Goodbye ladydyla. Hello Fara Edyla.


ASSALAMUALAIKUM DAN HAI

Penatlah camni update dan bayar domain tapi bila update tak pernah naik pun kat reading list. So dengan berat hatinya, no more domain, no more ladydyla.net. Tak relevan pun ada domain kalau update, aku sorang je baca. So yeah, back to basic. Hello blogspot! Ni kalau aku sorang je baca pun tak kecik hati hahaha. Walaupun still dengan harapan penyakit malu2 kucing dah baik lepas ni. 

Nak guna ladydyla dah ada orang amik. lady-dyla pun dah ada orang amik. Mula2 tu nak guna ladylatravels since sel-sel mood travel sedang berkembang dengan sangat aktif, tapi macam terlalu khusus pulak, kang orang ingat blog ni blog travel agency hahaha. Nak guna nama betul, faradila pun dah x available jugak. Then aku teringat dulu kawan aku bagi aku nama samaran Farra Edilla. Bagi simple sikit, jadi Fara Edyla. So guys, say hi to  faraedyla.blogspot.com!

That's all. Till next post. InsyaAllah.

the struggle is real!

Comments

ai said…
kena rajin-rajin blogwalking and bertegur sapa.. in syaa Allah ramai singgah nanti. btw salam kenal. ai follow sini =)
ladydyla said…
@ai
salam kenal jugak..tq follow sini
terkejut actually ada orang komen sini since blog ni tgh berrmasalah. thanx anyway..nt i follow blk ye ^^