...aku nie DEMAM kot...


Semalam tdo kul 9 siot..
dah lame x tdo awal..
bgn kol 6 tuh trus rase pening2, bling2 jer rs..
aik, baru rs ker effect wc..haha
sblm neh tdo kul 12, pastu bgn lak kul 2.30, x rs pe2 pun..

huwaaa..aku rindu nk tgk bola..
nak tgk peberet team n peberet player men..
skang ni baru jer lps tgk lg game final pnye =)
wapun dh 2 ari berlalu, rs nak post gak gmbr2 spjg final tuh..
x kire rrr, team haku menang, nak upload gak..
[ ekceli nak wat semalam, terpengsan awal lak :p ]
b4 diz team aku sapot x msk final pom..
tuh yg over neh :D

HOLLAND VS SPAIN
0 - 1

FABIO CANNAVARO
tgk jerla tawun neh..huhu

bye bye..muahhh


x sbr giler dah niii
esfuerzo espana !!

glemer bebudak ni, seluruh dunia tgk


kiri kanan kiri...

da' oranje

david villa, mek suka kamoe..haha


v.persie: huk aloh dia ni..sebok jer..tepilaaa


ramos: wei tepi rrr
kuyt: sape cpt dia dpt rrr..

mak sakettttt

capdevila: bile ms lak dia ni baring cni..kacaw rrr..sile ketepi yer

hek eleh mamat botak ni..eksen betol..sket2 kunen..balik rrr,
team ko dh jd ns bungkus dh wei

eiii..geramnye..kalo aku dpt td x ke pemes kampong haku

villa: wahh..kagum la tgk abg terbang..


ramos: mende la ko ni kuyt..bola kat ats pale aku la..
yg ko terbang tp aku kenape haaa??
kuyt: alamak, slh landing la bro


ref: lontarkan lg suara..
sneijder: aaaaaaa...tensen la aku c botak neh

alonso: ko kejam la jong, saket taw..
de jong: konpom glemer aku jap g

alonso: asal ko sepak aku jong?? kijam..kijam..
jong: ko penah rase kasut saiz 9 x??


persie: puyol, kagum aku tgk casillas neh..bisa terbang juga ya..
puyol: biase rrr der..terbaek bro

aku rs aku neh patot truskan men bola ker jd model kicap yer??


torres: sy nak maen gak..pls pls pls..


perghhh..gile hapak la bau bdn ko neh..


alamak, abes berterbangan kelemumur aku yg kubela slama 8 thn nehh


robben: haaa dekat kalo brani..aku silat nt..
puyol: aku x heran la silat ko tu..silap hb aku yg silat ko..


aisey..terlepas lg..geramnye ambeee..


bek aku ddk la..penat rr tgu dorg dok kjr bola ni

bertukarrrr !!!


haaa..kan dh beetukar..heee..
lari keliling pdg lak..


yeyeay..mak dtg..yeyeay


xavi: yol,jom men polis sentri nak?
encik camera: kot ye pun jgn la sepak pakcik ni..korang niii..


der sedey niii..makkk..


iniesta ni td kate nak men penalti..menci rrrr
dan2 lak score last min T_T

penat rrr gini asek dpt 2nd place jer..

hahahahehehehuhuhuhu


uncle tak: busukla korg..nyesal aku dok dpn

fireworks !!

casillas: pkcik dpn ni sebok jer..hempuk kang..

xleh amik..haha..tgk jer taw

ttp bangge neh wapon semput tawon ni

sume kata aaaa

kami bangge !! hoyeeee

korg tgk jer yer..haha


ramos:muaaahhh..cayang dea byk2

emm..cedappp taw

hencik paul dh nak pencen dh..
hencik paul ni dpt gaji ke bln2 tetibe nak pencen ni..
apakah??

yiiba yiiba andre andre

mak..kami dh pulang ni...

dilla, abg dh smpai..
jgn lupe msk patin tempoyak yer
del bosque n iker casillas say gudbye to wc

sedey la plak dh bis wc neh..

adios amigos !!
gracias !!




Comments

diriku said…
nice pict..mnt bola jgk ke =]
lady-D said…
diriku, penetik gakla..nak2 plak peberet team dpt g final, lg la xcited =)