KURSUS BELAKANG RUMAH

ASSALAMUALAIKUM N HAI...
Nak cerita pasal kursus hari tu haa walaupun dah nak basi dah takpe kita hangatkan sebelum basi..Dalam entry lepas dah gitau nak gi kursus kan.Kursus start Selasa lepas, petang Khamis dah habis tapi lepas tu housemate ajak balik kampung dia kat Dungun pulak..Kat kampung beliau bibik tak berfungsi, maka aktiviti blogging terpaksa dihentikan seketika..Alasan tak sudah kau dla weh..Tapi best giler balik kampung beliau, nanti kite cerciter later later oke..


Kitorang kursus kat HOTEL GRAND CONTINENTAL dan percayalah, hotel ni BELAKANG RUMAH aku je..Jalan kaki dalam 7,8 minit je kot tapi pesen malas nak berulang alik kan so, aku bermalam je kat hotel lagipun kelas sampai malam, balik kelas leh tidur terus.Well, bila lagi nak tidur dan makan free kat hotel kan..Hee..Hotel ni bagi aku okelah, cukup selesa nak2 free  kan..wahaha...Bilik pun luas, boleh main skipping lagi itupun kalau korang yakin bangunan tu kukuhla..Actually aku  ni jenis susah nak komplen benda2 free ni, syukurlah weh dengan apa yang diberi..Hapelagi, mehler tengok suasana hotel ni, tapi gambar takdelah meriah sangat..

Hamik, siap kasi peta lokasi lagi haa..Serius memang dekat sesangat..Dari hotel leh nampak rumah sewa kitorang..

Menjadi tak lakonan semula aku ni..Konon2 baru sampailah ni..Padahal tak sabar nak landing atas katil sebab kitorang masuk kelas dulu baru check in, muka penat tuu..

Mimpi2 indah bakal tercipta di sini...perghhh

Pemandangan dari atas bilik..Nampak PANTAI BATU BURUK...

Tempat memuaskan nafsu perut kitorang

Minumlah air masak banyak2..Sorilah, takde gambar makanan sebab bila nampak makanan terus rasa nak ngap terus dah so aku letak pic muka control aku je..kyaaahh!!!

Itu jerlah pasal Hotel Grand Continental ni..Tak sempat nak amik gambar suasana hotel banyak2, kitorang pergi kursus bukan pergi honeymoon..Nanti nak citer pasal kursus yang super duper best lak..Bolehlah bermalam kat sini kalau datang Terengganu, dekat je dengan rumah sewa ai taw...

NASI TAMBAH : Sebut Hotel ni teringat pulak pernah silap taip tajuk kat pelan dulu2..Aku tulis GOTEL GRAND CONTINENTAL bukan HOTEL. Mengekek bos aku baca siap baca kuat2 lak tu, malu kot sume dengar..Sape orang Kelantan fahamlah maksud gotel tu ape..Happy Deepavali^^

Comments

nurdani said…
wah bestnya..best kot hotel dekat dengan rumah sewa.

er gotel?hahahahahahahahaa
Admin said…
Uiiii.....
Kelas kau jah ~~
otak den masuk kaler biru,
oh nooooooo....! :P

p/s: nggeeee lame tak mai cni :)
Unknown said…
sedak sungguh pat demo kursus pon
Myra Jay said…
Kalau myra pun dah alang2 free dok hotel rembat jela..
Bukan selalu kan ;)
blog-tips-kurus said…
takde org Kelantan around le nak rujuk sekarang.. ish! ;)
aanie said…
hidup polkadot!!

ada ke suruh bermalam kat hotel...bukan nak ajak bermalam kat umah dia..kekeke....

gotel pun gotel la weh...
merahitujambu said…
comelnyaa baju polkat dot dia..
fadh leyanie said…
cantik jugak hotel tu,,boleh la berkursus sambil berjimba..
happy deepavali.:P
eyjalukman said…
wahh kak dyla , bestlahh dy dpt jln2 even rumah dekat .
SN said…
ala,xtaw ape itu gotel...hehe
Ce'gu JAERA said…
saya paling suka pergi kursus... boleh bersantai di Hotel.. boleh gak baring2 d bath tab lama2.. ehehe
rebellion said…
haha, dekat sangat ngan pantai la pulak kan, aku nanti hari jumaat naik jual kat Dataran Shah Bandar
Hanis MY said…
comannyo baju dyla polkadot... matching dengan beg tu i very likeee...koho berseri loni... ehem2...
teyn teyn said…
i org kelantan. and i paham.. hahahaha
ParkAir said…
Gotel Grand Continental, muaahahahahaha!
Unknown said…
biasa dulu g kursus balik hari jer...
ILA HonEyBuNNy said…
hehheheh....dekat sungguh ye hotelnya...

tgk katil tetiba rasa ngatook lak..heheh
sahromnasrudin said…
makanan hotel nie best2 kan...dulu masa duk grand conti kl sedap makanan dia huhuhhh
Cik TeN10 said…
aishhh ni yg buat i curious ni nk tau.. gotel tu ape?.. kna tanya junior ahh.. haha
amny said…
eh....pemandangan pantai batu buruk memang cmtu ke?? hehe...sebab ritu gi pantai tuuu..lain jee..ke amni salah g pntai..hehe
alexayussida said…
bestnyee kursus!dapat titon tmpt tejuk2..apsal pelat nih!!

dyla!!!kangen banget sih!!!<3
ishiko said…
dLa, saya org kelantan!!
heheh ^^
HEROICzero said…
ha ha kalau aku pun , aku tidur hotel tu jugak even rumah dekat . bila lagi kan ?
Rina Rahamat said…
har har..gotel tu apa? kalau utk akak gotel tu mcm gonyoh-gonyoh punggung cabok ms ber** tu har har..


beg polkadot kamu tu lawolah pulak nampaknya..
syakirahmn said…
rumah sis dLa dekat dengan pantai???? fuhhhh, jeles cam ni..... ;D


syok kot tdo hotel. hahah
Aleen Aiden said…
aku rase mcm da komen en3 nih.aishhh.oit!mengada gile.hotel blakang rumah pon sebuk nak tdo heotel jugak.keh3