SAYANG risau kat ABANG taw...

Salam..Uwekkkk..geli gile tajuk...Taw tak abang, sayang cemas gila semalam..Abang tak bagitau pun nak wat eksen camtu...OMG !!!! Tak keruan sayang semalam...Abang ok kan???Nasib baik abang tak betul-betul hanyut taw..Kalau tak sape nak tolong nyanyi kat anak kita nanti..Bluwekkkk...Cepat sedar diri mek.Abang FAIZAL TAHIR!!! U rock my heart !!! Aku pernah tengok live show FT sekali, memang hanyuttt perasaan ni, beliau kan feel je kalau nyanyi, walaupun taw ramai tak suka dengan beliau ni kan, tapi aku suke suara dia tu..Aku kan minah rock..hehe..Dah dah, jom layan HANYUT dalam AJL semalam..Hanyuttttt...
Tak menang kategori utama pun takpelah walaupun harap dapatlah no.1 @ no.2 kan..Apapun usaha yang cukup berani tu, dahlah beliau ni pernah lemas masa buat video klip SAMPAI SYURGA aritu kan..


Time lemas dulu..Ingatkan beliau ni dah trauma..Patutlah tengok Audi Mok macam risau2 je muka beliau semalam..Ecehhhh, macam taw jer..hehe...

Abang tidak akan berputus asa!!!BERUSAHAAA !!!

Tahniah semua yang berjaya semalam..Serius tak sangka HAFIZ dapat no.3, tapi Hafiz pun boleh tahan persembahan beliau semalam siap main tembak2 lagi..Ana Raffali aku jangkakan dapat no.2@3, terkejut jugak la dapat no.1..Tapi muzik lagu tu memang best walaupun vokal dia agak out sikit semalam, nervous wehhhh, 1st time masuk pastu siap menang lagi..Tapi ada yang tak puas hati yer..Biasalah tu, aku tak kisah pun, bukan hadiah tu dapat kat aku pun janji abang Faizal dapat gak 1 anugerah..hehe

NUJUM LADY DYLA :
1~ Hanyut - Faizal Tahir
2~ Drama King - Black & MUH
3~ Tolong Ingatkan Aku - Ana Raffali

Vokal - Black@Faizal Tahir
Persembahan - Faizal Tahir

KEPUTUSAN RASMI :
1~ Tolong Ingatkan Aku - Ana Raffali
2~ Drama King - Black & MUH
3~ Nokhtah Cinta - Hafiz

Vokal - Hafiz [memang patut menang]
Persembahan - Faizal Tahir

*pic cilok kat google..tq google*

p/s : kenapa aku rasa FT gak yang juara semalam ni??sape yang rasa tak puas hati dengan result AJL meh luahkan kat sini..

Comments

Anonymous said…
walaupn FT cuma dpt persembahan terbaik...but he still the best=)
zacky786 said…
FT mmg mantop laa..

tahniah anna raffali.. :D
alexayussida said…
hahahahha mr korean tak puas hati:p

saya x tgk pon smlm,oh ni rupenye hanyut2 n berendam punye aksi dorg duk ckp..kekke..macam2..tq dla ltak vdeo nih:D
aanie said…
aku nak muntah dulu ni...uwekkkk...

dia kan superman, mana blh hanyut..hehe...x kisah la sape menang pun, yg penting aku dah menang bet dgn hubby aku..kekeke...
lady-D said…
mamaqari : yuppp...stuju sgt..he's da best !!!

zacky : Mantap lg berani..

Alexa : hehe..dla cool jer walaupun minat FT ni..video khas tuk alexa..

aanie : cisdel, mu bet ngan hubby mu yer..dan mu menang..hebat hebat..
Unknown said…
hhhaaa.... sangat bepuas hati ngan result AJL semalam... sebab i like Ana Raffali........ cun lagi berbakat.Tapi semalam, calon2 juara semua hebat hebat dowh.... respect la Malaysia sekarang.... kita dah canggih manggih sekarang.......
EqhaZin said…
FT mmg terbaek! he deserve better. huhu.

xsilp sy, itu kek nugget ape tah.
sdp! u should try it ;)

pesanan dr botol : http://eqhazin.blogspot.com/2011/01/terima-kasih-mb-selangor.html
Unknown said…
ramai xyg x puas hati kan keputusan semlm..
Gayahspears said…
seyes!!! aku pon geli dgn tajuk ko ni..hak3.. nek bulu roma aku doh..huhu

ape2 pon dia memang persembahan terbaik, jgn sedey ya.. aku ni sedey sbb Yuna tak menang..huhu
away lelaju g bwk aty yg terluka..keh3
lady-D said…
Mofi : ooo..minat ana yer..xpe, dla cool jer..hehe..byk best kan smlm..

eqha : yeahhh..FT FT FT !!!

HS : tu rrr, tp dla oke jer..benda dah abis dh pun..

gayah : tu rrrr..aku pun rs loya2 gak ni..haha..ko sapot yuna yer..xpe rrr, bkn rezeki beliau thn ni..
Unknown said…
muahah..minat abg suparman jugak ghupenye..
Robot | Sakti said…
hmmm..
gua tgk bola semalam.
tak sempat tgk ft perform.
nasib baik ada youtube.
hehehe
lady-D said…
Jiji : haha..minat suara jer..lain2 x minat der...

Robot : clash ngan bola kan..xpe MU menang kan..hehe
dyla!

hanyut dpt persembahan terbaek ok la kn

nk drama king menang!!!!!!!!!

waaaa..

ey,i ada new entry..

meh visit!:)
akhirnya...
Ana Raffali jugak yg menang..
suara dia besh jugak kn...:) :)
lady-D said…
BC : Me 2,3,4....

Zaty : nsb baik drama kign dpt gak no.2..FT lak nsb bek dpt prsmbhn terbaik..hihi..

dyg : suke melodi lagu tu..suara dia out skit smlm..tp sdp jugaklaa..
Faaein Himura said…
tak kisah pun sapa2 menang.. yg pntg ada pemenang.. hahaha.. =P
Unknown said…
mmg semalam frust gilaaaaaaaa.tp xpelah ana pn analah.ehhehe...tp faizal tahir ttp dihat.
Unknown said…
aku suke performance dia kot

entri baru ;
cerita lawak ajl
http://gengblogger.com/v/320754
Unknown said…
terima lah hakikat FT kalah..huhu
Faaein Himura said…
bila asyik sbut FT.. FT.. err.. sy pun FT juga.. hahaha... =P
lady-D said…
Faeain : ha'ah, sape2 yg menang pun xpekan..hehe

schah : frust gak sket tp naseb dpt gak 1 award kan..

akmal : aku mmg suke giler..

E.d.Y : terimalah hakikat yg YUNA kalah..haha..

Faaein : FT ke FH??ke dah jd Faaein Tahir??hehe
Anonymous said…
haah3. nk faizal tahir!
lady-D said…
nida : FT terbaekkk kan..nak beliau gakkkk..wuwuuuu...
Admin said…
suke ngan sore die,
tp kngkdg gaya die tu mluat..
huhuhu..
(◕‿◕)
Miss AZ said…
i tak tgk ajl..
tp mmg faizal tahir kalo buat persembahan mmg hebat lah.. terbaikkk :D
lady-D said…
Ahs : tu rrr, ramai x suke style dia kan..tp dla ni minat suara n lagu jer..kalo pikirkan perangai ramai sgt artis yg x senonoh ni..minat berpada-pada kan..

Amirrah : ha'ah, FT ni jarang menghampakan peminat..kalau kalah pun bermaruah kan..