HAHA..KAN DAH KENE SiMBAH !


HAHAHAHAHA..PADAN MUKE !!
Sile gelak dulu sume..
Puas ati taw, kalo dorang ni x paam-paam lagi x tawla pale letak kat mane..

Aku ni kan menyewa kat rumah flat..
Taman ni kire besar la gak banyak blok yang ade..
Student pom ramai x hengat la sewa kat cni..
Yang tensennnye, student2 ni kadang2 wat macam dok kat hostel..
Melepak jer kejenya..Aku x kesah lagi kalo stakat melepak secara berjemaah tu tapi yang hanginnye dorang punye bising neh tahap lupe diri..Dengan gelak besar dorang, aku rase pontianak pom takut dengar..Yang bengkerk kekadang, kaum hawa pun join da club gak, kunun nak merapatkan silaturrahim la..Pastu ngan selambenye kekadang bahagia jer duduk atas bumper kete orang...Ya Rabbi, suke ati bontot dorang jer yer..Dah macam kete dia plak..

Yang paling sume2 penghuni bengkerk bile dorang ni kul 1 pagi pom dok gelak2 lagi..
Woiiii, pikirla sket..budak2 kecik tengah tdo wei, korang kalo nak bising pegila padang bola ! Takkan la bengap sangat, dah blaja tinggi2..Yang perempuan plak dah gaye cam hantu tangga, ape hal yang berlari-lari berkejaran beramai-ramai sambey gelak2 besar..X paam gua der, x paam..sangat2 mengganggu emosi..
Pastu ske plak jerit panggil nama member dari bawah ke tingkat atas..Xde sifat malu langsung dorang ni..Dan yang paling x tahan skali bile ade kapel yang x segan malu langsung dating kat tangga..Memang saket mate tengok der, rase nak tolak2 jer ngan batang mop, pastu plak plastik air, makanan maen campak jer kat tangga..Aku rase dorang ni kene amik kursus hidop berjiran baru reti kot..

Agaknye dah tahan sangat, tadi time aku tengah2 blogwalking lam kul 1 pagi, aku dah dengar dorang gelak dengan bahagia skali..Dah lame kitorang rase nak sound2 jer, tapi kadang takut gak dorang ni pancitkan tayar kete ker, beselah ade geng ramai berani la..So, kitorang wat bodo jerla..Pastu tadi tengah2 gelak tu, aku dengar ade orang SIMBAH AIR dari atas ! Bukan skali taw, aku rase ade la dalam 5 kali kot..Aku rase nak jerit jer PADAN MUKA !!! Pastu dengar dorang setat enjin motor, trus cabut..Memang bagus tindakan saudara tu, tengok malam ni camne, dah insap ke blom..Naseb bek x baling mercun trus.. :D :D :D

 budak2 neh, nak kene sunat lg skali agaknye !!

So, pliss yer, sape2 yang dok menyewa tu x kire la student ker, keje ker...tulonla hormati jiran tetangga..Korang nak suke-suki, hepi2, gelak2 bley tapi berpada-pada la..Jaga adab bile berjauhan dari mak ayah, jangan buang sampah merata-rata..Jangan sampai nanti korang kene halau dari tempat tu sudah..Memang pernah berlaku taw kat tempat laen, bising sangat, wat report trus kene halau..
Nak ke camtu??

Comments

K I E R A said…
Hahahaa, padan muka kena simbah :D
lady-D said…
kiera : haha..trus x dgr sore dorg arini..balek kampong kot ngadu kat mak..hee~~
jeera said…
HAHAHA.. tak tahan tang kena simbah.. berani gila lah.. nnti nak test laa.. ehehehe
lady-D said…
jeera : nak test kat sape tu jeera?? jgn wat kat rumet dah la..hehe