BON VOYAGE MA & AYAH

ASSALAMUALAIKUM N HAI...
Disebabkan tak sempat blogwalking kaw2 maka aku rasa macam dah lama gila tak blogging..Seriously start balik kampung pada hari SELASA hari tu aku betul2 busy dengan hal family..Sempatlah update 1 entry sukan yang aku dok frust sangat then masa lawan KOREA pun kalah jugak kan, time tu aku tak dapat tengok sebab ada kat airport.Bila aku balik bukak astro terus dorang tak tayang dah SUDIRMAN CUP tu, mentang2la Malaysia dah out..Hampeh tol astro ni..


Alang2 tenet tengah oke sikit, actually kalau time semua orang tengah lena diulit mimpi hahh memang baik jerrr dia..Takpelah, berkorban tidur sikit demi blog..hahaha..Entry ini khas untuk MA dan AYAH..Jarang2 sekali aku story pasal family kan, sebab family saya semua low profile, dorang taknak tumpang glemer lady dyla katanya padahal dorang tak tahu pun aku ada blog kecuali SIS je taw..Hope SIS tak nangislah baca entry ni ye..Sebenarnya MA dan AYAH nak pergi mengerjakan UMRAH..So, sebab tulah kitorang pergi airport petang KHAMIS tu..Semua balik kecuali kakak ipar kat Melaka sebab tak dapat cuti[ramai tengah Q nak deliver baby] dan juga SIS kat LANGKAWI sebab tengah sarat pregnant..Sabar ye sis, tahu sis rindu sangat2 kan, nanti kitorang pergi melawat sis kat LANGKAWI, tunggu MA n AYAH balik dulu..Layan jelah gambar2 kat bawah ni ye..


Para peserta yang sampai awal..hehe..Sebab ramai lagi yang tak sampai sebenarnya..

 
Keluarga besan ma..Walaupun uzur tetap datang jumpa ma.. TerharuT__T

Bersalam-salaman sesama saudara..Bukan senang nak kumpul ramai2 ni..

Panggilan akhir..Tiba masanya untuk ma dan ayah bertolak T__T

Tok ayah dan cucu2nya..

Ma dan ayah..gonna miss them T_____T

Wuhuhuhu..Babai tok ayah dan tok ma..

Bereksen sebelum balik..hehe..
Syukurlah aku tak nangis sebab aku kalau dan start nangis memang teruklah..Tapi SEBAK tu ada lah..Mahu tak sebak weh, bukan dekat taw..Anakmu ini hanya mampu berdoa hope ma dan ayah SELAMAT SAMPAI DAN SELAMAT PULANG nanti..Sebelum pergi mak aku sempat pesan suruh "cepatlah kawen"..Aku pun jawab "doa2lah kat sana"..hehe..Apapun aku bersyukur sangat sebab IMPIAN ma dan ayah tercapai untuk ke sana..Alhamdulillah =)

nasi tambah : seronok sembang ngan anak2 buah aku yang ramai tu^^

Comments

Cik Asma BLuppy said…
semoga ma & ayah dyla selamat pergi n selamat pulang....
Kak Aya said…
semoga ma & ayah dyLA mendapat umrah yang mabrur, selamat pergi dan kembali.
Annisa said…
doa nisa sama dengan mama dLa juga :D moga mereka selamat pergi dan kembali ;)Amin.
Fariross said…
ma mu maintain lg cam dolu2... kamu lak, oh ade camera baru yea, hihihi... semoga semua selamat di sana n selamat pulang laa... doa tuk kamu kat sane termakbur... ku tunggu kad jemputan mu, hihihihi...
Unknown said…
ahahha..ko i pon..due minggu je kan...sekejap je tu..
lady-D said…
@Cik Asma BLuppy
thanx..InsyaAllah^^

@Kak Aya
Thanx kak..InsyaAllah^^

@khairunnisa ♥
yhanx nisa..InsyaAllah^^

@Fariross
yer, ma aku camtu la beliau..camera itu eksen semata-mata beb..haha..abg aku punya daaa..kad jemputan hari jd pun jd rrr kan..haha

@JIJI YU
nak suruh doa ko dpt jodoh ke ji??haha..xpo, mu mude lg ji..hehe..
aku oke je ekceli, tp x thn tgk org tu mata merah, org tu berair mata..tu yg aku sebak tu.hee
Cik TeN10 said…
haha..ingtkn mak dla pesan suh jga diri.. ape tggu lg dla.. cepat2 la.. kl dh ade calon tak yah tggu lma2.. hihi
kiwi said…
semoga selamat pegi dan balik..sihat2 je disana..bestnya dpt kumpul rmai2 cmtu ^^
ain zuraini said…
semoga ma & ayah dla selamat pulang ke kelate...
wawahida idris said…
semoga ma and ayah awak selamat smpai and selamat pulang. aminn :)
ILA HonEyBuNNy said…
semoga ma ayah selamat pergi dan balik....amin...

