LEE CHONG WEI MENG"AYAM"KAN CHEN LONG !

Eeeiiii, jahat giler tajuk taw! Assalamualaikum..Saya Cik dla, wartawan sukan tak berbayar ingin melaporkan berita sukan terkini..hee~~Tahniah Datuk LEE CHONG WEI kerana berjaya menewaskan CHEN LONG walaupun ramai yang berharap LIN DAN dapat beraksi bersama LCW termasuklah dla..Sakit belakang yer bang?Taknak potpet panjang2, jom tengok KEPUTUSAN SEPARUH AKHIR BWF WORLD SUPERSERIES [PROTON MALAYSIA OPEN 2011] yang telah berlangsung dari pukul 2petang sehingga pukul 6lebih tadi :

Sangat sengit juga sebenarnya tapi sayang,
 dalam game ke2, Fischer terpaksa menarik diri
sebelum tamat perlawanan kerana kecederaan lutut kot..

Sape yang menang tak kisah pun.bagus produk china ni yer

Serius best dan sengit ! Tapi player jepun agak gopoh
kalau tak dorang dapat menang masa game ke-2..
Tabik kat Rasmussen walaupun umur hampir 34tahun
tapi  stamina macam umur 20tahun ! Semalam Fischer
baling baju kali ni dorang siap baling raket lagi kat penonton

Kedua-dua pasangan sama hebat sebenarnya..
Yu Yan dan Ma Jin adalah pemain peberet haku..

Aku rasa tahap confident LCW sangat SUPERB harini !!
LCW memang selesa giler menentang Chen Long..
itu bezanya LCW, kalau tadi menentang Lin Dan mungkin
agak mendebarkan tol tak..Apapun syabas LCW..
Memang bangga tengok kesungguhan LCW tadi !

Esok pusingan FINAL, LCW bakal bertemu TAUFIK HIDAYAT..Jom ramai2 support LCW..Ouhh, kalo aku ade kat KL maybe pergi tengok kot..Bawak JALUR GEMILANG..hehe..Beliau memang semangat kesukanan! Tapi tapi tapiii....... ESOK GUA KEJE !!! FINAL START PUKUL 2 PETANG !! HUWAAAAAAA... Nangis guling2 ! Ottokae??Ottokae??

p/s : haruskah aku EL esok??errrkk..bilik meeting ada TV..ahha!

Comments

relax dla

got a new n3

n i.ve included ur name too

:)

ley jawab soklan zati skali sal yg u tag tue.huhu.
Yuyu Zulaikha said…
haishhhhh! dia suka sungguh sukann.. huhuhuu...
aanie said…
aku pun xtau lcw main harini..lynn (mak sedara aku) call bgtau anak aku tgh lawan...hehe..chen long tu sedara chen jin ke?

p/s: arini sibuk baca blog org je..x sempat nak update n3 baru..huhu..
niesz said…
lame giler niesz da x tgk sukan nie..hehe..
lady-D said…
zaty : hehe..yerr rilax rilax..

yuyu : haha..semangat kesukananggg!

aanie : ha'ah chen jin kan mcm muke adam..hehe..xtaw la plok aku adek badik ke dop?weh, lyn tu azlin kan?

niesz : dla mmg suke giler sukan ni..hehe..mengalahkan lelaki kesemangatannya..
Afzainizam said…
,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kajang Pak Malau kajang berlipat,
Kajang hamba mengkuang layu,
Dagang Pak Malau dagang bertempat,
Dagang hamba Tumpang lalu

Tahniahhhh lahhhhh chong wei
Unknown said…
LCW mmg salu camtu...tapi aku syok je tgk die wat camtu.
Asri Alam said…
alahai tajuk yang cukup kontrobesi. haha
mie said…
itulah kekuatan lee chong wei..
heheeee
lady-D said…
Afzainizam : tahniah2..

Jiji : yupp..tp lg mncbr kalo dpt jmpe lin dan kan sbb sm hbt..

sasa : hahaha..wartawan lbh2 ni..hee

mie : superwei!
saya_arief said…
datang jauh2 dapat 9 point je..huhu..
tahniah chong wei.
:D
Unknown said…
Malaysia boleh....
Tahniah buat Dato'....
Takziah buat yang kalah....
lady-D said…
arief : hehe..naseb bek dpt gak mata..kalo tak maw meraung chen long tu..

Mofi : jgn lupe tgk ptg ni pulak pastu update laju2..hehe
JD Jen said…
Liputan yg terbaekk!! Teruskan meliput ye? xD
lady-D said…
JD Jen : thanx..tp ptg ni xleh tgk..sgt sedih ni..