gLORiA gLORiA eSPANA

wahhhh....
Finally, barula jantung neh berdegup normal..
gOOd jOb Iniesta & Iker Casilas...
Nampaknye Spain mmg terkenal ngan gol last min..
1-0 dah ckp tuk dorg mendapat gelaran juara..
sabas..sabas..
mek bangga taw !!

barula leh ngepost, biase post kat fb jer, ringkas n rmai pengomen yg setia..hehe
X sia2 la aku sapot dr awal..
mule2 tu mmg truk rrr aku kene kutuk..
aku ni x maen pon kene kutuk..ape daa..
ye rrr, lwn ngan swiss, spain bley kalah..
aku taim tuh dah gune nama DiLLA ViLLA kat popup opis..hehe..
bile 1st game kalah ngan swiss, kaw2 aku kene..
siap gtaw, psgn ke2 pon x bley lps..
mmg hampeh..
tp aku cool jer, sapot gak secara aman d fb especially..
kendian spain berjaya mengalahkan honduras 2-0..

Time lwn chile tu mmg berdebar giler rrr..
kalo seri, spain akan dpt no.2, bile no.2 kene jmpe MR.SAMBA..
tp nsb bek dpt kalahkan chile 2-1..

maka bermulalah sejarah 1-0 spain..
setat dr tu, ngan portugirl dpt 1-0..
aku mmg giler ske rrr tgk c.ronaldo tuh nanes..haha..
kendian, jmpe ngan paraguay pom 1-0..
time jmpe ngan germany lg rrr rata2 ramal germany menang..
tp nmpknye ramalan PAUL gak yg betol..
hehe..

dan di final
HOLLAND vs SPAIN

dannnn akhirnyeee...
pada minit ke 116, Iniesta berjaya membolosi gol pihak lawan..
gOOd jOb man !!
MUAAAHHH SPAiN...

Viva España ═════<()¸„ø¤Âº°¨¨°Âº¤Ã¸Âº


JUMPE LG NEXT WC
2014 @ BRAZIL

WAKA WAKA EI YAAA

Comments

xazryx said…
semua gol 1 je .pelik .
lady-D said…
spain ni mcm otomen..last2 min bru score, pastu kasi sejibik jer..
janji menang, 1 gol pun ttp menang..hehe..
tp holland pon kuat gak attack td, tp iker casilas smpt hlg bola dr dibolosi, dpn gol dh td kan..suspek suspek..
MOMMY CGG said…
cik dla..spain mmg the best kan?
lady-D said…
miez hanem, ha'ah..mmg ske tgk care dorg passing bola..wapun rmai cam x caye ngan kemampuan dorg sbb asyik score sejibik2 jer..tp 1-0 tula yg bwk dorg g final..cayalah spain..