COMEL dan SEDAP BETUL !

ASSALAMUALAIKUM N HAI...
Aku rasa sangat LEMAU hari ni..Mungkin perlu bercuti ke Paris..kahkahak..Jadi untuk mengurangkan perasaan lemau itu izinkan aku share benda COMEL DAN SEDAP dengan korang..Hoyeahhhh! Bila lemau buat entry ringan2 je, cittt macamlah entry kau berat2 selama ni..heee~~


MACARONS UNTUK MA N AYAH(^,^)v


Comel tak??? Seriously first time nampak benda ni aku tak sanggup nak gigit sebab comey sangat-sangat..Alololo..Kenapa comel sangat ni??? Aku order special tuk MA n AYAH kononnya nak bagi dorang makan before pergi Mekah..Sekali macarons ni agak MANIS so dorang tak boleh makan banyak sangat maka dengan itu cucu2nya yang sederet itulah yang tolong kasi licin..hehe..


warna warni di Aidilfitri^^


Korang nak???Orderlah sendiri...hahaha..Dla order dengan CIK MIN [Klik lerrr]Banyak pilihan ada taw rasa nak borong je semua..Alhamdulillah, proses penghantaran dia tepat pada hari yang aku nak..Thanx cik min..Sekarang nak share makanan yang kedua pulak...Kamu memang suka makan betul kan dla..


SPRING POTATO UNTUK DYLA^^


Yang ni aku jumpa kat GIANT...Nampak je benda ni oke kau tunggu oke, lepas shopping aku mesti beli sebab memang dah lama carik.. Rasanyaaaa...wahhhhh..serius sedap sangat2..Memang taste akulah makanan2 camni..macam2 perasa ada..Satu cucuk tu harga dia RM2..Okelah tu kan...ouh tetiba rasa nak beli la balik kerja nanti :P


Terbaek..terganas..terbaek..terganas...


Actually makanan2 kat atas tu 1st time aku makan..Tu yang teruja semacam tu..hehe..Dahla hari2 layan masterchef sampai gastrik perut ni tengok foods dan aku hepi betul sebab BIG APPLE DONUTS dah ada kat sini..sila tunggu ketibaan hambe..Seronok betul saya^^

nasi tambah : Semalam mood aku SEDIH betul, mungkin sebab ayah aku tak berapa sihat, risau sangat sebab jauh..Ayah dla tu kalau sakit memang dia nak anak2 dia ada dekat.Tengah2 risau kawan aku pulak sms tanya tak rindu kat ma ayah kau ke?Seriously aku nangis senyap2, tekup muka dengan bantal taknak bagi roommate aku perasan..heee~~Then tiba2 lagi INIANWARHADI just uploaded video terbaru pasal MAK ! Tacing rrr weh camni...

Comments

Unknown said…
siyes..minggu lepah kawe tok kenal lag mackarons ni..dok seko makaroni..ehhe
MOMMY CGG said…
MANIS2 SEMUA:)


PASTII SEDAP
honey amour said…
nyum..nyum..yunk..ko buat aku telioq tau taakkk !!!
aanie said…
aku x penah try lagi macarons tu..ari tu penah beli, tapi lupa nak makan...last2 kwn aku yg perabih....
Solihahazahar said…
saye suke yg chips tuu. terbaikk.
Anonymous said…
buat aku bertambah lapar... huk3 T^T
man yusoef said…
yg macarons tu aku serius teringin nak makan...org kata sedap, manis2 sikit...huhu
nurdani said…
spring potato!!!! fav!!!!
sangat terliur
faizalnizam said…
apeke colorful sgt benda yg kat atas tu. kalo kids mesti suka warna warni camtu.
Mama Gee said…
macaron dh rs ari tu...walaupun sedikit manis...tp oklah..

potato tu tak pernah lg makan...tp tgk gambar tu pun dh mcm teruja je nk try :)
zati embong said…
semoga perjalanan ma ayah dLa ke Mekah selamat.

