HUH ! NYARIS TERKURUNG TADI...

Ini adalah kali ke2 dla camni..
chup!sebelum 2 nak gtaw, pasni nak bahasakan dla @ aku @ i jerla yer, 
lebih pendek dan comey..hee~~~
Penat taw nak taip lady_dyla tu..

Arini kan ade meeting sume kakitangan, pas abes meeting tu sambung lagi meeting tapi just tuk bahagian teknikal jer..
jadi tadi meeting setat dari jam 9.30 pagi, kul 2.00 baru abis..
Serius ngantuk tahap dugong dan lapar giler, sampai kuar abes lagu ramli sarip !
Lepas makan2 nasi beriani i still rase lapar :(
Buat air milo panas, kunun nak bagi kenyang la..
Pastu terus wat keje, 15minit nak pukul 4, dla naik surau kat tingkat atas..
Baru nak sembahyang zohor der, p
astu ingat nak tunggu asar terus alang2 dah lewat naik.
Siap sembahyang zohor, nak tunggu asar rasa lame plak sampai TERTIDO !


Serius x sedar diri !!
Bile sedar, cepat2 aku tengok jam kat bilik lelaki..
Ya Allah, dah pukul 5.15 !!


Taim tu sumpah kedut seribu muka aku ni..
Hari tu pun dah jadi camni sekali tapi 10min nak kul 5, kire awal lagi la..
Bile kuar dari surau tadi, sume lampu dah tutup.
Naseb bekla  sedar awal gak, buatnya kul 8 baru sedar camne??
Mestilah dorang datang cari aku kan..

Aku rase kalo kali ke-3 konpom x selamat punye..
Sampai tempat duduk dorang ingatkan aku dah balik..hoho..bahaya beb !
Nyaris terkurung tadi !

Moral of the story, lenkali bawak henpon, kunci jam..adehh..bahaya taw..
Sian kawan dla tu setia taw tunggu kat bawah, bile aku story, golek2 dorang gelakkan aku siap tunjuk lagi muka & tangan ni bergaris lagi kesan tdo.hoho..


p/s : malam ni HIJAU KUNING vs RED WARRIORS..
xmo gaduh2 taw !!

Comments

sukemakan said…
ish ish
len kali bawak henpon ye!
=)
lady-D said…
hehe..kalo terkurung td maw nanges, dahla gelap gulita
ProfHariz said…
Sian kawan dla? cakap x nak type dla :P hehehe...

New Entry ProfHariz
Jom Kongsikan Sejarah 20102010 Korang
lady-D said…
itulah...terkejut tgk dia tunggu dla lg td..
slh baca tu, ekceli xnak bahasakan lady_dyla cam sblm2 ni sbb pjg sgt nak taip..hehe
Anonymous said…
hoho!! naseb xterkurung..ishhh..kalau terkurung..tido jek smpai pagi esok..huhu
alexayussida said…
ishk ishk ishk...lenkali kasi alexa kejutkan..kehkeh
Fello Ariza said…
mak aih..tdo x hengat donia..haha
lady-D said…
misya : haha..agaknye camtula kot, trus tgu pg esok..arghhhh tidak !!

alexa : haha..jauhnye dr moscow tu jerit nama dla :P

fell : saya memang begini, dan setat tdo harus mengkusyukkan diri :(
Fatima said…
hahaha funny pics!!


xx
lady-D said…
FATIMA : HEHE :P
Prettyvrach said…
bahayanye dyla..kalo terkurung tu...mau nanges...uuuu...
ardinihumaira said…
hehe... takpe2 len kali buat lagi. eh silap. jangan wat lagi :D
lady-D said…
ML : xley byg kalo terkurung lam tu..huhu

dni : haha..moralnye JANGAN MELEWATKAN SOLAT LAGI !!
Derus said…
ok pe tido kat opis sesekali..hehe..:)
aanie said…
hahaha...dulu aku pun penah tertido sampai lupa diri...naseb baik r tersedar gak....
lady-D said…
derus : konpom xley lelap pnye..hoho..scary2

aanie : aku dah insappp !!!
syaf said…
thanks 4 da wish