AWARD untuk GADIS INSOMNIA

Baiklahhhhh, saye tak boleh tido..Aku perasan kalo setiap hari rabu memang macam ni kot..Takleh tido..Ade yang tak tido lagi ke??Jom join da club..Ngeh ngeh..Tadi bukak blog NAZ tapi tak sangka la ada isu panas arini..Rasa macam ketinggalan la baru taw cite hot, busy sangat kot dla ni..Tapi memang serius panas la dan sebab tu lah aku teros xleh tido niiii..Korang kalau nak taw isu panas tu silalah ke blog NAZ oke..Haaa klik laaaa..

Dah takleh tido tu tak reti2 nak update??Awak dahla asek busy jer, update skang !!Sekolah dah jalan tapi keje sekolah still x settle lagi..Macam biasa la hutang tahun lepas punye kena buat gak taw..Tahun lepas, wah bajet dah lame jerrrr, ada 2 award yang aku tak sempat nak amik, so skang dla amik taw..Sori yer amik masa setahun tuk wat en3 pasal award ni, i kan busybody :P

Award from AANIE my BFF..thanx babe :)

1. Sejak bila mula berblogging??
Malu nak gitaw ni..Bulan 7 2009..Macam dah lama jer tapi hasil masih suam2 jerrrr kan sebab dulu sangat pemalas nak update..haha..

2. Mengapa berblogging?
Mula-mula ikut kakak, suka2 je skang dah serius kot tapi tak xtreme sangat..

3.Selalu buat entri mengenai apa?
Personal la banyak, umo dah tua kan kena la share pengalaman hidop neh..Lagi pasal sukan, makan2 dan kesihatan sikit...

4. Suka blogwalking tak?Sebab?
Seriously skang kalo BW aku akan drop komen tros..Lebih afdhal kan..jarang dah jerit2 ni..So kalo sape2 nak aku serang blog korang baik komen, paksa disitu..InsyaAllah aku akan serang balik..Kalo jerit2 ni mungkin aku akan terlepas pandang kot..

5. Apa pendapat mengenai pemberi award?
Beliau ni memang rajin join GA dan contest...Dan ada beberapa tag dari beliau aku x buat lagi..hoho..Tapi baguslah beliau ni, ada jugak hasilnya..Teruskan usaha kamu bebeh..

6.Bagi kat 10 bloggers..
Dla pemurah sikit arini nak tag kepada semua..lebih afdhal kan..Tak nak pilih2 kasih..hehe..Haaa amik2..Tak amik xleh balik..

OKE, DONE !!
Next, tunggu nanti insomnia lagi sekali..muahaha...nak paksa tido ni.bye!

p/s : yeayyyy..dah ari khamisssss..aiii sukaaaa :D

Comments

alexayussida said…
ekekekke..panas sampai berpeluhhh:p
nasib moscow snowing...peluh cpat beku..kehkehkeh...

haip insomnia plak die..tdo la!!:P
Prettyvrach said…
eeeeiiiiiiiiiiiii...baru nak bg award ni kat dyla.Aaaaaaaaa~
Unknown said…
hahaha..selalu lebih afdal.lebih afdal.;p

btul2.jrg nak jerit2 sekarang.lbh suka baca blog pastuh komen.:)
aanie said…
bagus2 dah buat...
isu tu memang panas..aku ingat nak buat n3 pasal tu gak..tapi biarlah..

dyla, aku dah umum..meh tengok...
lady-D said…
ALEXA : huhu..minum ais pun still panas..hehe..dkt pkl 4 baru tdo.hehe..

ML : hehehe...bg jer kat sume org ML..hehe

echah : haha..lbh afdhal kan..

aanie : tu rrrr..aku pun mls nak ulas nt lbh panas...x psl2 naik trafik aku..hehe..skang gak aku serang blog mu !!
Amni said…
pasal apa tu? tak baca lagi ni.. hehe... jap g nak terjah jugak la..=P
Gayahspears said…
Gayah curik award ni buleh tak dyla???kah3
lady-D said…
Amni : bacalah tp owner blog tu dah edit n remove dh pic asal..huhu..panas panas..

gayah : amik lah gayah weiii, ikhlas aku bg kat ko..
Unknown said…
afdal.... memang afdal.....
heheehhe... jerit jerit mmg x baik...
tuk diri jua kerongkong... heheh
sy mcm awk lerr..
ske blogwalking smbl drop kumen.ahaha
Japg nk wat entry bwu..meh kumen meh!hehehe
Unknown said…
terima kasih kerana selalu serang blogku..haha
Prettyvrach said…
Ada award you're cool like a snow untuk dyla.Jemput amik ye=)

http://miszlullaby.blogspot.com/2011/01/blog-post.html
MOMMY CGG said…
d_la:) thanks sebab selalu singgah blog akak..

akak selalu tau tak pejam bila tgk header kamu..
comel n santek
nur said…
nak gak bleh ke...?
ALL IN ONE
lady-D said…
Mofi : heheh..jerit sikit2 je..

zaty : kan kan kan..better komen jer tros kan..hehe

E.d.Y : sama2 pak..

ML : wahhaaaa...dpt award..nt dla amik oke..

CGG : same2..comey yer..maceH yunk..

Nur : boleh2..sile amik taw :)
blog-tips-kurus said…
hai mek yang rajin buat kerja sekolah,
lame x jengok sini...
itu je. jom futsal:)