SAYE PUN NAK CANTEK DAN FEMES JUGAK !

Siyes x reti dah nak mencantekkan blog ini..
Tengok blog orang lain, nape cantek sangat ni???
kendian cepat2 sedar diri, ouh dorang gune DSLR, aku camera cabuk ajer :(
Nipun dah sangat sezen, harus ditukar kalo dapat b0nus nanti..hehe..Aminnn :D

Pastu tengok plak header dorang, camne dorang wat ni, cantek lagi kreatif serta kebaboom boombastik !!
Aku ade create header sendiri tapi xtaw nak amik template yang camne plak..Adehhh, takut lagi burok nanti..Header tu wat perkasam jerlah, prasan dah cantek sangat sebenarnye..Pastu bile tengok nama blog neh 
"A WALK 2 REMEMBER", aku rase cam k0man sangat la, berape banyak dah aku jumpe blog yang gune nama tu..Aku nak tukar...aku nak tukar pada nama yang simple, maybe just nama aku je kot, biar blog ni berjenama sket..cheewahhh..Aku xnak ade yang nama sama, x best..Aku nak orang ingat nama blog aku..Tapi content harus superb beb, kalo stakat blog jer santek tapi content haprak watpe kan kan kan?Aku nak blog ni jadi blog yang penuh berinformasi dan juge seronok dibaca..BERUSAHA !!

Pastu pagi tadi aku ade jumpe website yang sangat bagus taw tuk edit gambar..Harusnye saye patot ucap time kaseh tuk PINKY GIRL yang comey itu..Tadi lepak kat belog beliau, beliau syor gune PICNIK..Pelagi, aku pom ngan segera la beb masuk n register bagai..Walawehhhh, rase kagum la, prasaan cam gune DSLR derrr..hehe..terbaekkkk rrr br0..
meh tengok hasil cik dyla mengedit !

ni mule2 edit, xtaw nak wat camne..belasah jer tapi better dari gambar asal..
alaaa yang asal pic snap gne webcam jer..

pastu edit lagi bagi prasan snow white..ilang abis taik lalat gua !haha


oke, ni pic taim induksi, kunun old pesen la neh..


 bersame anak tersayang !
anak my br0 la..heee :D

 nah timela my kiss lebli lebli tuk kamu yang sudi menepek kat cni :X

So, camne??oke x?rase cam berseni x?Ni baru testing2 jer, x abes lagi xplore, sebab x sabar nak tunjuk kat korang2 sume ni..Ntah2 korang ade yang lebih best, 
pliss2 share ngan saye yer..

Satu lagi, nak taw RANKING korang x?? meh cni klik ALEXA !! Yang ni encek SAYAARIEF yang bagitaw..TQ yer Arief :) Saye dah tengok tadi, mak aih rase giler terkebelakang taw..Ni yang trus pk neh camne nak pemeskan blog ni..
Korang cek la tengok yer baru taw  pemes ke x pemes korang ni :D


Comments

nurdani said…
teruskan usaha anda.hehe
nice try
lady-D said…
thanx nurdani :) BERUSAHA !!!
aanie said…
uish, nmpk gebu la pipi mu....hehe...
nama belog mu meme dah ramai yg pakai...
software utk edit pic ni mmg byk...cuma rajin ngn x rajin je nak edit.......
suziesanji said…
better just use ur name, dear.. nama da lawa tu..
lady-D said…
aanie : aku mmg gebu la..haha..2 rrr, aku tgk pom boring dah nm neh..bersepah gune..

suzie : btol2, sng gune nm sndiri jer kan..lebeih afdal =)
jeera said…
usahaa usaahaaa lagi tau rau :)
lady-D said…
yup jeera !! chaiyok2..aja2..
BERUSAHA !!! :D
Shafawi Hamzah said…
wah hehe..nnt leh ajar saya cara nk ilangkan jerawat xD hehe..nice picture anyway
lady-D said…
hehe..thanx br0 :D
nak ilangkan misai pom bley..u just masok jer website PICNIK tu pastu reg, ley edit kat c2 trus..samat mencoba =)
Pinky Pixie said…
haha. sempat pomot lagi tu.. hehe. woah, gmbar shantek2.. baru gune, tp mcm2 da mjadi gmbar tu! best kan. =)

walopun kita guna kmra cikai, pas edit pun mletop gak pe.. hehe.
lady-D said…
hehe..mesti pomot pnye, sgt2 membantu tu taw..baru rase bezz sket nk upload pic..hee~~
tq byk2 taw cik pinky =)
lady-D said…
sukemakan : BERUSAHAAAA !!!!!!!!! kajaaa...
Prettyvrach said…
da cantek da skrg!=D
lady-D said…
miszlullaby : adehhh..tetiba tersipu-sipu perasaan ini..btw, tq ML :)