ENCEK RAM MEMBUATKAN AKU OBSES !!!

HAHAHAHA..
Mula2 mari kite gelak2 jahat dulu sebab GIS system down, aku xleh wat keje !!
Naseb GIS system server jer down, kalo tenet lagi hadoiii..lingkup bawah meja la kebarangkaliannye.. 
Taim aku super rajen ni lah beliau wat hal, ape bley buat..update blog la der :D :D

ENCEK RAM ???
Sape beliau ni??? Hebatkah beliau ni sampai aku obses sangat ni??
Ini betul2 orang ni, aku x tipu dah cam kesah INCIK BON tu..heee~~~
Ekceli aku memang suspek ngan beliau ni..
ENCEK RAM A.K.A RAMLEE AWANG MURSHID..
Kenal ke tak saudara saudari sekalian akan beliau ni?
Beliau neh pemes taw, penulis novel terkenal kat Malaysia..
Beliau juga dikenali sebagai NOVELIS THRILLER NO.1 di Malaysia beb !!
Don't play2 beb, dats y ler aku saspek denggi tu..

Sape2 yang pernah baca novel2 beliau, taw sendiri la kebestan & kebijakkan beliau menggarap cite, kekadang membuatkan akal kite x terjangka akan kesudahannya..Mule2 aku syok kat beliau ni taim lepas abes study..Ekceli dah lame nampak novel2 beliau kat rumah, siap kutuk lagi my sis ni..Apedaaa sis ni, novel plik cam gini pun layan, tajuk TOMBIRUO !! Plik kan tajuk dia.So, aku ignore dan maseh plik ngan keminatan kakak aku tu..Sampai satu tahap tu, tengah2 tanam anggur beb..Maw x boring, aku nampak novel tajuk 'MANDATORI', aku belek2, ade kata2 my sis tulis kat helaian pertama 'yang pelik itulah yang syok'..Hehe..gelak2 antu..Tertarik ngan kate2 tu, aku baca muka surat pertama..Abes satu bab membuatkan aku nak taw, ape kisah sebenar novel ni, sampai aku x tdo malam baca beb.Kekadang tengah makan nasi, aku bley terpikir ape jadi lepas ni yer..Siyes aku cakap, aku x sangka kat Malaysia ade penulis yang terer pelas berimaginasi tinggi cam beliau..Abes MANDATORI aku baca TOMBIRUO plak..Sehingga aku obses, abes novel2 akak aku selamat dibaca, siap pomot lagi kat kengkawan..Skang ni aku memang x miss la beli novel2 beliau..
Best tahap gaban siyut..Gaban pon x best gini..


ENCEK RAM bersama isteri & anak.

ENCEK RAM ni kira menjadi fenomena lam family aku sebab bley dikatakan sume adik badik aku baca novel2 beliau ni..Sampai satu tahap tu mase beliau release novel terbaru 'HATIKU DIHARAJUKU', kitorang sama2 beli tanpa disedari..Masa tu, aku beli, abang n akak aku pun beli..Haha, amik ko, 3buah novel yang sama..
Giler kentang !!!

Novel2 encek RAM, yang tajuk 'justice' & 'igauan maut' jer x bli sebab igauan maut tu 1st novel beliau..yang laen sume aku ade :D
Kalo ade sape2 jumpe novel 'IGAUAN MAUT' gtaw aku yer, aku nak..hehe..

Ni novel terbaru beliau 'CINTA SUFI' kesinambungan trilogi 'BAGAIKAN PUTERI'.

Ekceli aku tengah baca, lambatla aku ni, kate obses..hehe..
korang taw puas aku cari kat bandar "T" ni, xde taw dahla salesgirl kerek giler, last2 aku bli kat kampung aku jer..Skang ni beliau tengah siapkan novel terbarunya yang berjudul 'RAYYAN FANTASI'..

Sape2 yang nak join kelab RAM leh klik SINI..Semoga encek RAM trus sukses dan berjaye menghasilkan novel2 yang bermutu lagi kelak..
ALL THE BEST BRO 8)


Comments

saya_arief said…
kalau si arip ni bace novel tahan 2 3 helai je..
hahaa..
;p
lady-D said…
tapi siyes novel2 dia ni giler babas best kire cite berat la, nak2 cite ADAM tu, siap nak bunuh presiden amerika lg kisah dia..konpom jatuh centa ngan novel2 beliau..pomot jgn x pomot :D
Anonymous said…
sy sdah milikinye trilogi LS ni..

iye mmg terbaek !
lady-D said…
best kan, cam real jer cite dia..saspek saspek :)
Unknown said…
Obses takpe.. jangan Obess dah ler..
adik kuman pun suka gak novel dia.. banyak dia dah beli & baca
kuman "Jangan..." Entry
lady-D said…
hoho..no no..xmo obes..abgnye bile nak join da club gak ? :P
Sophie Al-Yahya said…
wahh..muda je rupanya penulis dia.
ingatkan dah tua beruban.hehe.. a ah,novel dia mmg best.tp dah lama x baca novel.mase skolah aje..huhu..
lady-D said…
sophie : ensem lagikan beliau..hehe..layan la balek, jap lg lepas grad sure2 boring giler :D