SA...SAYA MENANG ?

Assalamualaikum semua...Jangan ada yang MONDAY BLUES oke..Semalam lepas jer publish PANTUN, terus tido sebab roommate aku pun baik punya lentang, so aku pun teringin nak ikut jejak langkah beliau..Lappy pun x off sebab tengah seeding torrents.

Bangun pagi ni nak off lappy, tengok kat SHOUTBOX ada orang message "TAHNIAH TEMPAT PERTAMA"! Pastu tengok message kat bawah lagi dari LAKSAM BERLIPAT cakap "AWAK MENANG"! OMG !!! SA...SAYA MENANG BANNER CONTEST tu ke?? BANNER CONTEST tu bukan tengok pada banner je, tapi keseluruhan, template, header..blablabla..Tapi biar betul i dapat 1st prize..Disebabkan kesuntukan masa maka hold dulu keterujaaan itu, nak masuk opis dulu...

Sampai ofis terus check dan memang betul la aku dapat 1st PRIZE, serius macam tak percaya sebab blog aku kan bukannya ade template pun..hehe..Putih suci jer ni haaa..Bila bukak blog yang dapat no.2 dan no.3 tu rasa malu pulak sebab dorang punya jauh GEMPAK dari dla kot..Apapun mesti ada sebab kan CIK FATIN tu pilih dla..Terharu sangat ni, harap takde yang pertikai la keputusan beliau..hoho..Kepada yang tidak bernasib baik, jangan berputus asa tau dan tahniah kepada pemenang yang lain.

Thanx ya CIK FATIN sebab pilih dla..MUAH MUAH MUAH!! Kepada DAK KECIK thanx jugak sebab beliau yang tag aku sebenarnya kalau tak aku tak tau ada contest ni..Juga TUAN PENCIPTA BANNER CAKCAK dla iaitu ENCEK AYEEMnipun dapat free sebab menang contest beliau aritu[tempahlah dengan beliau, sangat nice taw hasil keje beliau]..Kepada mak ayah di kampung, ANAKMU MENANG!TERIMA KASIH SEMUA! AILEBIUUU!!! Perghhhh, kalah artis ko!
Saya cukup TERHARU !ALHAMDULILLAH REZEKI dLA :)

p/s : jom makan LAKSAM !

Comments

nnZa said…
Wah Wah !! Congratzz kaq !! ^_^
Unknown said…
tahniah..... u deserved it.... peace
Pinky Pixie said…
tahniah! bestnya. jeles2. wuwuwu~
saya_arief said…
muke terharu cam tu ka.
hahahaha.
;p
anyway, tahniah.
aanie said…
wah dyla...tahniah beb!!!aku terharu gak ni...1st prize lak tu...cayalah...jom belanja laksam...
Yuyu Zulaikha said…
wahhhh~ klasik gitu~ pandai berpantunnn..

tahniahh yee :)
lady-D said…
Nabilah : tq yunk!!!

mofi : thanx..hehe

Pinky : x sangka sgt2..tq ye

arief : terharu banget tu..hehe..tq

aanie : x sngka giler weh..malu plak rs..hehe...

Yuyu : yg pantun tu baru msk smlm la yunk..yg ni mng contest banner..tq yer..hehe
lady-D said…
Zura : thanx dear ^__^
Unknown said…
perghh..terbaikk ah...huhuh..sis!kite share ye.heee
Sophie Al-Yahya said…
congratz dila!!! (^_^)V
Unknown said…
pehh.. tahniah beb..
Robot | Sakti said…
menang sokmo dio.
jeles kito.


hahaha
niesz said…
congrate kak, hehe..but pantun akak mmg menarik la..pndai akak berpantun..

xsemestinye yg menarik tu layak, yg penting isi nyer.. :)
lady-D said…
echah : share a top up bleh..hehe..sbb dpt topup..

sophie : thanx sophie :)

HS : thanx bro..hee~~

Robot : hehe..rezeki anak tekak.

niesz : bkn menang pantun la yunk..banner contest daaa...hehe
man yusoef said…
wah...congrets..hehe
Unknown said…
tahan niah..ehhee...bawok balik kelatea la hadioh tu..
FazMelati said…
wahhhaaa! Congrats Dyla =))
syaf said…
wah tahniah..

kalau tak kerna saya yg recommend mesti x dapa 1st priza...lalalla


he3..gurau jo
Fello Ariza said…
mek...

comey je muke terharu...

hahahahaha :P
Unknown said…
perghh..best ah dpt topup..

















RQ RM 1 ;p
Anonymous said…
wohoo. cgrate. party! ;p
noa said…
waaaa best best
Eliza Sulaiman said…
tahniah !!!

hehe !!!

BTW, saya tag kamu !!

http://eliza93.blogspot.com/2011/01/contest-money-guess.html

=>
lady-D said…
@man yusoef
tq encek osman ^__^
lady-D said…
@JIJI YU
xdan bek balik klate kot..hehe..abes kat cni gak :P
lady-D said…
@Melati
thanx melati ^__^
lady-D said…
@syaf
hahaha..gua percaya..hehe
lady-D said…
@Fello Ariza
comey yer..hehe..maceh fell :)
lady-D said…
@echah mashuri
xkan senggit jer echah oiii..
lady-D said…
@CIK TOM
thanx ciktom tayam ^__^
lady-D said…
@maCy
thanx macy..jom parti !
lady-D said…
@nora
best sgt2 noa..hehe
lady-D said…
@Cik Eliza
thanx dear..InsyaAllah dla join yer ^__^