JanTung U Cepat Condemn tAW !!

Oh My God !!!!

Kaki aku xleh gerak beb !!! Keras jer rase...Dlm erti kate yg org slalu sebut ialah 'CRAMP'..
Haaa 2la, smlm hyperactive sgt...Lumpat sane, lari cni..Wuuuu...T_T

Nasib baikler ade bawak Ammeltz Yoko2...Berkesan siot !!
Aku tengok sorang2 dah mcm robot jer jalan..huhu..

Ok, kelas pagi ni spesel sebab lecturer nye ensem..haha..
Tajuknye ' Gaya Hidup Sihat : Status Kecergasan Semasa' oleh Dr. Muhammad Taufik Hidayat Baharuldin from Akademi Sukan UPM...

Tp mmg x tipu la kelas ni syok sbb discuss psl result kitorg semalam...
Betul, aku x tipu bile aku tengok ramai yg senyum2 jer tgk doktor 2...
Simpan la perasaan 2, doktor 2 dah kawin la..haha..
Tp tuk segarkan mata suke gak dpt lecturer yg good looking ni..notti arrr...

Sebelum tamat kelas 2, doktor 2 bg check kitorang punye BP secara percuma..Bliau bwk assistant sorang [not bad gak] Arghhh sudahhh la...

Aku check ngan assistant die[xtaw nama]..Menurut beliau yg tekanan darah aku normal tp pulse aku agak laju beb..97/min tu..Tp beliau kt lg maybe aku nervous sket kot...
Hish, mane ade, aku cukup bertenang time 2 taw...Sumpah !!!

Ok, habis pasal kelas 2...

Next, masih lg dalam topik Gaya Hidup Sihat tp citer pasal 'Periodosasi Kecergasan' yg dilecture oleh En.Zulkarnain Ali from Akademi Sukan UPM gak...
Beliau ini amat lucu 2,3 kali...Ske sgt wat eksen cam2 kat kami..So kami xde rs ngantuk sgt...
Sekali 2 beliau suruh kitorang rasa nadi masing2, lepas 2 kire dalam masa 10saat, berapa kali denyutan 2...Aku kire la dengan perasaan normal skali, xkan pegang tgn sendiri pun nervous gak..

Then beliau tanya kawan aku sebelah aku [Nor], berapa dapat dlm 10saat..Nor cakaplah 11kali pastu darab ngan 6 dapatla 66/min...Bile sampai time aku, dengan bangganye aku cakap 15 kali cik !!Kalo darab 6 dapat 90/min...Pelagi, terkujut la beliau..Dengan selambenye die tanya aku "Awak nervous tgk sy ke?"Habis sume org gelakkan aku..wuwu...Die ckp lg, "Xtaw awk tgh pk ape, mungkin awak ade mslh kot, sy nmpk awak tgh main sms, kot2 sms ade prob ngan pakwe"..Ade plak sorang lagi menambah perisa cakap "Jiwa kacau cik"..Hampeh tol...

Kene plak budak sebelah aku 45/min jer nadi die, kaw2 aku kene kutuk, aku nye skali ganda lbh laju...Yg plg terkujut die kata kat aku "Nanti jantung u cepat condemn taw"...
Xmao..Xmao..
Betul ke cam2, xleh time kenyataan !!! T_T

Kul 2 aku x masuk kelas sebab g training bowling kat Alamanda[pes taim msk Alamanda]..
Ni kire nak select trus la ni..
Ekceli aku datang tuk main olahraga[lari jarak jauh], tp xde org pun main olahraga..
Bile aku tanye akak2 yg lebih otai dorang kate jabatan lain ade yg wakil sukma, dorang terer2...So aku pun join bowling la wapun x terer sgt pun main...

So aku main2 jerlah..Kekok sket rs, lame sgt x main bende alah ni...Main cross lane lak 2..
So dgn konpomnye aku x terpilih la kot, ramai sgt yg terer aku tgk...

Tahun depan main golf la pulak..haha


Nani from JPPH Gombak-terer gak dak ni


Ade gaya x??Heheh..Gaya masuk longkang


wif Nani n Nor



Atlet2 bowling JPPH [baju belang 2 terer main siot]

Comments