PERANG FUTSAL !


Dengan ini diisytiharkan PERANG2 MANJE bermula !

Ini aku bersame rumet aku yg tudung kaler ijaw tuh..Saye yg tengah t0ngkat dagu tu, kunun bergaya maut la tu..Tadi rumet aku k0ling2 aku kat opis, nak deal lawan futsal ngan budak opis aku..Setelah aku runding2, k0ling2, set !
Jadi, malam ni kul 8 lawan !
Maka dengan itu, saye ngan beliau akan bermusuh sekejap..Ngaa :D

ketika perlawanan, masen2 tunjuk terer sampai terg0lek-golek atas padang..


Nampaknye beliau sudah kelehatan takut gegel2..Tadi aku dah warning kat d0rang ni, jangan kasi malu team kite, kal0 x aku xnak banje cend0l..miahaha..

Sampai x terkira g0l yang masuk..hehe..kami kan bizi exp0se sana sini..cuci mata lagi..minum dan makan lagi sudah tentu..

ni opismet rumet aku..nampak kan kesedihan itu..


Ya Rabbi, sampai peluk2 tiang beliau neh..dahla injured kene tendang betis tadi..kesian beliau neh..


Oke, team opis saye menang bergaye taw, hampir 10 g0l berjaya b0l0s..
Good j0b guys :D
Dengan itu perang dah abes sebab aku pom tumpang kete beliau ekceli..
h0h0 h0rlicks !


p/s: nak men gak putsal neh tp x ckp org :P
sedey :(


Comments

Ari Blog said…
terer nye akak...leh ganti beckham ni..huhu..
lady-D said…
miahaha..deq, bukan akak yg lawan laa..team lelaki opis akak..akak tukang deal jer :D
MOMMY CGG said…
LAMANYE CGG TAK MAIN FUTSAL ATAU TGK ORG MAIN FUTSAL:)
lady-D said…
cgg, tgk org maen jer mampu, nak maen x ckp geng plak..jum cgg kite lawan =)
mizzura said…
gambar atas teringat iklan tudung sunsilk...
lady-D said…
wahhh...yeke ?? [sambey menahan hid0ng yang kembang kempis]=)