LEMAU-LEMAU BADAN


Perghhh, dapat sandar kat bawah p0kok camneh memang bahagia beb..

Korang x rase ke ape yang kurase ni??
Lepas jer cuti raye yang hampir 2minggu tu, ingatkan makin semangat tapi rupa-rupanya cam bulan p0se gak, rasa ngantuk2 manje, mate pun asek seksi jer tengok..
Aku xtawla kalo korang neh lebih bertenaga plak..memang suspek la derr..
Tapi sebenarnya aku x heran pom badan neh rasa lemau2, nak2 plak cik dyla neh tengah berpantang..Pantang jumpe makanan, sume kusebat..muahaha..

Nampaknye kene setat balek la aktiviti2 me'nyah'kan spare tyre, spoiler2 yang ade..
Dua aktiviti neh aku selalu buat iaitu JOGGING & MAIN BADMINTON..

Tapi aku jarang2 dah j0ging, berat bontot..haha
Tapi kalo yang ni harus setiap minggu main..
|
|
|
|
V


Aku memang giler suke men badmint0n..Bukan setakat suke n0nt0n aje, maen pon aku ske & adala bakat 2,3 ciput..hehe..serius la ni, ni jer sukan yang sangat2 c0c0k ngan aku..Biasenye aku main tiap2 ari selasa, wehhh...arini la..Tapi geng bajet h0t ramai g kursus, xtaw la leh g x petang ni..Kalo dah gian sangat, aku bantai jer main mix dabel ngan geng2 lelaki..hehe..Bagus taw main games neh, ilang stress..
kepuasan yang sangat bezz :D


p/s: g00d luck tuk anak buahku AMIR, jawab pekse m0lek2 yer :)

Comments

suichi said…
tau xpe...sy ni pon tgh nk aktif beriadah semula ni...hahaha
lady-D said…
marila kite 2gether-gether nmengaktifkan urat2 yg tdo neh :)
AJA AJA !
Prettyvrach said…
hari tu tym sy nk bukk blog pun jd bnda same..rupenye2 ade satu link blog dkt my page yg kne serang malware.tp skang da remove da.selamat~=)
JMR said…
bulan x pose ni, pas makan mesti ngntuk jer...hehehe
sabree hussin said…
Badminton.. tak terer main, tapi setakat nak penuhkan masa tu boleh la layan :p
lady-D said…
miszlullaby: malware tu mmg seb0k jer kan kacaw idup kite..rase nak campak2 jer lam telaga..

J.M.R: undangan open hse tgh byk lak tu..mmg pantang la kal0 x g..hee~~

sabree hussin: xpe br0, janji peluh kuar, kasi tendang itu spare tyre :)
mizzura said…
ada hati gak nak aktif pas pose..tapi pikir2 balik asyik makan jer..nak tunggu habis syawal lah baru diet2 nih..kita enjoy makan-makan di hari raya..yahooo..!
lady-D said…
mizzura, open hse mmg berlambak skang neh..x g kang rugi plak..hee~~