REPLY 1999

ASSALAMUALAIKUM N HAI...

Mula-mula tu 50-50 nak pergi ke tak..Aku nak pergi, aku rindu dengan semua kawan2 aku tapi aku confident punyelah mesti ramai bagi soalan cepumas kat aku..tak thrill dan bosan nak jawab tapi disebabkan aku nak sangat jumpa kawan2 akhirnya aku pergi..So yeah, soalan cepumas tu memang berdozen-dozen lah of course tapi makcik bedal jer jawab..kwang3...

15 TAHUN okay! Ada jugak yang aku jumpa time raya or memang yang tak berhijrah bila aku balik kadang2 terserempak gaklah tapi kebanyakannya hampir 15tahun tak jumpa so disebabkan itulah reunion ini dibuat..Actually aku nak say thanx banyak2 kepada yang menjayakan reunion ini, hampir berputus asa sebab ramai yang tak sure boleh balik ke tak CNY ni tapi Alhamdulillah ramai jugaklah yang balik, lebih separuh kelas tu kira okaylah kan..

Gila kepuk banyak story masing2, itupun rasa kejap sangat2 nak wat camne kan masing2 dah ada komitmen keluarga so aku faham sangat2..Teringat pulak aku dengan drama Korea "REPLY 1994" dan "REPLY 1997" flashback kisah2 lama, zamn nakal2 dulu zaman sekolah, zaman cinta monyet, Ya Allah, memang semua itu antara memori2 terindah..Eh, aku ada cerita dalam entry dulu kat SINI , pasal budak2 kelas aku ni..Kitorang sangat2 nakal dulu tapi tak sangka dan Alhamdulillah tengok kejayaan masing2 sekarang ni..korang memang DAEBAK! kekeke...

Aku sediakan goodies ni jer, memandanhkan aku on off  kan..hehe, nasib baeklah ada benda alah ni


Agak frust sikit sebab ramai perempuan yang tak boleh datang..


semua dan x ensem dah..wakaka..gurau je okayh






seronok tengok semua dah ada keluarga..


kek ni sedapppp sangat..nyesal tak bawak balik 20 bijik >..<


okay yang perempuan menten CUN..haks!


nin dia, bendahari kita..orang kuat reunion, cik misi yang cun


gaya samseng time sekolah masih lagi berbaki


isteri korang ni sure pandai masak ni, semua maju jer ni


Opss..ada yang tak cukup tidur kat sini..


tak sangka dah jadi bapak budak..huhu

Meh tengok lauk pauk untuk perut kitorang pulak..Memang time lunch kan, mula2 komplen macam banyak je nasi last2 tak sedar licin pinggan memasing..wakaka..orang pantang jumpa makanan memang camni..


Ini adalah telur dadar..


Ayam masak halia tu best^^


Sayur..yum2


Ikan 3 rasa yang mabelesss!


ini pun orang kuat ni walaupun kitorang tak sekelas tapi beliaulah antara yang banyak handle majlis ni


Waktu makan adalah perkara yang paling menggembirakan...bwahaha!


makan, makan jugak..posing itu harus!


makan jangan tak makan




Copy paste!

LICIN! so goood^^


Dah abis makan, sembang time!


Oh yeah..group photoshoot!


Walaupun agak panas tapi demi sebuah kenangan...


Maka terhasillah group photoshoot Ex-class 5 Kejututeraan 1999^^


Tadaaaa....till we me meet again..muah3!!!
okay, sekarang ni nampak tak perbezaan dia XDDD

Siapa yang takde tu rugilah sangat2..bukan senang tau nak kumpul ramai2 camni kecuali yang betul2 tak boleh macam BFF aku, baru 3 hari bersalin tu memang tak boleh wat ape la kan..Till next time...adios amigos!

NASI TAMBAH: KUALA KRAI tersangatlah sejuk especially time pagi dan malam..menggigil jugak tulang sum sum aku itupun abang aku cakap ni dah kurang dah sikit sejuknya..

Comments