hihi,manis sgt2 ke?jat xleh g kalau mnis sgt2.haha.
Nur Liyana said…
manis la macaron tue..hehhee


sis dla, nk makan spring potato jgk...hehee
ezy.fia said…
xprnh mkn lg maraconsssss tu..
nk try jgk..
tp tgh pokai skrg..
hahakkk
Anonymous said…
satu cucuk 2 hengget ja
nyum... kalau ler aku tau mana nak cr
Zura Tahir said…
xpnah merasa makan lg..hhee
Unknown said…
sesiapa pun yg masih punya mak ayah pasti rasa tacing bila sebut pasal mak ayah. sesiapa pon lah..anak baik
[foto] pemandangan hijau yang mendamaikan
Hanis MY said…
Dlaaaaa....akak soooka sama itu macarons tau...tapi mahallah huwaaa... eh spring potato menyelerakan, akak balik nanti ajar eh nk g bei katne...
Imran nyambek said…
yang last skali tu paling ganas.dem2
Unknown said…
wah macarons nih colorful yer...x pernah try lagi...tapi kalo sodap 1 hari kono cuba nih...
macarons tu blum try lg
tp agk mhal kan..

yg potato spring tu plak
mmg sedap..mkn 1 tak ckup
nk lagi 1..hihihi
[sutera kasih] said…
comel kan kalerful..prnh nmpk tu kat WHI..potato spring femes kt sini sedap!!
zacky786 said…
waaa yg kt giant tu.. sdap.. hehe
Dian Dahlia said…
spring potato mmg perghh!
blackroses said…
akak dah makan macarons..manis
puteri ain said…
ok. tgok gambar pun dah lapar dah ni ..
kim heeruul said…
macaron tu mahal tak?

Hope ayah hang cepat sembuh....amin
fifianggun said…
waaahhh,,,macaroons sedap tapi manisss=)

btw gambar fifi tu snap kat penang=)
teyn teyn said…
fuhhhhhhhhhhhhh.. sodap ni .. terbaek!
Gayahspears said…
xsampai aty nk makan >_< huhu
Unknown said…
ya Allah..tergoda tgk pagi2 ni...lapaaarrr~~~
Areyoudys said…
wa'alaikummussalam..

wah!
kak dla melantak! yum2~
makarons tu macam burger. tak pun apam balik~
ykasi kaler macam burger, tunjuk kat yuss. mesti dia pikir

"pergh! burger baru ke ni??"

=p

adei..
tunjuk makanan. pakcik belum makan lagi nih. erk.

heee..apa lagi~
balik kampung tengok ayah~

=)
adan said…
terlalu comel sehingga tak sanggup nak makan.. ahahaaha... lapar pulak tengah hari ni..
anumuchan said…
dua2 sedapnyaa..tergugat dietku..huhu
Kyra Elric said…
huhu terliur huhu
Annisa said…
suka kentang tu ^^,
sedap bila letak mayonis, black pepper and sos cili ;)

moga ayah dLa selamat kat sana. amin.
alexayussida said…
nyum3...budak2 kat sini pon gila cari macaroons..mahai kemain kat sini ..

kentang tuh sedapppnyee..lapa la cik kak tgh2 menstado nih..

moga ma ayah dla smuanya sihat n selamat..insyaAllah
Unknown said…
mek..bakpo dop lukis semua gambar2 makanan tu?hehehe
blog-tips-kurus said…
beb, tak baik tau tak kongsi dgn kami. kongsi gambar je tak aci!!

*J Co donat lagi meletoppsss lo!
:-)
Ain Zulaikha said…
teringin nak rasa macaron lah tapi tak tahu kat mana.. nak tempah, tapi nak tempah cream puff dulu hehehhe dah 2 tahun teringin...

wow potato spring... my feveret...
Anonymous said…
sedap nyaaaa...
lapar pulak..

btw chemay doakan ayah dyla cepat sembuh,
amin
:)
cik heroin said…
mcrons sedapp. tp ssah nak buat tau. klo xclap xleh buat time ujan la, tu lah ni lahh, byk pntang larang, huehue
Raji and Yeen said…
woahhhh T.T
mne nk cri spring potato ni..
alief sekali je mkn macaroon..member bagi..sedap.....:P
ain zuraini said…
hehe selalu tgk blog org buat & jual macarons ni tp tak penah beli & rase lagi...ekekekeke...
eyjalukman said…
wahhh , sdapnya macaroon tu .
mahal tk kak dyla ?
haha
eyja tk prnh jumpa lagi mknan comel tu dpn mata nihh .
hihi
Prettyvrach said…
sedapnye makanan2 tu.ML xpenah rase lagik.Tapi mesti sedap kan.

Dyla janganla sedih2.doa bnyak2 biar ayah dyla sume selamat. Jauh2 ni, Allah je yang boleh jagakan dorang untuk kite :)