Kenal MY BABY dah 4 TAHUN..

ASSALAMUALAIKUM N HAI...
Hak..hak..geli geletas betul tajuk..U ollll, perkenalan i dengan my baby dah berusia 4 tahun dah..I berkenalan dengan baby i ni 4 tahun yang lepaslah..Masa kenal tu malam FINAL EURO 2008, i jumpa baby i ni kat kedai letrik je..Jodoh kan..Auwww..so sweet okeh..So, memandangkan Euro dah setat, terus i teringat malam pertama kita bersama..U teman i tengok GERMANY vs SPAIN pada malam tu..Dalam bilik yang gelap kita berdua je..Housemate kita semua dah tidur..Nasib baik u ade taw..Kita dah resah sebenarnya takut tak boleh layan final malam tu..Yelah...macam mana i nak layan kalau u takde..I sayang u ketat2 taw..Walaupun i sayang u ketat2 tapi i tak boleh peluk u apatah lagi nak ciyomm..Bahaya..I taknak nanti mati katak depan u..
I takde duit nak beli hadiah kat u..So, i rembat jiran i punya bunga..nah hamikkk !


Okelah, jomlah berkenalan dengan baby i ni..Memang i sorokkan kehadiran beliau selama ni..Sebab beliau biasa2 je tapi i tetap sayang beliau..Muah2 kat u...

Nilah baby kita..nama dia RSE...
Jom tengok rupa penuh beliau...TADAAAA !!!! 

S'pore vs Msia time ni..woot2 je ref dr HK ni..

Banyaklah aku punya baby..Tapi aku sayang beliau ni..Serius masa beli ni sebab nak tengok final euro..haha..aku kan baru masuk keje tahun 2008...Rumah sewa aku ni bukannya takde tv tapi dorang ni style letak rete benda dalam bilik..Sebabnya dulu ade kes pecah masuk rumah ni..Dah sape suruh lupa kunci rumah..Saja cari nahas namanya..Disebabkan aku ni agak gila bola dan sukan, takkanlah nak melepak bilik orang sampai 3,4 pagi kan..Dorang tengah tido kot..

Time tu aku lupa, dah dapat gaji ke belum..Rasanya tak dapat lagi kot, kira pecah tabunglah beli tv yang berukuran 15inch ni..Habak hang, cari yang paling murah, 200 je rege..Tak peduli dah time tu brand hape padahal aku ni kadang2 agak berkira nak beli barang..Maksudnya nak kena ada brand la, cap ayam dan cap itik memang aku pandang sipi2 je..haha..Tapi bila darurat, RSE ke RSTUV ke aku tak kira dah janji hado..Tapi tak sangka weh, dapat bertahan sampai 4 tahun..Terharu sesaat sampai rasa nak nyanyi lagu Ramlah Ram je..Oh my baby..Ai sayang yuuuu...Muahhhhh !!!

Tahun ni kita berdua layan Euro sama2 ye..Aku ni takdelah fanatik sangat ataupun bajet kaki bola tapi takdelah sampai aku nak sokong Brazil@Argentina pulak..Disebabkan aku busy bercraft sampai 3,4 pagi, kira euro ni boleh jadi peneman aku la..Biasa running man tolong layan aku..Eh, ke aku yang layan running man?Hee..Kalo masa Euro dan WC aritu aku sokong Spain[sokong dari awal taw, bukan masa final]..Tahun ni target final Spain vs Germany@Netherlands atau mungkinkah England?Banyaknye aku sokong..hahaha..Pepun Spain tetap di hati..Bola, bola jugak..Jangan sampai tuang keje/kelas dan terbabas subuh pulak..


tak fanatik pun tapi siap tampal kat dinding lagi..ha3..Senang nanti housemate aku tanya malam ni team mana main, malas aku nak jawab..Nah tengok jadual!Lagipun benda free je pon..time kasih metro..abis euro nt buat lapik pinggan nasi jugak

NASI TAMBAH : Seminggu sebelum final euro aku tengah men sukan zon la pulak..Kenapakah jadual clash dengan euro ni?Grrr...Saya nak tarik dirilah ceni..xnak main...

Comments

saya_arief said…
pinjam baby bole?
Cik TeN10 said…
Lama x bertegur sapa dgn dyla.. Sihat ??

Oo dyla mmg minat bola eh ? Jarng jmpa pmpuan yg minat bola ni :)
misyamissyou said…
hehee name pn baby..mesti ah, syg dia tahan lame..huhuu
blog-tips-kurus said…
kelassssssssss yu!!

*emo le tengok ref HK tu. cett!!
ezy.fia said…
xdpt lyn bola mlm td..
frust giler..
eh pengadil dr HK 2 terok kn?
haha
ParkAir said…
baby dulu besar2, berat plk tu. baby sekarang nipis + lebar . bleh sangkut kat dinding lagi tu
Go go Portugal..haha...Dari Euro 2004 kite sokong Portugal..second team Netherlands,pastu Spain..pastu England...Bestnya ada TV dalam bilik...kite ingat nak tengok online je kot..Selamat tgk tv dgn *baby* tu Dla! hahaha
Unknown said…
amboi..sampai tampal kat dinding tu...
aanie said…
hahaha..baby tv rupanya.....kalo baby lain aku nak panggil jais...haha...

aku percaya mu x fanatik bola....hakhak.....
aanie said…
dyla, aku pun giler running man...tiap2 hari tgk....skrg ni nak repeat balik dari epi 1....kikiki....aku donlod je weh....x mampu nak amik byond tuh....

epi park ji sung paling best....aku minat giler kim jong kook....mu?
fadh leyanie said…
comey la baby tu,siap ada kaler2 bergerak2..baby tv rupanya..:P
Kongsi Apa2 Aje said…
haha..ingat apa lah tadi. bukan main semangat baca..haha

saya pun nak cari jugak lah "baby" sorang (^_^)
Keri said…
neves jap td haha.
spain menang tahun ni :)
Myra Jay said…
Minat bola jugak Dla ni ye :)
Miss Yaty said…
kikiki..ingatkan baby mane lah yg nak sangat di peluk tu...kikiki...
:P
Anonymous said…
nak pinjam baby boleh?
nak bawak balik hostell.
heeeee
:D