KuRANg NAfsu ?


Serius semalam aku rase x semangat tengok makanan kat baazar..
Sebelum sampai tu excited lagi..
Bile dah sampai tetibe nafsuku hilang weh..
Jadi xtaw nak beli ape.

Aku rase cam x berseri jer baazar tawun neh..
Nak2 plak taim tengah skodeng2 makanan tuh, angin tetibe datang..
Separuh jalan tuh, hujan + ribut2 ganas datang..
So, pe lagi, cabut la weh..
Naseb bek taim tu dah berjaya membeli cempedak goreng & yong tau foo..
So, itu jerlah menu i semalam..
Simple jerkan..
Sape nak beli kalo dah ribut2 camtu, siap terbang abes sampah..
Kalo makanan yg terbuka nak2 yang berkuah sah2 la pendatang asing sume terbang masuk tanpa segan silu lagi kan..

Tapi i tetap kenyang..heheh..
Semalam x jd cam dugong la, menten duyong lg..
next week i nak setat masak la, aku rase lg best n meriah..
jarang2 ley la tapaw kat baazar kan..
tunggu ya menu dari cik dyla ni yer =)

Petang neh, setelah berkire-kire aku rase nak balek kampong la..
Weh, i nak balek kampong la..
Baru last week i balek taw..
Tetibe cik dyla rajin neh balek lg..
Ade officemate aku ajk balek..
Kalo x, malas gak nak balek..
Nak2 lak aku dah plan baek punye, weekend neh nak setel basuh baju2 yang kuperam baek pnye kat bawah katil comey ku itu..

Tapi xpela, x banyak pun baju..
So, ma...tunggu anakmu nak balek petang neh..
Yeay..leh makan masakan my mum..

sedap plok tgk yong tau foo neh =)

nilah lebey kurang rupe cmpedak goreng..
Yang kubeli dah muat turun sume lam pewot..hehe
so, i sedut jerla kat tenet pic neh =)



Comments