OPEN OFFiCE RAYA - PART 2

Haha..bajet glemer jer siapade part 2 lagi :)
Bukan ape saudara saudari, last dah arini raye, 
gua terpakse neh update edisi raye malam ni gak..
Saudara saudari harus layan jer la yer, harap xde sape yang cirit la..

Kali neh kite layan sesi KAROK + ACTION KAMEN plak yer..
Tapi siyes, aku x karok..haha..x bley der, 
asal mic kat aku konpom aku nak gelak golek2..
Back up singer bleyla aku layan sket2..Tapi aku tabik spring la ari tu, 
memang ramai yang bersukan walaupun sumbang mambang, 
tapi dorang redah jer karok..Taim ni la nak release tension sume, 
memang ketara sangat..kalo x asek ngadap keje jer, 
skali dapat peluang pe lagi der..
KAROK SAMPAI SERAK LA :D


 boss saye sporting kan..nyanyi lagu broery ni siyuttt :)

 pulanglahhhh..ku merinduimu sayang...lalala :D

 talak sombong punyela...ni owner bangunan opis kitorang..giler sporting la..
pandai nyanyi lagu melayu plak tu..siap joget bagai..
CAYALAHHH !!

 siap duet lagi..heee~~~

 bos saye plak berduet ngan unni :)

 tukang karut pada hari itu ..

 bersama encek dee jay..

 saye memang suke nyorok kat bawah sambey ikut dorang nyanyi..haha

 yerr adeq2..kakak2..makcik2..

 beliau ini sangat puitis orangnye..

 setat dah geng bajet hot nyanyi :)
tapi mane lady_dyla yer??

 oooo..gua sedang menepek di bawah rupenye..kesian kan..

 ini penyanyi import ni, dari opis mane tah..memang sangat selamba nak meluahkan bakat terendam..saspek la kat beliau kerana tidak tahu malu :)

Dah puas karok, sesi gedik pulak..
Saye paam kalo ade yang muntah + cirit2..
Siyes gedik lagi over..x sedar usia langsung..NGEEE












SEKIAN TERIMA KASIH..
SILA DATANG LAGI :D

p/s: tengah layan badminton ni ekceli, malas nak xplain pepanjang..haha


Comments

sekamar rindu said…
salam..

masih dalam bulan raya..
lady-D said…
sekamar rindu : dah abes dah..hehe..skang episod kempiskan perut balik plak :P