GAMBAR MASA KECIK !!!

YUHUUU !
Hikkkk..baru nak wat en3 tuk arini..Kalo tenet tengah tenat memang aku pun jadi malas nak layan tenet...Nak wat en3 boleh sebenarnya tapi nak BW jer sangkut2 jadi rasa x best jer bile en3 ada tapi xleh skodeng blog korang2..Huwaa..huwaaa..nak nanges guling2 jap ! Tapi kalo sari x wat en3 rasa resah gelisah la pulak..Penyakit apekah ini??

Mari tengok pic budak comel ni skang...

Tembam tak pipi saya ??

Annyonghaseyo !!!

Ayu tak saye ni??

saya nak masuk hutan ni..nak gi memburu..x caye?

Nilah pic dla masa kecik...hawhawhaw...Mati hidup semula korang tak caya kan...aku mana ade gambar taim kecik..sape suruh koyak, kan dah xde..Maka aku berangan muka sekiyut ni la taim kecik...Sila maafkan perlakuan perempuan ini :P

Okelah..okelah..budak kiut miut ni mak dia bagi nama KIM SUJEONG !! kenal dia masa dia dalam Korean Variety Show " THE STAR GOLDEN BELL CHALLENGE"...Beliau ni akan keluar dalam segmen kuiz..Tapi skang ni sedih la sebab budak lain yang ganti dia skang..huwaaaaa...Nak KIM SUJEONG gak ! Aksi2 beliau memang kiyut giler taw..Geram jer tengok...Rindu kat budak ni :(

Ni pengganti KIM SUJEONG --> HWANG SEOK HYEON

Tapi beliau ni kalo berlakon memang superb la walaupun masih kanak2 lagi..Memang suspek denggi laaa..Kiyut gak kan :D

Sebenarnya aku memang hantu rancangan2 korea ni..Contohnya LET'S GO DREAM TEAM, INVINCIBLE YOUTH, HAPPY TOGETHER, ENTERTAINMENT WEEKLY, 2DAYS 1 NIGHT dan banyak lagi la, even berita pun dla layan..hahaha..Sebab show dorang ni memang sempoi jer..Lawak2, main2 tapi bersungguh-sungguh bila buat sesuatu..Sebab tu aku xleh selalu balik kampung..tetibe ! Bukan ape, sian kat mak bile aku balik dah jadi macam tv korea rumah tu..Serius bagitaw aku xtaw perkembangan cerita melayu..Ntahla, xleh nak masuk sangat la cite2 melayu ni..Tapi kalo macam drama AWAN DANIA ke, ADNAN SEMPIT ke, TUDUNG EKSPRESS ke bleh la lagi layan..So, aku akan kelu kalo bile makan orang cakap pasal AHMAD DURRAH ke, CINTA KIRANA ke <---- :p="" aku="" apakah="" atau="" dah="" drama="" font="" gumiho="" indonesia="" ini...okay="" ini="" jiwa="" kan..oke...baibai="" ketagih="" kondem="" layan="" masing2="" masuk="" melayu="" memang="" minat="" nak="" ngan="" ni="" raga="" tengah="" xley="" xnak="">


***pic from google***

p/s : saya tetap makan nasi dengan BUDU !

Comments

Nurul Amira said…
suka gak bdk cute nie ^__^
cakap sepatah2 je..
faizura rahman said…
wow cute!! hehe

anda di tag semula! :)

<a href="http://fyezrahman.blogspot.com/2010/12/inchik-mameks-tag.html</a>
Cik_Shiqah said…
comelnyer! ♥_♥
Saiful Ashraf said…
igtkn gmbr cik dyla...aik...bdk kecik melayu pun comey pe...
lady-D said…
mira : cute kan..bile cakap comey jer dgr ;)

fyez : cute sgt2..nt dla skodeng oke..tq fyez :)

syiqah : mmg comey sgt2..

fulas : haha..ni dla kalo jd budak koya..sape bilang gadis melayu xmenawan??hehe
aanie said…
kiyut jgk mu masa kecik eh?huhahuha...eh, mu tgk cite korea kt channel mane?x jumpa pun...
lady-D said…
Aanie : hawhaw..kiyut smpai sume pengsan tgk aku..kat cenel 391 yg pree..kalo yg HD tu 393 tp aku xley sbb x amik pkg byond..
Robot | Sakti said…
alah..

comelnya budak-budak ni.

grrr...
lady-D said…
robot sakti : comey cam dla kan kan kan..hawhaw
CIK TOM said…
comellllnyerrrrrrrrrr!!!
lady-D said…
Fulas : i like jugeee~~

cik tom : comey cam cik tom :)
nnZa said…
kiut banget !!!

kim sujeong tu ada blakon dalm BOF , eh ? macam pernah kulihat . hurmmm ...
lady-D said…
Nabilah : kiut kam..ntahla tp mmg dia ade berlakon sikit2..