EiD @ SaL's HsE + sAyOnaRa iNSPEN



Opss...Spek aku dah jumpe dah smlm kat dewan badminton..
Someone found it...Thanx a million...

Pagi ni last aktiviti kitorang kat inspen...Disebabkan team bowling dah wat selection so kitorg bebas nak main sukan ape...bile tgk team netball cam x ckp org, so aku n nor join 2gether-gether la...
Seingat-ingat aku, aku pernah main skali 2 jer netball coz aku rs aku ni sgt2 la x berbakat especially part nak shoot bola..
Tp ntah angin pe dtg arini elok plak aku shoot..Banyak yg masok lobang..Sunuk plak rase..hemm



Main kat lam dewan badminton sbb hjn lbt kat luar...


Andaiku bisa terbang !!! Yiehaaa...


Ekceli arini kwn skul aku yg stay kat Cheras wat open hse..Kebetulan aku dah de kat cni, sal pun hrp sgt aku dtg...Aku pun mmg rs nk g..Nak tgk sofa baru..heheh..

Kelas arini pun abis awal, best tol rase leh rest2 dulu...Deal ngan Anne kul bape nak g rmh sal, sempat lelap dulu..



Naper gmbr ini sangat kabur???
Adakah aku perlu bli dg cam yg lebey canggih???
From left: Ani, Sal(tuan sofa), Hanz, Anne & Nor


Terserlah tumbesaranmu Cik Anne lam pic ni..heheh




Hanz n i


Sal, u patut tukar langsir lain...
Terserlah cahaya keimanan..


Anyway, nasi dagang umi Sal, terbaekkk siot...Mmg sedap yg amat...
Lepas membuncitkan pewot, lepak2 rumah Anne sambey topup biskut raye lg..
Then, kul 5 lebey, Shah & Anne htr kitorg g Keramat...
Beraya lg kat rumah member Nor pulak...
Sekali lg pewot ini dengan senangnya ditopup lagi dengan spaghetti yg sangat2 enak banget seh..
Seriously, mmg lazat very da...

Balik inspen, sume dah pancit..Sempat pack barang sket2, sok dah nak blah dah...

Ni tuk 3ari ke 3 bulan ni???


Jd model inspen sesuai tak???



Nor pun nak try nasib gak kot2 bleh jd model Inspen..


Sayonara Inspen..See yaaa...

Comments