SAHAJA AKU...

Assalamualaikum...
Hujan yang turun bagaikan PEREMPUAN...
Hahaha..itu lirik lagu Arwahyarham Surdirman sebenarnya tapi BUDAK KELAS dla gi ubah jadi camtu..Hujan tiba-tiba dikaitkan dengan PEREMPUAN..Apakah? Sebabnya sekarang hujan sangat lebat duhhh...Egegege..

Kartun ni nampak familiar tak?? Sebab dla tiru sebenarnya..comey sangat girl ni

Dah hujan apa lagi aktiviti yang best kawan-kawan??? JOM GULING-GULING !!! Yiehaaaa...Sebenarnya ini entry saja-saja..SAHAJA AKU nak try wat SHORT ENTRY...heeeeeeee....pendek dari biasa kan?

nasi tambah : tiba-tiba kan duit NUFFNANG jadi KOSONG ! Sahaja gi CASHOUT..hahaha..Mana BE baru ni x muncul2 lagi??? Grrrrrr...

Comments

Yuyu Zulaikha said…
Yuyu nak berhibernasi ^^
yatie's EPISODE said…
DAH CASHOUT? CEPAT BELANJA YATI MEKDI! YATI NAK MEKDI!!
niesz said…
hehehe..bestnye golek2 time ujan..biar ringkas, tp padat..ehe..
Lissa said…
bestnyer da cashout .lisa punye amount tang tuuu jugak dari aritu. hehe
Unknown said…
ujan je minggu ni.lemak kat perut aku dah berlipat lipat dah ni
Rohani Hashim said…
waa dah cashout eh...besh besh...;)
Unknown said…
huuhu...akk mmg failed je nk tulis pndek2.sbb mcm bnyk je lg nk ckp kannnn.huhuh.pastuh echah bc pn xpuas,tiba2.eh.habis dah?xleh2,buat entri mcm biase la,suka bc akk mmbebel;p
Raji and Yeen said…
knape dikaitkan dgn perempuan eh
cuba suh classmate kau xplain skit
hohoho
JD Jen said…
Okeh! Sahaja aku komen ni! Itu saje!
Unknown said…
haha..hujan la sampai banjir tempat dila..hehe
Fifi Qhidal said…
comel sangat kartun tu.
yeah! time hujan mmg sonok kan. :)
aanie said…
akhirnya cash out jugak...hehe...dah bertambah ke amount tu???
ain zuraini said…
huhuhu den punye br beberapa sen..
Fariross said…
Mokcik velanja nasi kerabu yeaa dua bungkus lauk daging bakar, ayam goreng nak yang mok ngoh punye kat alor akar tue... mengidam nih, hihihi...
syiera said…
hujan memang terbaik lah. nak2 bile pagi2 hari pastu kne plak time cuti...
huuuuuuu suker2
Hujan tu menakutkan bg kite..sbb recently angin kuat sgt..ribut..=(
man yusoef said…
pergh!! pendeknya!!!! hebak hebak!! ermm duit nuff aku mls nak cashout...biar kepam kat situ..agak2 ada bonus tak?? huhu

p/s : sori sbb dah lama tak jenguk blog kwn2...
Tieah Madian said…
Sekarang ni selalu hujan malam2 dan pagi2 masa nak bangun tidur.. Huhh! Kecewa tau bila kena bangun pagi.. Terasa je nak sambung tidur lagi..

Entry Terbaru : Perkara Yang Tak Perlu Ada Dalam AF9
Areyoudys said…
as salam..
hoho~ kalau yati nak mekdi,
saya nak mek-C

=p

yuyu berhibernasi?
haha~
beruang kutub =p
lady-D said…
@yatie's EPISODE
bkn stkt mekdi, pak di pun bleh yatie
lady-D said…
@niesz
entry saje2..hehe
lady-D said…
@♥♥LiSsA♥♥
x thn tgu sbb tu cashout sbb earnings x meningkat2 pun..haha
lady-D said…
@JIJI YU
hahaha..itu aku yg berlipat-lipat ganda lemaknya..haha
lady-D said…
@mzhany
besh..besh..x br tgu cek..haha
lady-D said…
@echah mashuri
tu rrrr..rs cam x puas la taip entry pendek2 ni..x leh dibiarkan ni..
lady-D said…
@Raji berkata
ntahla, aku nk tanya pun tah ke mana dh classmate aku tu..huhu
lady-D said…
@JD Jen
sahaja aku berterima kasih..haha
lady-D said…
@apik pehe
apik jahat..x jd rrr banje ns kabu kat beliau
lady-D said…
@cik fai
yer....sonok sgt menidurkan diri time2 ujan kan..
lady-D said…
@aanie
bertambahla seploh sen..haha..mls nak tgu..cashaout jer sng
lady-D said…
@ain zuraini
sikit2 lame2 jd bukit ain..sabo yer
lady-D said…
@Fariross
huwaaaaa....aku rindu rrrr kat alor akar ms jaman kite..terbaek okeh
lady-D said…
@syahira abdullah
golek2 jelah kejenya..haha
lady-D said…
@airaniez wirdani
tu rrr..kdg2 mmg rase seram skit sbb hujan tu mcm lain mcm je kan..siap banjir lak tu
lady-D said…
@man yusoef
hahaha..berjaya tak??mslhnya duit nuff aku tu x bertmbh-tmbh 2 yg aku terpksa cashout
lady-D said…
@d_tieah
tu rrr...rs nak bwk bantal gi opis..smbg tdo kat opis..hehe
lady-D said…
@...
mek-b ke mek-c ke sume buleh..haha..
alexayussida said…
sana hujan lagi ke skrg yang?