TiME TO...............????




DENGAN SEMANGATNYA....




Lepas makan, makan...Lepas makan, makan lagi...Pendek kate sepanjang seminggu di kampung perut ni asyik terisi jer sampaila waktu tido...
Kalau blk kg camni la, nafsu makannye x dpt dibendung..Huhu...Mulut kate xnak, tapi perut dok nangis2 nak minta makanan..Aku dah x pandai nak kontrol mkn kalo blk kg...
Masuk ofis , biskut lak banyak org bawak, mau x geram tengok kecomelan dan kesedapan biskut2 tersebut..Yummy2..
Rase berat semacam jer badan ni...Dah lame x bersukan beb..Sepanjang bulan puase lagila x bersukan...

Rindu jugak nak bersukan...Biasanya tiap2 minggu at least aku joging 2x sminggu..Klu rajin sket 3@4 seminggu...
So td lepas blk kerja kul 5ptg, aku pun ajak la housemate aku g joging kat Pantai Batu Buruk...

Disebabkan suasana masih dalam hari raya, orang pun x ramai sangat...Time ni amik kesempatanlah snap shot sana sini...Ngeh..Ngeh..

Maka terhasillah beberapa gambar poyo yang jogingnya x seberapa, eksen jer lebih..heheh..

Tapi biasenya habis gak 3,4 round aku jog kat taman 2...
Jadi harini aku saje melepas rendu jer, lagipun perut x bape best...Jalan2 jerlah sambey snap shot...

Dan inilah hasilnye...



CUACA LAK MENDUNG, BEST GILER




JOGING LA 30MINIT SETIAP SESI,
3X SEMINGGU, INSYAALLAH JANTUNG KORG SIHAT



HAH, PANJAT JGN X PANJAT...

POKOK KAT BELAKANG 2 LAWA..JUNTAI2


MARI KITA LONGGARKAN URAT2 KAKI...
BAIK TUK KEMPISKAN PERUT..
LIHAT PERUTKU, TAK RAMPING2 PUN..HEHE


OUCHHH..OUCHHH..TAPI BEST...
P/S: MAJULAH SUKAN TUK KESIHATAN KORANG

Comments

A.S.H Sinar said…
Rajin bersenam ek...
lady-D said…
kene jg kesihatan A.S.H, penyakit mcm2 skang ni...beware, there will be no mercy..