JADUAL PERLAWANAN BADMINTON - AKHIR !

Sebelum nak gtaw tentang jadual perlawanan tu, nak sambung sket pasal entry sebelum ni..Aku yang tengah mood kacau bilau, rindu-rinduan sama itu brader tadi, nampaknya maseh dalam misteri..
Beliau dengan selambanya x datang main tadi..Arghhhh..bro, ko dah kawen ek?? Sampai hempedu ko x bagitau kat aku..
Dah save duit hadiah perkahwinan nak bagi kat ko.
Tu yang ko x turun court tadi yer..
Aku +ve 90% yang ko sedang berbulan madu skang..
[bajet cam beliau baca jer blog aku ni..hahaharun !]

Oke, skang..Aku sedang terima papan kenyataan, dengan ini aku sedang makan megi cap ayam sambey update blog, kunun2 xnak pikir dah..Lega beb ulu hati ni, maw x lega...aku makan nasi dari pukul 11 pagi tadi pastu petang main badminton plak, pedih la perut ni..nah amik ko, semangkuk megi selamat disedut.

Sekarang...Sile buka buku sukan bab 9 plak :D
Lepas jer main badminton, lady_dyla layan plak SUKAN KOMANWEL !
Elok jer bukak cenel 821, perlawanan badminton semifinal nak setat..
Pelagi...layan la der sampai serak sore ni bersorak..

Dalam 5 kategori yang dipertandingkan, satu jer xde wakil Malaysia iaitu 
bagi kategori BEREGU WANITA..
Kesian kan, Malaysia nampaknya ketandusan player2 perempuan, 
nape x amik lady_dyla jer..Beliau bleh tahan gak tu smash ;)

Lady_dyla sempat layan yang regu campuran, regu lelaki, perseorangan lelaki & perseorangan wanita jer sebab main tukar2 cenel gymnastic..hehe..
So, here are the results !! Let's check it out :D :D :D

upsss..aku tulis yang Malaysia menang jer taw..
Aku malas nak kopipes kat website, x ori la der..hehe..
Berita ni betul2 yang aku tengok bukan main hentam@kopipes jer tau..
camne nak kopipes, ini kan berita terkini.. :P 
kalo tak aku kopipes gak seciput..
Sayalah wartawan bebas yang sentiasa melaporkan berita2 terkini..

MEREKA2 YANG AKAN KE FINAL !

REGU CAMPURAN

KOO KIEN KIAT & CHIN EE HUI [MAS]
vs
ROBERTSON NATHAN JAMES & WALLWORK JENNY [ENG]

Sebenarnya masa lawan semi tadi, sangat mendebarkan ketika 
Malaysia vs Singapore..Terpaksa main rubber, 
keputusan juga sangat2 senget tapi puas bile Malaysia berjaya jugak akhirnya..
SYABAS !!

PERSEORANGAN LELAKI

LEE CHONG WEI [MAS]
vs
OUSEPH RAJIV [ENG]

ChongWei menang mudah tadi mengalahkan pemain dari India..

PERSEORANGAN WANITA

WONG MEW CHOO [MAS]
vs
NEHWAL SAINA [INDIA]

Mew Choo kene mengec00lkan diri ketika menentang Saina nanti kerana sokongan yang bakal diberikan oleh rakyat India sangat2 melampau havocnya..
Good Luck Mew Choo :)

REGU LELAKI

KOO KIEN KIAT & TAN BOON HEONG [MAS]
vs
CLARK ANTHONY & ROBERTSON NATHAN JAMES [ENG]

Regu Koo/Tan juga menang mudah tadi, harap nanti nasib menyebelahi mereka di peringkat final !
Manakala bagi REGU WANITA pula, pemain dari negara India bakal berentap dengan pemain dari negara Singapura..Tapi..tapi..tapi..ini sangat frust oke..
rasa nak bunuh nyamuk jer :(

Perlawanan akhir ini akan berlangsung pada HARI KHAMIS jam 10 PAGI !!!
Huwaaaa..sah-sah la aku xleh tengok..
Benciiiiii...


...SEKIAN, BERITA LEWAT MALAM...


Comments

Hairun Azmi said…
Di harap Malayasia menang kesemua Finl tu,kalau tidak menag semua Final tu saya akan bunuh.......................semut...Huhuhuhuhuhuh
lady-D said…
dni : chaiyok2..Malaysia Boleh :)

miecyber : haha..bunuh la nyamuk der..
nazirulhazwan~ said…
nak sokong dorg, tp dorg slalu mengecewakan klu tournament besar2, komonwel boleh la, xde china ngn indon.

setia dgn nicol david.xpenah menghampakan.heeh
lady-D said…
kobejordan : alaaaa..sokong jerlah, menang kalah tu adatla..hehe..tp betol la, kalo ade china & indon lg senget kan kan kan..