dLA c2 SANA cNi

Skang kul 2.00 a.m ! Es0k i keje weh, nape aku x td0 lagi neh..
Gua pantang rrr der kal0 ade gangguan, trus cerah masa depan mate ini..
Fuhhh, ayat asek nak ganazz jerrr..
Xpe, i leh update bel0g kam kam kam..
Ari khamis tu [asek cite peram jer], aku ade pegi beraye rumah kengkawan ekceli..
Berbekalkan kete bapak gua, aku menerjah lautan pasifik..poyo la minah neh..Oke, ari Khamis tu kan cuti umum, s0 ade macam2 jem ler tepek sana cni, tapi disebabkan ari tu jer ade mase kuredah jugakla ngan penuh berhemah lagi k0npiden..Aku neh dahla jarang drive tapi aku redah ajerrrr..Siap angkut bini orang, anak kawan aku, adeq kawan aku..seb bek d0rang trust kat aku..heheh..Tapi cam x puas jer kuar aritu, tapi itula kalo gune kete bapak i xley lame2, beliau nak gune pelas lak ramai kawan aku yang beraya rumah mak mertua dorang..Aku xpe, mak mertua aku sp0rting <---bile mase k0 kawen neh??

Pesss skali i pegi rumah Jue, ekceli beliau pom beraya kat rumah mak mertua beliau kat Kedah, raye ke 5 baru balek Kelantan. Aku ngan beliau neh kenal setat F0rm 1 lagi, kire bezz buddy la lam class..
Beliau wat spaghetti spesel tuk i..Ekceli Puan Jue neh tiap2 tahun asek jamu aku Spaghetti jer..Mesti k0 bajet terer wat spaghetti kan??haha..mulut xde insuran t0l..xdela, ekceli aku yang suruh sebab beliau memang terer pom masak spaghetti..Ikhlas ni :)


Yum yum :P


ini bukan mee kunen oke :)


slurp slurp..


oke, skang sile teng0k jer cik dyla makan :)


kal0 dah makan memang x sedar diri


sedap taw, x tpu punye..


Bersama tukang masak yang sebenar


Aku memang x tahan nak gelak taim neh..haha..nak berlakon kunun..

Pastu ngan banggenye aku bawak Jue, 2 orang anaknye n adeq dia s0rang g beraya ke rumah kawan kit0rang lagi sorang..Ngan iefa neh, kenal mase stendet skul lagi tapi mase f0rm 4 baru sekelas ngan beliau.

Inilah rupe sebenar dorang bile suami xde kat sebelah..
Aku xpe, sebab incik hubby aku sporting <---memang kr0nik nak kawen minah ni


skali skala wat muke bajet ayu plak..Tapi cam kayu pom ade


Tragisnye, CAM aku wat hal, jadi blur tetibe, aku rase mas0k air k0t..
Nape neh, sume r0sak, henp0n r0sak, cik CAM pom dah setat wat hal suda T_T


Comments