RASA SANGAT HEAVEN BILA...

PETANG SELASA !!
Macam biase la makcik pergi smack down !
Eh..tak tak..makcik pergi smash shuttlecock jer..huahua :P

Dla suke..dla suke..dla suke..oke cukup !
Sape2 yang pernah mengikuti perkembongan dla sure2 taw la dla ade crush kat someone..Jatuh chenta kat abang badminton wehhhh..haha..
Errrr..x lucu oke, siyes dla minat beliau tuh..
Setelah hampir 2 bulan x datang main, 
sampai aku nak cari jer kubur beliau kot2 la kan.
Arini....tup2 beliau ade tersengih-sengih..
Arghhh..kacau kacau pemanduan roket saya arini..
Trus lari cenel sket jumping smash dla..
Rase cam beliau tengok2 jer aku..Nape mesti rase cam ni..
Padahal dla rase beliau x tengok pun, perasaan jer :D
Memang dla rindu..
Tapi...no action la babe! xde keberanian bab2 ni..
Hanya mampu memandang dari jauh jer :(
Dahla rabun, haishhh..sedes !
Maka pulanglah beliau dalam keadaan yang lapar !

oke, pic memang blur sket rrr sebab via hp aje :)

Tapi rasa sangat2 heaven bila [aik baru masuk topik ker?]...
Bukak jer pintu rumah sewa, ade wangi-wangian dari dapur..
WAHHH..ade aweks memasak !!!
" dla, cepat2 mandi, solat pastu makan !"
Arahan tu sejibik cam mak aku la..
Mane nak cari kawan camtu kan?
Walaupun tadi dah set xnak makan malam ni tapi mak saya pesan
REZEKI JANGAN DITOLAK !
Lupakan diet, saya nak makan..saya nak makan !
Oh ya, hampir terlupa [eh, dulu taim skul suke guna ayat neh :P ]..
Menunya adalah NASI PUTIH + PAPRIK CAMPUR !
Siyes sedap, nak order? Please kol kedai2 yang berhampiran !

p/s : time to terbongkang depan telebisen ;)

Comments

Fello Ariza said…
rasa sangat heaven bila?
a)Jatuh chenta kat abang badminton?

b)ade orh tolong masak?

:P
lady-D said…
fell : dua-dua suke..hehe..tp part jatuh chenta tu kekadang rs give up sudah..mamat tu cam ati kering jer..huhu..sedes !
suzie rahman said…
hihi per salah klu dla yg tegur abg bdmnton tu..per de hal..kwn2 wat slumber jer.
Unknown said…
hahaha..ko kena bagi bunga kat mamat tu(terbalik sudaaa)..hahaha..

dila wei..nk sikit..antar ikot poas laju ek
Gayahspears said…
aku pon suke men badminton gak.. tp lebey suke men futsal.. macm mane tu ek??hahaha
ardinihumaira said…
arghhh!
kecur air liur tengok ni. nak!
alexayussida said…
dLA ni aktif benor menulis..xsmpt saya nk kejar..kena marathon taw tak bace entri2 u ni..hahaha..gomenasai..biar lmbat asalkan bace..ye dop?:p

baekkknyee ousmate dLA...wahh cedappnye paprick..huhu:D