang rajin update, rajin BW..Aku rasa nak bagi standing ovation kat mereka yang gigih dan sangat bertabah ni.Bab trafik memang aku tak amik port dah, menjunam ke, mendatar ke, sebab memang deserve pun dapat trafik ciput..

Takkan nak bersara kot, haishhhh tak kot..Kalau bersara, nak campak katne lagi perasaan2 aku, cerita2 aku, seni2 aku yang tak berapa seni tu..Takde ke kursus2 blog yang aku boleh attend biar kasi panas dan membara sikit semangat ini?Atau mungkin sebab aku dah jatuh cinta dengan INI yang buat aku rasa malas nak blogging ni? Tak boleh camtu, takleh lupakan blog, nanti benda2 INI kena show off kat blog jugak..Benda INI yang buat aku jadi camni kot.
Ini tangan aku...


Ini tangan kawan aku


Ini barang2 kawan aku


Crown ini aku yang buat [tapi tak sepenuhnya..haha]


Ini kawan aku yang buat.

Jatuh cinta dengan FELT CRAFT pulak dah..Ni gara2 masa pergi Shah Alam hari tu la, tengah fikir2 nak bagi hadiah birthday apa kat Disha tetiba dapat idea nak buat sendiri je..FARIROSS ni memanglah dah lama jugaklah buat benda ni, aku je 1st time buat terus bagi hadiah kat orang..Tahap confident sangat tinggi.Actually aku tak suka bab2 menjahit ni, serius! Tapi felt craft ni macam layan je sebab hasil dia comel2 je..Eh, korang doakanlah saya berjaya dan tidak hot2 chicken shit ye.Nanti InsyaAllah aku akan buat blog baru bergabung dengan MY SIS, sila support!Haha..Tapi blog ini aku takkan tutup..Sejarah hidup untuk aku ingat bila dah tua nanti. Itupun kalau password masih ingatlah..

nasi tambah : aku rasa aku ada masalah suka taip panjang2..Bajet orang baca sampai habes..Takpe hati makcik besar, tak kecik hati pun..nak bagi standing ovation gaklah kat orang yang taip pendek2 tak perlu letak gambar banyak2 pun tapi isi padat, komen pun banyak..Tabik2

Comments

Unknown said…
wat ko aku la so
Anum said…
bestnya
rajin la
kalau dah memang berbakat teruskan ok
Aujinz said…
Aku pun suka felt craft... Dulu aku rajin buat..laa nie maleh aaa..koh koh koh..
lady-D said…
@JIJI YU
nt aku buat riben la ko mu

@Anum
seni2 camni cam best gak layan..try dulu tgk bape lame leh bertahan..hee

@Aujinz
ko biar betul?sungguh tidak menyangkai ni
aanie said…
aku ingatkan mu buat nama tu kat baju..rupa2nya crown..xpe, mu mmg berbakat dlm seni...nak buat blog gapo?? bisnes ko?? good luck deh...
Myra Jay said…
Cantek..

Bila kita buat sendiri hasilnya sangatlah berpuas hati kan :)

Penat lelah yang berbaloi :)
blog-tips-kurus said…
dah lame ai cari kerastangan ni. rase macam tere nak buat sendiri. nak beli katne kain tu? hehe! lupa la dear.. jgn mare aaa.. (>.<)
Aleen Aiden said…
ajar aku weh!mcm menarik!heh~
Sunah Sakura said…
saya pun macam malas nak berjalan da sekarang..ni tengah rajin ni..err
[sutera kasih] said…
biasala tu dear..mood blogging ada pasang surutnya..just cool je bah :)

panjang2 pun, sy baca jgk dear hehe..bestla dyla skrg dh main felt craft ekk..nnti blh buat tuto :)
Cik TeN10 said…
wahh comel3 !! betul2.. fatin pun kalau dh dapat buat benda2 mcm crochet ke.. yg berkaitan cm gini lah kan.. mesti tak nak buat benda laindh.. selagi tak siap selagi tu la dok ngadap bnda tu je.. fatin pn kdg2 rsa malas jugak nk updtae bila kekontangan idea..
miera said…
hey
aku baca sampai abis tawww

comeyy ahh natang tuh..
chaiyok2
teruskannn
ct kektus said…
hehe. kite terasa nak cuba buat felt ni, tapi cari kain dia tak pernah jumpa. sobs,
Abu Bagi said…
lawa pulak aku tengok..nak!! :P
Hanis MY said…
molek doh wi rebeng ko jiji tuh haha...
oloh bakpo la coman berdo-as semo2 tu... kenam sgt ko dediberd dgn bungo tu gerey nok tepoh tapi payoh la main jauh2 gini gats...
Zainur said…
nice work! I love craft tapi tgn kejang otak langsung tak kreatif. Sila teruskan hasil seni anda and at the same time keep on bloging! Hehehe...
dhiera zainudin said…
felt craft?? suka tengok.. cantik dan comel!
merahitujambu said…
cmne nk beli..cantik laa..geram plak tu
Unknown said…
oh dah ada minat baru ke....kreatif...
M Fizan said…
haha.. jangan lar bersara.. dah jumpa felt craft, acara blogging jangan dilupakan....keep blogging :)
:: cikNuurul :: said…
bestnyerrr dla,..cumel bnde ni kan,.tp siyes,CN memang xsuke mnjahit,.huhu,.tp cm best jep bile dh siap,.yela,hasil tgn sndri kan,mesti puas,.
anumuchan said…
wah comelnye.kreatif!
ILA HonEyBuNNy said…
cantik...

ehem3...macam sama ja perasaan kita neh...ila bila dah mula stdy neh malas lak nak layan blog..bukan apa...byk benda kena fikir..heheh
kiwi said…
serous cantik sangattt...aishh..dh la x leh tgk benda kiut2 ni..hihi
eyjalukman said…
wahh kak dyla ! comel gile kot . huhu
kreatif btol lah kak dyla nih . kagum :)

btw thanks bg nasihat :)
Zue Sancer said…
panjang ke pendek ker entry awak. tapi header awak cun lah!!hehhehe
zuera said…
cumil..nak buat..tp stil x berkesempatan...
zati embong said…
bila tgn da tgn seni kan,mmg kreatif la.leh jual 2 dLa.hihi
Mcsal said…
thanx sbb sudi buat utk anakku yg chumel itu..heheh
maslemon said…
SEMALAM MIMPI DAPAT CABUTAN BERTUAH, DAPAT KERETA AUDI SEBIJI MCM DLM CITER THE TRANSPORTER 1&2. TP SBLM TIDO BUKAN ADA LAYAN CITER TU PUN,PDHL TENGOK CITE SHREK 3.EH APA KAITAN MIMPI AKU DGN N3 NI HA?
Prettyvrach said…
alahai comelnye...mesti si disha suke :)
CIK TOM said…
cantiknya yg felt ladybird tue...

mood blogging ciktom pn sm..kejap semgt..sekeap rs hambr je...
Areyoudys said…
as salam..
hehe~
pakcik tak online, pasal tak banyak masa untuk ebrblog. silap haribulan, solat pun jadi tertangguh. huhuhu..

<---layan papercraft. syok woh!
eh. ingta lagi bunga ros kertas tu? hehehe