5 PenggOdam TEGAR !


inilah salah satu sebab paling k0nkrit kenape aku xleh nak update..
Kenapa aku yang kene??? kenape?? Truk my lappy dig0dam taw..Bukan 1 malah 5 ! Malah mungkin akan bertambah dari semasa ke semasa..Tapi aku berjaya menangkap 5 peng0dam tegar ini..Sile berjaga-jaga, jangan biarkan k0mputer anda menjadi mangsa seterusnya..
Inilah dia wajah pengg0dam2 itu...

|
|
|
|
|
|
V

PENGGODAM PERTAMA : ALONG
UMUR : 9 TAHUN
KEPAKARAN : GAME CS, NEED 4 SPEED[NFS]


PENGGODAM KE-2 : AMIR
UMUR : 12 TAHUN
KEPAKARAN : GTA, NFS, CRAZY TAXI


jangan percaya ngan keayuannye oke !
PENGGODAM KE-3 : TASYA
UMUR : 8 TAHUN
KEPAKARAN : GAME SIPUT, PLATA

plislaaaa, jgn wat muke simpati oke !
PENGGODAM KE-4 : ATIQ
UMUR : 5 TAHUN
KEPAKARAN : GAME SIPUT , MEMORY


PENGG0DAM KE-5 : DANIEL
UMUR : 6TAHUN
KEPAKARAN : GAME SIPUT



dorang berdua ni sepupu tapi messra bukan kemain lg siap suap2 lagi makan..h0h0..
tapi, jaga2..d0rang berdua ni bakal pengg0dam terhebat nanti..skali d0rang x dapat main, muncung panjang sedepa !!


KETIKA MENGGODAM ! PENUH KEKUSYUKKAN !!

|
|
|
V
terrorist terrorist win !


need 4 speed !

Aku ade tanya geng2 bas sek0lah ni, nape x gune yang abah2 dorang pnye lappy, tapi ade jer jawapan..abah nak guna lappy, abah x kasi, lappy abah xde game siput..xde game kete..had0i..asal nampak jer muka aku k0np0m kene serbu..ni pepagi lagi update sebelum d0rang bangun..muahaha..
Tapi yang paling ati ini kuciwa, sedey tahap gaban bile my n-gage QD dah arwah dah..


Walaupon my n-gage neh dah sezen, tunggu masa jer tapi x sangka r0sak di tangan mereka2 ini..maksula kene beli henp0n laen la jawabnye..Naseb bek ade lagi 1 henp0n, yang ni aku memang saje x masukkan game, kal0 x memang had0iiiii !




Comments

Unknown said…
penggodam yang no. 4 tuh memang cam hackers tul...hahahaha...
lady-D said…
h0h0..yg n0.4 tuh x lame lg k0npem naik carta, bkn stakat pengg0dam jer, pengg0da pon yer..ayat baek jer kal0 nak maen games