IT'S BLACK n RED...

ASSALAMUALAIKUM N HAI...
Minggu lepas [hamikkk..baru arini sempat update] selesai sudah majlis tari menari kitorang..hee, tari menarilah sangat..Penat tapi seronok, semuanya untuk KETUA PENGARAH kami yang bakal bersara pada hujung tahun ini..Sebelum bersara dato' nak buat sesi lawatan ke setiap negeri..So, untuk tanda ingat2an bersama dato', kitorang buatlah satu majlis makan malam dan sedikit persembahan dari retis terhebat dari jabatan kami..Siap pengarah kitorang nak buat tema merah hitam lagi, nasiblah aku dah ada blouse kaler merah..Skirt je aku beli sebab memang takde kaler merah mahupun hitam apatah lagi purple..Memang bling2 dah sume aku tengok, demi mendapat title KING n QUEEN OF THE NIGHT punya pasal..

Untuk persembahan dorang ni nak wat TARIAN, KOIR, KARAOKE x bape nak OK dan blablabla..Memula tu dorang suruh aku masuk tarian tapi sumpah seumur hidup aku x pernah involve dengan tari menari ni..Kalau sekolah dulu, time malam appresiassi puisi, aku suka baca SAJAK je..So, memang giler2 punyalah aku tolak, merayu bagailah kat dorang suruh gugurkan nama aku sebelum aku sawan tak berbuih..Akhirnya kan, bakat aku dikesan sebagai MAKCIK PHOTOGRAPHER setelah berjaya membuat ayat poyo di fesbuk ketika perlawanan bowling hari tu..Padahal kalau aku tak dilantik pun memang aku lantik diri sendiri jugak..Tapi best jugak bila dilantik, so bleh aku dok depan memanjang bersama cik kamera n cik tripod..

Hari rabu tu seharian duduk kat cni je buat persiapan + rehearsal..

Mabuk CS


Eksen jadi dato' jap..

Ni geng koir neh

KETUA PENGARAH kami..Welkem2...


MC yang best^^

Retis wajib setiap kali ada event mesti beliau perform sumthing

Yang ni pun sama gak..Housemate saye neh.. Puas beliau ajk aku nyanyi tapi minta maaflah sarah. Kang aku nyanyi sedap nanti sume puji susah hati pulak aku..huahua

Haa...Dato' sanggup benti makan taw punya nak fokus dorang ni nyanyi..daebak2

Ni bos kitorang..Klon Broery Marantika sebab beliau suka sangat nyanyi lagu Broery

Geng tari menari...Tabik rrr, berlatih seminggu je leh perform baik punya

Ramai peminat rupanya dorang ni..Eksaited amik video tarian sume


Aku rela berkepit ngan benda ni je dari kena paksa menari atas stage..


Hadiah tuk pemenang bowling..

Nilah pemenang KING OF THE NIGHT. Gambar Queen xnak letaklah sebab aku rasa beliau agak cekci dan ramai yang pertikai pun. Patutlah aku kalah, x cukup seksi rupanya..haha

say kimchi...


Time ni dato' dah balik, abeh dok lepas tensen menyumbangkan lagu..terterok betol

Maaa...saya menang...

Dahla berpoyo-poyo mek dla weh..buat kerja kamu!


Thanx kepada mereka yang bagi kepercayaan kepada aku untuk menjadi makcik poyoG..Sila offer lagi ye..Job macam ni memang aku on jer..Kepada dato' yang bakal bersara, selamat bersara..Hope pasni dapat pengganti KPP yang baik, sporting tapi tegas macam dato' jugak..

NASI TAMBAH : Aku baru tahu DATO' dan DATUK ni berbeza darjatnye..Aku ingatkan sama je..hee..Nak juga wish SELAMAT HARI GURU untuk semua guru di Malaysia..Jadilah guru yang disegani dan disukai ramai ye..

Comments

Anum said…
wah seronoknya
aanie said…
dila, lawa la skirt mung....patot mu menang...

wes, kamera mung ko tu? daebak!!!
Hanis MY said…
auwww adu la naka sungguh baco tamboh dgn dialog gambar tu... olos i pom berkenen dgn baju u, very d beutiful...

bereh2 insyaAllah nati i roger...
Kazman / Sue said…
wahh... meriahnya majlis ni.... mesti best untuk eratkan siraturrahim sesama kerja...
Kongsi Apa2 Aje said…
best yer..huhu (^_^)
Puteri_ika said…
hai..cool la blog akak..dah follow dah pon..jom sggah blog saya..
http://pz2504.blogspot.com
Anonymous said…
huishhh dylaaa
gothiic!
haha
:P
Unknown said…
happening...merah hitam mmg warna yg sangat sesuai bila digabungkan
takky said…
smart ye....
tapi betul la kalau jadi pengacara majlis atau kena buat persembahan....
kadang2 nak makan pun x sempat sebab sibuk memanjang nak jaga event puya pasal....
so far kalau jadi photograper, makan sambil ambik gambar pun boleh kan....
hihihihiiihi....
teyn teyn said…
amboi happeningnyaaa.. hahahaa
teyn teyn said…
wah happeningnyaaa.. hehe ..
MERIAHnya MERAH!...hehe..seronok ye org keje gomen..ado je mkn free..
Annisa said…
Assalamualaikum dLa, waa.. meriah dengan kaler merah.. comel giler housemate dLa :) sampaikan salam pada dia.. hehe~ dLa dLa, dress cantik yg amat ^_~
ain zuraini said…
jd photographer lg best dr kena wat persembahan..hehehe
dwatyKNY said…
hari tu pun opis buat dinner sempena apa aku dah lupa la... tapi tema hitam marah uuuu... lip lap lip lap uuuu.... sayang aku tak p... heheheh
blog-tips-kurus said…
dato' KP korg tu encem la. hoho!

woit Dylaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
Unknown said…
cantik dress..
sahromnasrudin said…
ohh..awk kje jabatan penilaian rupanya...seronok tue buat nilaian tanah kan..gred W kan???
Raihana said…
bes nye.!meriah betol namapak.hehe
nurdani said…
hahaha. seronok baca dialog tu
lady-D said…
@sahromnasrudin
ye..keje kat ctu tp sy bkn gred W tp gred J..hehe..tp knyakannye mmg gred W..yang J ni ade 5 org je
Myra Jay said…
Meriah.... :)