siNGGAh sAHuR !!

Cepat bangun sahur sume !!
Lagi 15minit tinggal ni..

Korang leh bayang x kalo team singgah sahur datang bersahur rumah korang??
Aku xleh bayang dan aku xnak bayang..hehe..
Dahla bile bangun tu rase cam x betul jer jalan..ngan rambut kusut masai, xde makne aku nak layan orang pepagi..hiks..
aku rase team singgah sahur pun xnak sahur ngan kitorang neh..haha..

Mehler tengok menu sahur cik dyla..


yang ni temp0yak ikan patin, lebihan bukak pose semalam..
my peberet neh =)

yg ni buatla, telur dadar...xkan maw bli jugak

disebabkan aku s0rang jer bersahur, s0b s0b lahirlah 2 ketol ikan kering..
simple jer sahur..Tapi ikan kering nilah yang menyelerakan aku tuk makan sahur..hee~~
Haishh, lupe lak budu tadi..
es0k ler plak..



Comments

Shahiran said…
Mak aih, 3 jenis lauk tuk seorang makan, time sahur lak tu. Heheh berselera betul sahur.
faizalnizam said…
best tu sahur ada ikan patin. nyum2..

kalau team singgah sahur datang to my house, dieorang ketuk2 pintu belum tentu ada yang bangun bukak pintu. :)
lady-D said…
shahiran: hehe..brule ade tenaga nak bekerja nak2 kalo de ikan kering ker, telur masin ker mmg bersemangat mkn =)
fyzal: ikan patin mmg terbaek rrr d bln p0se neh..
taw xpe, td0 mati la jawabnye..ketukla pintu tu smpai lebam
aanie said…
mcm sedap je telur dadar tuh.....aku berbuka smlm pun mkn ikan patin...
lady-D said…
mmg la sedap sbb aku yg masak..heee..
mane menu berbuke mu??posting la aanie, nak tinguk gak
saya_arief said…
sedapppp woooo...
:D