wah2...nanti taun depan dah kawin apa...berkat doa ma ayah...ehheh
aanie said…
umrah ke dila?? xpe, kejap je tuh....nanti confirm ma mu doa mu cepat kawin..ready2 la ye....hehe...

weh, kamera apa tu weh?? dslr ke??wah, kamuuu....
lady-D said…
@Cik TeN10
mak dla x risau yg tu, yg die risaunye bile la anak dia ni nak kawen..haha..jdh xde lg tu yg ssh nak ckp tu tin..

@kiwi
serius best bila sume balik, dpt kumpul ramai2..thanx kiwi^^

@ain zuraini
InsyaAllah ain..Amin^^

@wahida idris
InsyaAllah wahida..thanx ya^^

@HonEyBuNNy
hehe..muda2an termakbul..dla oke je sbnrnya..haha

@aanie
ye beb..pegi umrah..ma aku mmg nak sgt tgk kawen weh..risau sgt2 dah tu, aku je yg wat xtaw..

camera tu aku eksen jelah..abg aku pnye..aku gune yg biase je..kamuuu..
Unknown said…
hari tu mak n ayah mertua papa mifz g umrah gak...
semoga ma & ayah dla selamat pergi & pulang yer...
Unknown said…
semoga mereka selamat pergi dan selamat pulang...:)
maslemon said…
seronoknya tengok family gathering ramai cenggitu.hu3 sis je juga yang selalu jauh di mata..tapi mn gmbr sis norodom n sis niza?asyik byk gmbr yg lain aje?
Anonymous said…
amin.
semoga selamat pergi dan pulang.
:)
Daddylicious said…
kirim salam dgn "cik in " belakang tu ...hehe
fadh leyanie said…
semoga mereka selamat pergi dan pulang..cepat kawin lady dyla! huhu
[sutera kasih] said…
semoga selamat sampai :)
Anonymous said…
hehe
makbul le doa ko kawen cepat
Areyoudys said…
as salam..
alhamdulillah..moga selamat pergi dan pulang~

=)

hehe.. kawen! kak dla kawen~ kak dla kawen~
pasni nak suh yuss pun kata gitu~
eh! objek! objek!

=p


▂ ▃ ▅ ▆ 100%
─▀██▀───▀██▀─▀██──██─▀██▀▀ ▀─
──██─────██───██▄█▀───██▄█───
──██─────██───██▀█▄───██▀█───
─▄██▄▄█─▄██▄─▄██──██─▄██▄▄ ▄

huhu..sila bantu. help~ help~

cuma nak tanya..

kenapa perempuan selalu menangis? sebab?
Gayahspears said…
memang seronok kalo mempunyai keluarga ramai yg harmoni~


GS:- Dyla.. meh add Gayah kat FB :)
mykhalis said…
uihh..kalau makbul ada bau nasi minyak la blog ni..hehehe
hamzah ian said…
ramainya.. hehe.. bagus2
alexayussida said…
hehe dapat calon la dla lepasni....:)

smga selamat semuanya...
alexayussida said…
dla...fadzli bg hint tuh...haha
lady-D said…
@Papa Mifz
agak2 bile la turn kita lak ye..

@Edy Zaidi
thanx edy^^

@maslemon
dorang lmbt smpai+mls letak byk2 pic nt berat..heee

@chemay
Amin..thanx ya^^

@nelly
thanx nelly^^

@daddyzkool
hamboi2 die..hehe

@fadh leyanie
InsyaAllah..thn dpn kawen..haha

@[sutera kasih]
InsyaAllah..thanx^^
lady-D said…
@Aimi dan Pakcik Hashim
harap termakbul..hehe

@...
thn depan akak kawen..muahaha

@Gayahspears
tulahhh, aku ni merata-rata adek badek, sekali kumpul camni mmg heaven^^

@mykhalis
Nak nasi miyak ke?

@hamzah ian
haha..ramai lagi yg x smpai tu mejah..

@alexa yussida
InsyaAllah..selamat..
objek ramai kat situ alexa..haha..fadzli tu bkn betul sgt tu..wakaakk
Hanis MY said…
semoga selamat pergi dan selamat kembali... semoga doa itu termakbul, akak wajib g wedding tu insyaAllah...
Ardini Humaira said…
semoga mereka selamat pergi dan pulang, amin

:) ololooo nanges dah dia
lady-D said…
@Hanis MY
InsyaAllah, smpai masa dla jemput sume..Amin...

@Ardini Humaira
Thanx dni..Amin^^