TRAGEDi JUMAAT...ADOiiii !?!!!

Pagi tadi aku ada seminar kat hotel, dekat jer dengan rumah sewa aku ni. ni.Macam biasa la aku tak breakfast tapi sedut nescafe tu harus nanti tak pasal2 migrain..Tapi takde pulak jamuan tadi, memang sedih jugak la perut ni, sehari dua ni asyik lapar jer aku ni T___T..Habis dari seminar tu aku turun la ke tempat parking dengan beberapa orang yang semua kelihatan lapar..Masa turun tu ada beberapa ekor kucing tengah lepak bawah kereta kawan aku.So, aku dengan penuh bergaya bersama-sama kasut tumit tinggi 3 inci kaler pink cepat2 la jalan nak halau encik2 kucing itu..

Miau..miau..miau..Aku mengiyaw..kunun2 tengah bercakap dengan kucing la tu..Tepi kereta kawan aku tu ade restoran, macam open restaurant gitulah..Aku pun lalu ikut dalam restoran..TIBA-TIBA....

PANGGGGGGG !!! KEBABOOOMMMM !!!

AKU LANGGAR CERMIN RESTORAN !!!!
Diulangi..AKU LANGGAR CERMIN RESTORAN !!!
HAHAHAHAHAHAHA....GiLER KAU DYLA !

Camaner aku boleh tak nampak cermin tu ??? Takkan la mata ni rabun sampai gitu skali?? Korang bayang la aku memang laju gila jalan nak kejar kucing tiba2 PANGGGG jatuh terduduk..Time tu ade staf hotel nampak..Giler malu beb !! hahahaha...sampai keluar air mata tadi gelak guling2..Sakit perut neh...Tapi serius kelakar tadi sampai semua guling2 tengok siap ade wat lakonan semula lagi tadi..Malu gua beb...malu..malu..Sila tengok pic kat bawah ni, camtula keadaan aku masa accident tadi !

Lepas langgar tu, terus blah kucing tu, terkejut kot..Naseb baik tak pecah cermin tadi..Kalau tak, habisla duit gaji ni kene ganti.Siyut sungguh rase harini, memalukan diri sendiri..Dahla tengah lapar, kau pergi hantuk lagi kepale ni kat cermin..Memang kalau ikutkan tak logik je aku tak nampak cermin tu..ADEHHH..MALU..MALU..SEKIAN...


nasi tambah : malang memang tidak berbau

Comments

babyblogger said…
hahahaha nasib baik x pecah cermin tu.klu tak..malu dapat, duit pun habes
Unknown said…
hahaha.. benjol x?
nasib baik xde org rakam video.. klu x abis tersebar dlm fb.. hahaha..
lady-D said…
babyblogger : nmpknye pale dla xlah keras sgt kan..kalo x harus pecah td..tp bergegar gak la td..hehe..

heidi : x benjol..bengong jer jap..kalo ade cctv td kat restoren xtaw rrr camne..malu gua beb..malu..
Anonymous said…
cuba untuk tak membayangkan dla langgar cermin tu....ohh tidak........
Gayahspears said…
adess.. mmg penat.. cian2..huhu..
dyla tlg cuci baju aku gak ya..huhu
lady-D said…
ix : pekata ix terai jer trus langgar cermin..baru dpt feel betol2..haha..

gayah : bibik aku dah lariii..haha..ko xyah basuh baju, pakai jer baju sm..muahaha..hjn2 kene jimat baju :P
ardinihumaira said…
heeeee... kalo cermin tu pecah, habis la :p
Fello Ariza said…
ase2 dla g ag x tmpt tuh..

hihi
lady-D said…
dni : jwbnye, abesla duit dla..xleh byg kalo pch td..huhu..

fell : haha..xtawla kalo kene g lg c2 mmg terharu la dla..hehe..