RiANG RiA @ BUKiT BeSAR

Huh, aku dapat cuti 3 ari tp x balik kampung...Sabtu deepavali so 4ward ke hari ahad dptla 3 hari..Bukannya aku xmau blk kampung tapi banyak kerja sangat  dan yg lebey pentingnya Isnin ni aku EXAM siot...Kalu blk kg konpom aku xleh study...

Study2 gak, kesihatan jage beb...Heheh...
Pagi jumaat yg mulia bebaru ni, aku & my  best walkingmate "NOR" dlm kul 7 setat menghayun kaki ini ke Bukit Besar tuk join "BUKIT BESAR FUN" !!
Seriously aku x penah jumpe kawan yg ske berjalan cam aku...Nanti sapela yg nak teman aku g Bukit Besar coz Nor kena tukar ke Ipoh awal bln depan...Sedeyyyy...

Jalan punye jalan dlm 7.40 kitorg sampai sane, nsb baik program x setat lg..Daftar bayar senggit jer...
Lam kul 8 baru setat lepas wat senamrobik...
Xcited gak sbb ni 1st time naik bukit Besar...Wow, agak mencabar gak kecerunannya, ade yg sampai lebih kurang 70 darjah siot kecerunannya...

Ade 1 bukit tu aku kene stop kjp sbb dah rs semput semacam dah...Take a deep breath dulu, lepas 2,3 minit sambung blk...Peluh xyah cite r, laju giler mengalir beb...
Lepas berjaya sampai ke atas, rasa puas yg amat...Klu nak g panjat gunung, kat sini sesuai tuk wat training, serius aku ckp...
Time nak naik rase nak suruh orang tolak, bile turun rasa macam orang tolak jer sbb laju  plak turun..
Best jugak, nanti bleh datang lg..heheh..

Senamrobik dulu


Benti amik oksigen dulu...


Dapat lihat pemandangan Bandar K.Terengganu


Ramai2 turun bukit

Masing2 melepaskan penat


Akhirnya sampai bawah gak..Yahuuu

Comments