ILMU CAKAR RIMAU

ASSALAMUALAIKUM N HAI...
Yuhuuu..Kali ni aku share satu ilmu..Ilmu ni aku dapat masa kursus hari tu..Actually banyak ilmu yang aku dapat tapi disebabkan mood blogging aku yang asyik on off ni, aku share yang ni jerlah..Tahu tak pasal SENAMAN CAKAR RIMAU?Aku memang taktaw pun, dengar nama ni pun masa kumpulan Sepah dulu selalu sebut masa buat show..Kalau ada sape2 tak tahu, macam ni cara dia..


Apa yang anda perlukan adalah seekor harimau...Nak mati, tak sempat nak buat cakar rimau, kita dulu yang kena ngap..Actually aku dah sediakan video..Korang layan jerlah yer..


Dah layan?Senang je kan, boleh buat beramai-ramai, lagi syok beb..Boleh menghilangkan mengantuk dan dapat mengembalikan tenaga yang hampir pupus..Time kerja kalau rasa agak2 nak zero energy tu boleh amalkan senaman cakar rimau ni..Tak silap aku cakar rimau ni berasal dari JAWA kot..Kalau salah, betulkan..Apapun thanx kepada 3 orang motivator hebat yang banyak bagi ilmu kat kitorang..USTAZ EBIT IRAWAN BIN IBRAHIM LEW, EN. AHMAD FAIZAL BIN HJ. NASIR [yang bagi ilmu cakar rimau] dan PROF. HJ. MOHD HANIM..Dorang bertiga ni semua anak buah DATO' HJ. MOHD FADZILAH KAMSAH..Memang best..Daebak^^Ni antara gambar masa kursus..nak jugak letak..muehehe





Sesuku peserta kursus..Sebenarnya semua staff  terlibat tapi buat dua sesi..Kitorang ni sesi kedua


kat belakang tu bos kitorang..Awas!perlakuan anda sedang diperhatikan

Ni Prof. Hanim time sesi penutup..Serius best beliau ni..Asal aku macam rapat gila ngan beliau ni , camera ni tipu ni, aku dok belakang prof sebenarnya


Antara kata2 semangat yang best..

NASI TAMBAH
: Ustaz Ebit pesan, orang perempuan amalkan makan PISANG setiap PAGI untuk mengelakkan  BREAST CANCER..Pastu Prof Hanim pesan orang lelaki jangan pakai und*rwear kaler biru..hahahaha..sebab kenapa aku taknak gitaw takut nanti ada yang marah...ngee~

Comments

SN said…
hehe, curious da..mn ley x bg tau! haha
Kongsi Apa2 Aje said…
salam singgah sini
hai k.dila..lme tak 64 blogging (^_^)

xnak komen sal cakar harimau tu..nak komen sal akak2 penilaian ni. ske sgt ambik gmbo yer..kim salam kat k.g nak k.cha tu yer

ada mse singgah blog kongsi jgk yer...ekeke
alexayussida said…
kursus dyla mcm best jeh..mcm pre wed pon ade :p

dyla nmpk cantik in pink!
Anum said…
hehe
pesanan yg menarik
aanie said…
btl ke mu duk blkg prof tu? x caya aku..hahaha...

dyla, pls bgtahu aku....haha..semangat nak tahu ni....
logorithm said…
Kursus yang sangat syok! Hehe...


Terbaru dari Logokoko:

[U] Suis

[U] Wajah Siti sekiranya simetri sempurna

[U] Kesian budak nih...
Unknown said…
alaaa dila..bgtau la naper orang laki takleh pakai spender biru..hish
ParkAir said…
Ok boleh mintak bini aku tolong cakarkan.
Unknown said…
uiiiissssh... carak2 nie...
Unknown said…
yakk..peseng po tok lamo doh tu nok praktik
merahitujambu said…
cakar-cakar..cakar-cakar..sambil goyang2..=p
Myra Jay said…
Kenapa ek orang laki tak leh pakai kaler biru??
Nak kena pesan kat en suami la camni..hehee

Myra kat opis tak leh tengok video tu, kena tunggu balik rumah la :)
Rina Rahamat said…
sukelah tgk dla pakai shawl..kemas jer..


urutan cakar rimau tu ustazah bahyah penah ajor kan kalau x silap..



apesal org laki x leh pakai spender kaler biru? kalau kaler pink boleh la yer, LOL!
blog-tips-kurus said…
tak baek cite tak abes!!

peserta kusus semua kaum Adam kah???
cakar rimau nih utk org da kawen kannn
SiS NaD said…
Salam Cik Dyla...

Sis 1st time dengar masa Ustazah Nor Bahiyah mention... Dalam beberapa tahun lepas jugak la... Dah lama dah.... Hehe!~ (^_____^)V
ILA HonEyBuNNy said…
nak belajar cakar rimau la..heheh

napa xleh pakai wana biru? blurrr r ila..heheheh

kata2 semangat tu best..;)
HEROICzero said…
peh . bukan setakat hilang lenguh , gatal2 pun boleh hilang , mcm garu je . ha ha
Admin said…
jom beli pisang !
:)
Unknown said…
buat org yg kuku panjang cakar sure kulit jadi calar balar nih...haha
fiezah91 said…
macam best je kursus ni. hehe
Cik TeN10 said…
bestnye kalau ade org urutkan.. :)