AKSI DAEBAK ATLIT BOWLING OLIMPIK


ASSALAMUALAIKUM N HAI...
Fuhh..fuhh..tiup habuk..kemain dah berhabuk blog ni..hehe...Cite NOOR FARALIANA terpaksa ditangguh kerana jadual yang amat padat sampai aku makan nasi sekali sehari je sekarang ni[biasa 3kali] dengan harapan berat badan saya berkuranglah..Dapat turun 500gram pun dah syukur ni..Tapi tengok penimbang pun dah trauma camne nak nak tau turun ke tak ni?Hurmmm...

Bersempena sukan OLIMPIK yang bakal menjelma ni kan, opis aku pun sibuk jugaklah bersukan..Nak2 bulan 4,5 dan 6, dengan bowling, badminton, sukan zon lagi..Kalau aku tak terlibat takdelah aku busy, tapi disebabkan terlibat samalah yang aku rasa huru hara je hidup ni.Dengan menjahit kraf lagi..Dulu ingat buat kraf ni relax je, sekali hamik kau, semalam pukul 3.30 pagi baru tidur, gigihnye siapkan order customer..Sambil menjahit sambil layan cite THE MOON THAT EMBRACES THE SUN..Dahla feeling giler cite tu, srot2 hidung aku ni haa, tahan sedih+tahan ngantuk..Tapi daebak ahh citer tu, tak sabar nak habiskan, best dan sangat bestlah.Tetiba rasa macam nak tutup order je bulan 5@6 ni sebab takut jadi zombie konon tak cukup tidurla..Kalah kau waktu study dulu takdenye nak stayback sampai pagi..Tapi saya suka buat kraf tu, benti kejelah macam ni..

Actually nak cerita masa opis kitorang buat perlawanan bowling minggu lepas..Perghhh, memang sangat daebak aksi para atlit opis aku ni rupanya, rasa macam nak cramp perut ni gelak guling2..Tapi bestla, sume sporting..Tabik2..Disebabkan aku ni rajin amik gambar orang maka gambar aku ada sekeping 2 je, so you all tak dapatlah nak tengok aksi daebak saya membaling..hee

Ada lagi yang tak sampai ni sebenarnya..Kan dah tak dapat tumpang glemer blog ai


Dilarang meniru aksi ini..

Aksi ini juga tidak senonoh ditiru..



Nin dia pakcik paling GANAS beraksi...dahla tak puas ati dengan point aku sebab lebih tinggi dari beliau..harharhar

hahaha..GANAS kan pakcik tu..Aku dah macam nak terburai perut terkejut tengok aksi ni..
Nasib bek lane tepi sekali kalo tak abis rrr kacau game orang lain.

Suka sangat dia..

Saya benci awak..awak bagi team saya sume yg dah kertu..hukhuk

Kenapa dengan korang ni?

Ini pun sangat daebak, sampai kaki masuk dalam..Kenapa tak duduk tengah trus bang..hehe

Itulah dia tuan2 dan puan2, sebahagian aksi2 terhebat team bowling opis kitorang..Sesungguhnya korang insan terpilih sebab gambar korang terpilih dari beratus-ratus gambar..Tapi sangat enjoylah main..Walaupun team aku kalah, tapi aku dapat NO.2 individu kategori perempuan..Hoyeahhh..Tapi korang sangat kejam sebab korang sediakan hadiah tuk JUARA jer TT.TT

NASI TAMBAH : Sejak bile aku ni aktif bersukan aku pun taktau...Masa sekolah dulu layak duduk tepi padang je jerit nama orang

Comments

nurdani said…
hahahah. lawak betul dialog2 tu. saya kalau main bowling,mesti akan ambil yang 6kg je. tu je mampu. kalau ambil 8kg,mesti bola terbaling ke belakang.kihkih
aanie said…
daebak!!!

aku x paham nape la bola tu blh kuar lane....harharhar.....
kalu aku kat situ pun aku gelak guling2 gak camni....haha...
ishiko said…
uhhukk uhuukk..
batuk masuk blog dyla yg brhabuk..
kehkehh.. ptt la lame tak nampak, bizi jadik atlet olimpik ghupenye..
ishiko said…
eh, daebakk eh.. :PP
takky said…
bola tepi lane?
hahahahaha
x kan pin boling pun tiru macam gary, jadi duplicate?
hahahaahahahaa
Kongsi Apa2 Aje said…
haha..best yer

semua barisan atlit JPPH turun tu..memang terboooeeekkk!!! (^_^)
Kazman / Sue said…
haaa3x... aksi lawak betul laa.... sakit perut gelak macam kena hempap dgn bola bowling.... sabor je laa..
Hanis MY said…
naka pulok dialog tu kenak sungguh dyla hehe...
Admin said…
hehehe..
bila main ramai ni macam2 la gayanye.
tapi best, sebab enjoy (:
syakirahmn said…
hahaha. gamba klaka! kalau boleyy badan badan pon nk golek dgn bola skali tu.
Unknown said…
lama rasanya xmain bowling...dah hilang skill..hehe
kiwi said…
macam-macam gaya ade..hihi..bestnya main bowling ramai2..mesti meriah ^^
Mun said…
wahhh waaahh syoknyerrr
Mun said…
wahhh waaahh..syoknyerr
sahromnasrudin said…
klu saya main bowling, konfem ke longkang punya hahahhaaa
Zura Tahir said…
lama nau xjenguk blog dyla...bowling mmg best...
eyjalukman said…
bestnyee dpt men boling ramai2 cmni kan? hee mcm2 aksi bila dah 'in' dgn bowling ni. haha thniah kak utk individu tu :) hee agak2 bole jd pmain bowling ngara tk? hehe
Unknown said…
wah... sangat seronok.... lama x main bowling... ni main kat mana ni dyla...?
Aleen Aiden said…
ai ni main boling ke main jatuh-jatuh ni? kakaka
Annisa said…
Assalamualaikum, dLa.. bestnya main boling :') dLa.. aktif twitter tak? nisa lupa nama dLa di twitter..
aindzaya said…
hukhukhuk..lucuklucuk!
eksyen betul maen boling pun ^^



"Ain Dzaya | Tips jadi total hensem kekal selamanya.".