: : S E L A M A T K E R J A K E M B A L I : :





YUMMY...YUMMY SATAY



KETIKA BALANG MASIH PENUH..
SKANG HABUK PUN TARAK

Hai kawan2..heheh...
Camne beraye??? Happening x???
Hari raye mestilah hepi2 kan...
Tapi memang penat x terkira la, walaupun cuti seminggu tp kejap jer rase...

ANAK SEDARAKU..3 ORG DR 19 ORG..HEHEH

Tahun ni akak2 plak sume raye dengan family suami dorang...
Maka dengan ini aku isytiharkan DARURAT!!!Eh, bukan itu maksudku...

So aku dengan secara x rasminya telah melantik diri ini menjadi chef, usherer, tukang cuci..
Dah aku jer yang setil single, x reti2 lagi..T_T
So aku x sempat nak pergi beraya sangat-sangat la...

Kepada kawan2 yang mana aku x sempat nak merasa kuih korang, aku mintak sori sgt2...
Kepada kawan2 yg datang beraya, aku amat2 hargai sangat2..Thanx ya...
InsyaAllah tahun depan, umo panjang aku pergi yer...
Alaaa, xpun kalu korang balik kampung time raya deepavali ke, gong xi fa chai ke, halu2 la kat sini..


Raya pun dah semakin slow down dah..Aku pun dah balik bandar kembali..
Jalan raya pun dah setat jem macam2 kaler dah...



ANAK2 MUDA KONVOI SELEPAS SEMINGGU BERAYA


Bersedialah tuk menghadapi tugasan2 di ofis yer...

Comments

criterjer said…
control ayu konon...
lady-D said…
i memang ayu pon..ahaks !! jijah jeles le 2