JIWAKU DI KAMPUNG

ASSALAMUALAIKUM N HAI...
Mungkin ketika kalian sedang membaca entry ini [cittt..macam skrip drama cinta lak] aku di dalam perjalanan atau sedang berbahagia di kampung..Miahaha.. Haippp...haippp tak baik taw, kesian la kat orang yang tak dapat balik kampung..Maaf..maaf..Harini adalah hari malas sedunia..Tak ada mood langsung nak mengadap kerja walaupun memang selambak lagi tak siap..Jiwa ini totally memang kat kampung dah..Maafkan saya encik boss, nanti lepas raya saya settle semua yer..


Haha..pic entry lepas..dah siap kaler dah..pedulikan fail2 yang banyak tuh dla, bek gi tidur jer bawah meja tu haa

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan kepada korang semua...Baca kat kartun bawah ni jerlah..heee...Inilah kerja makcik hari ni..kalo bab menconteng tak tidur pun takpe <--- melampau!


berangan jerlah nak bawak beetle tu...Lukis jer mampu tupun x jadi T____T

Nak wish raya rasa lambat lagi kot..Okelah, take care semua..Semoga berbahagia di kampung masing-masing..Yang tak dapat balik kampung jangan sedih2 taw termasuklah abang dan akak aku yang tak dapat balik jugakT_____T

nasi tambah : biskut satu beg besar..pakaian satu beg besar..isy..isy..

Comments

saya_arief said…
sedap nye duk kapong..
;P
wahhh smngt..hati2 dijln rye.slmt ari rye ;D
zati embong said…
haruslah,esok ganu dah start cuti.bleh la dLa balik kelate da.hihi

dLa,selamat hari raya dear
Fariross said…
pergh makcik dah blk ke??

hari nie cuti ke?? Aku pun hati dah kat kg, mau blk lepas bersahur hari sabtu...

Syoknyee raya... hehehe....
cik heroin said…
selamat hari raya akk dyla hihi
ezy.fia said…
hati ku di kmpung..
haha..

selamat ari raye!
Niena Muhammad said…
hati dh kt kampung..... jasad je kt sini
Aujinz said…
hahahha.. Selamat HAri Raya d_LA.. hati hati kalau memandu.. huhuhu
Santan Berlada said…
dean dah lame kat kg... hahaha
slmt balik kg dyla... ^^
Lea Isnawi said…
selamat pulang ke kampung
hati2 di jalan raya :)
Far8 budak baik said…
aku tak balik kg wehhhh..
ayat kauu..terus remuk hati aku..
haha! selamat pulang ke kg wehhh..
drive elok2 k..
biar lmbt asal selamat..
=)
HEROICzero said…
bawak balik biskut raya ?


=)


Safe trip ! Selamat hari raya .
blog-tips-kurus said…
cepatnya dah nak Syawal ye..
jaga diri. :)
sahromnasrudin said…
Salam Aidilfitri 1432H..Maaf zahir batin..Maaf dipinta andai komen dan pandangan saya sebelum ini telah mengguris perasaan sdri.. Semoga ikatan ukhwah sesame blogger kan semakin erat lagi di Syawal 1432H ini..
Cik TeN10 said…
wah2 excitednya dla.. semoga selamat smpai ke kg halaman ea.. sedih la jugak tak dpt beraya tahun ni.. tahun depan insyaAllah..

nak sket kuih raya tu.. =)
aanie said…
nak tumpang balik naik beetle tuh...lawa siot...jiwa aku kat sini je sb raya pertama x raya kat kg...huhuhuh...uwaaa.....
ain zuraini said…
selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir & batin...
Mun said…
selamat hari raya.. moon minta maaf andai ada wat salah dan silap...
Myra Jay said…
Wahhh bestnyer dah ada kat kampung.. Bahagia rasa kan biola dapat tinggalkan kerja semua tu :-)


BTW, cantik sesangat lukisan2 D-La :-)
merahitujambu said…
mood nk raya berkobar2 ni..heheh..salam syawal
[sutera kasih] said…
eeeeeeeee suka lukisan2 dyla lately ni...makin advance hehe..comel2 jerr..

apapun, hati2 plg kmpg tau !! :)
Qaseh Dalia said…
wah mesti dah duk kat kg kan ..
selamat hari raya dyla ..maaf tau kalau qaseh ada wat silap.. semoga bergembira ye
Nur Liyana said…
wahhhhhhhhhhh!!!!!

selmat balik kampung....
selmat hari raya jugak..
lama yana tak menjengah blog kak dla nie...kan?
Anonymous said…
cute je gambar yg awak lukis tu !
Efa Nur said…
comel nyew lukisan tuu!!

:)