OuH iNCiK b0N...


Rindu laa kat dia..
camaner neh..
tiap2 tahun mesti camneh..
sesak napas dibuatnye..
Tido pon x lena sari dua ni..T_T

Batuk pom makin menjadi-jadi ni sebab rindu sangat kot..
Pekabar la cik abang BON kite ni yer..
Bile nak mai jumpe aku ni..
Ramai yang d0k tingat kat abang BON kite ni..
Tapi abang BON cam x ingat jer kat kitorang..
Kitorang sedey taw..
Sampai ati wat camni..
Ni rase nak gi daki gunung everest ni..

Saye siyes ni taw, abang BON leh wat xtaw jer..
Ingat kit0rang ni ape??
Pagi petang siang malam aku bekerja taw..
Eh, taim malam aku bz membelog n memfesbuk..hehe..

Aku maseh leh berlawak lagi taw..
Tulonla incik BON..

Berikanlah jawapan
Huraikanlah simpulan
Biar tenang jiwaku
Setelah kasih lama berlalu

Tidak mungkin kulupa
Perjanjian kita
Di bawah rumpun bambu
Di kala bulan sedang beradu oh..oh..

Fulamakkk..skali lagu SPOON daaa..
Aku merayu ni incik BON, jangan dera perasaan kitorang lagi..


DITUJUKAN KHAS UNTUK :
ENCIK BON A.K.A ENCIK BONUS

PECAH KACA PECAH GELAS
SUDAH BACA, X RETI2 NAK BAGI BONUS?


Comments

~cik tiram~ said…
haha...dapat bonus belanja ya! :P
lady-D said…
huhu..d0a2 ler dpt..leh banje =)
tp, cam x dpt jer ry thn neh..sunyi sepi, sedey !
suziesanji said…
waahhh... nak bonus jugak!!
at least u ade..
kalau la student pun dpt bonus, kan best =)
lady-D said…
hehe..cik suziesanji, kal0 student pom dpt b0nus mmg bahagia rrr id0p kat mesia..
xpe, u 0l still dpt duit raye, kami2 yg gegeh bekerja neh mkn megi la jwbnye lps raye..hehe
saya_arief said…
ku ingat kan owang itu incik bon..
adess..
rupa nya bonuss..
;p
lady-D said…
to saya_arief: hehe, mcm tgu pakwe jer nak dpt b0nus neh
suziesanji said…
huhu..
tp, da tak dapat duit raye.. alasan sebab da besar... =(
lady-D said…
suziesanji, aloh, ciannye kat dia..kite tgu duit dr incik nuffnang jerla =)
aanie said…
ohhh...aku pun tunggu incin bon jgk....tp senyap je....em, byk ke duit nuffnang yg mu dpt?
lady-D said…
tah, menyampah aku ngan incik b0n neh..duit nuffnang??adelaaa dlm 6riban..haha..sesungguhnye aku sedang menipu..hehe..
ciput jer sbb aku bru setat aktif balik lps wc, sblm 2 aku sel0w membelog neh..meh le kite saling menkelik demi ms dpn kt :D
Anonymous said…
ehehee..dah nak raye ni..en.bon tak mari lagi ea..huhuu..
lady-D said…
cik misya: incik b0n s0mb0ng rrr thn neh..hampeh t0l beliau tu..maybe dpt hjg thn ni k0t [sedapkan ati]