SUPER DUPER BUSY !!!


aku x wat pelan camni pom, lak0nan cik g00gle semata-mata..
skang dah canggih, sume gune k0mputer la derr..

Ini serius..cam katun w0nderpets tuh yang ade itik, hamster, kure2..sangat c0mey kan..
Cik Dyla bet0l2 bizi taw..Tadiiiii..
Skang sudah siap..Tapi ade lagi keje x siap, kes2 l0m ditanda ade lagi 2,3 beban..
Itu xpe, yang penting pelan last week punye sudah setel..sile kagum dengan saye..
Sungg0h x sangka, bley jer aku x tersembam depan pc arini..
Sebabnye aku mer0ckkan diri, sumbat headph0ne nah amik kaw, skali metallica, 30 sec0nds 2 mars, greenday, linkin park, mcr & sume kaum sejenisnye, baruler segar pale otak neh..
Kalo x, lam kul 11 tuh mule ting t0ng, weh kal0 dah ngant0k memang ubat dia td0 jer, jangan nak berlagak hebat la nak tahan mata..Tapi jenis aku ni dapat lelap 15minit tuh dah cukup tuk kembali hyperactive..Bukanla nak td0 smpai petang, itu nak kene lempang ngan b0s jawabnye.

Esok dah nak balik kampung tapi keje setil berbundle-bundle.Memang super duper stress la, hati ni, jiwe ni dah kat family, jiran2 kampungku, ayam itik sume weh..
Tapi pe bley wat, tahun ni d0rang x st0p kes, kene layan la sampai raya..sangat kijam..Xpe, ini ibadat cik dyla oiiii, kal0 x wat keje camne nak bli Mini Cooper @ beetle..
Camne nak g melanc0ng tiap-tiap tahun, nak bli kasut vincci 6kali setahun[ko mkn kasut ke per?], baju baru tiap2 bulan, majalah2, dvd2, air mineral b0t0l besar ari2 sebab x bape caye ngan air paip skang..camne camne??jawab jawab..k0 kene keje la weh..

Dan yang penting, kal0 k0 x keje, k0 nak mak bapak tanggung lagi ker, manyak cantekkk..
Saya insap..saya insap..oke st0p berbl0g jap, nak wat keje..h0h0..
Nanti xleh nak balek raye s0k padan muke..


ini pom dusta semata-mata..kal0 wat pelan cenggini, nak kentut pom xdan..pelan aku sempoi jer tapi yang tadi rumit sket sebab banyak + seb0k pk nak balek jer..miahaha..
ni x jadi arkitek lg, dah kec0h kan kan kan..apedaaa !


Comments

aanie said…
org dah mood raya la skrg ni....nak wat kije pun m.a.l.a.s....hehe..
saya_arief said…
tolong lukis kan saya plan tuk kubu pertahanan dari anak2 sedare yang nakal2 leh..?
haha..
;p
lady-D said…
aanie, kal0 bley mmg aku nak huha sane huha cni jer arini..tp yesss, s0k aku nak blk dah..best2 !

arief, mahal tu upah nak wat pelan camtu..maw riban2 :D