TiNG ToNG & 500 HENGGiT



Huh..arini totally out la..
Nilah akibat x sedar sahur tadi..
Trus ting t0ng, balek dari baazar tertid0..
sedar2 dah kul 7 lebeih..
Kal0 bukan sebab ingat nak berbuka k0npem aku setil berguling-guling atas katil..

Ekceli aku ade penyakit yg amat siyes..huhu..
saspen ajerrr..
kal0 ade kawan aku kat ip0h tu k0npem dah kene s0und tadi..
"K.dyla neh x hisap candu la tu jadi ting t0ng"
hehe..jangan terkejut weh..
CANDU tu sebenarnye NESCAFE !
Aku neh memang xley hid0p kal0 xde nescafe..

Tadi lak x bangun sahur, sedar2 dah kul 5.30..
Ekceli sempat jer nak sedut nescafe tapi bantal ni x bagi aku bangun..
Dah ting t0ng ting t0ng arini..
Menu yang best p0m xleh nak nikmati ngan ghairah..
Ingat nak bergaye ngan ikan bakar tadi tapi shayangggg..
So, terpaksela p0nstan jadi side dishes sebab dah migrain tahap gaban..

Skang baru rase dah waras sket, tu yang trus menjalankan tugas sebagai seorang bl0gger neh..
Terharu x?hehe..

Sebenarnye sangat hepi neh sebab INCIK BON dah dengar rintihan saye..
KLIK SINI , tuk baca rintihan aku yang p0y0..
Akhirnye staf2 g0men sume dapat gak b0nus raye..
Ramai dah ekceli yang taw, siap p0sting entry bagai lagi kan..
So, aku kenela wat entry gak, sia2 merintih aritu..

Syukur Alhamdulillah dapatla 500 henggit sorang..
wapon x besar mane tapi dapatla ringankan beban sket kan..
Cam aku neh, anak buah yang sederet cam ketapi tuh k0npem berbunge jer prasaan taim raye neh nak c0llect duit dari makcik2 n pakcik2nye kan..


Dapat 500 tuh dah syukur sangat weh dari x dapat langsung..
So, sume2..berbelanjalah ngan bijak yer..



Comments

Unknown said…
hohoho2..ingtkan pe la candu tdi..
heheh...
saspen gak mle2..
pas da bce..bru le fhm..
=)
lady-D said…
hehe..nak wat camne, kal0 x dpt nescafe sari cam org sasau jdnye..huhu