Gua Tahu Itu Siapa

Arghhhhh..Bikin pecah sel darah merah gua neh..
Ekceli kene tag contest neh dah lame oleh cik FIQA..
Masalah itu problem bile contest bapak rimau punye ganazz soklan dia..
Rendam clorox pom giler bejat lagi, kene format balek kot kat kedai henpon pale ni..

Ni ha dia tuan punye soklan !
klik ler tuk lebih memahami beliau yer :D


Adehhh, ape aku nak jawab neh..rase nak panggil jer doraemon tulon tilik mangkuk jamban  ayun neh..Giler susah neh, kalah aku nak design bangunan..
Tapi xpe, demi orang2 kampung gua, gua cabar diri gua..
Gua teka ni taw !

ORANG MISTERI KAT SEBELAH HAMZAH ITU ADALAH NENEK HAMZAH..
NENEK HAMZAH TENGAH MAKAN KETUPAT.. :D
TOL TAK ??? MIAHAHA

OKE dah..penat dah gua perah baju ni semata-mata nak jawab soklan maut ko neh ngan harapan leh la adiah tuk aku bli henpon baru..

Gua tag 3 orang yang bakal hantuk kapla !!
JENG JENG JENG :D:D




Haaaa..sile jawab kalo terer..heee~~~
TQ la HAMZAH buat aku xley td0 pk kan soklan ko neh :)

Yang benar;
GUA !


Comments

Fello Ariza said…
aduhh... ni yg lemah nk jawb nih..iq x tinggi sgt :P
lady-D said…
fell : x kire, kene jwb gak..haha..kasi pecah itu kapla :D
hamzah ian said…
wa,, tenkiu sbb join... nantikan jawapan contest ni nnt okeh.. hehe