HARi YANG PENAT !!

Penat mengalahkan pergi membajak sawah?? Eh, bajet pernah membajak jer, sawah pun x pernah pergi..Haittt..Haitttt...Sorilah, dla baru update arini, x sangka ade yang tanya nape x update arini..ALEXA tayammm, dla dah datang niiiii..hehe..

Pagi tadi blackout, aku ni memang malam2 jarang iron baju skolah, nak jugak tunggu pagi baru kecoh2 nak iron, padahal jadual aku WP1 iaitu masuk pukul 7.30...Hamik ko tadi dah blackout, naseb ade lilin..Terpaksa iron kat opis..hawhaw..x pernah2 lagi camni taw ! Terus sunday blues , nak update blog pun malas..hehe..Itulah al-kisahnya harini nape blog ni bisu..

Kemudian aku tukar jadual MAIN BADMINTON..Biasa setiap ari SELASA dan KHAMIS...Start minggu lepas training setiap hari AHAD dan SELASA..Tapi minggu lepas aku x pegi sebab aku baru balik dari KL..Kalo ari AHAD, 2 orang jer perempuan yang main, aku dengan rumet dla..Kalo ari SELASA 4 orang, cukup korum la tuk main double..Bila ari AHAD akan main mix double.Sebenarnya memang aku suke main ari AHAD sebab rasa lebih mencabar bila main dengan geng lelaki.taw2 la dorang kalo smash memang berapi.Giler kuat tenaga dorang ni. Aku lak kalo xleh amik memang x puas ati..

Jadi tadi memang giler pulun la main..Tak taw bape game tadi main tapi yang pasti non stop selama 1jam setengah..Serius penat tadi, abis masam ketiak ni..haha..Sampai rase nak tido terus, tapi solat dulu taw, kang tertido jadi macam aritu..Taknak, dah insaf !

*pic makcik google*
Hoh, bahagianya dapat tido camtu..hekhek..tomey jer :D

Sebelum tido, harus makan dulu, tapi dua-dua dah penat ni, so makanan ape yang paling cepat dimasak kawan-kawan?? Yaaa...MEE INSTANT !!hehe..Jarang-jarang jer makan ni, tapi setiap masakan kitorang wajib ada SAYUR !!


Nampak sedap tak?? cepat cakap SEDAP ! Sebungkus jer ni, share dua orang, giler jimat kan.Bukan, benda yang kurang berkhasiat xleh makan banyak..haha..Tapi memang cukup kenyang ! Siyes! Dah abis makan, layan cite plak.hehe.Cite koya la, pe lagi.tapi cite lama, rumet aku belum tengok lagi tajuk MY LOVELY SAM SOON.Cite memang kelakar tahap gaban, tinggal 2 episod jer lagi..Nanti esok nak layan cite MY GIRLFRIEND IS A GUMIHO, baru jer siap download !

Erkkk, macam merapu jer en3 arini, sumbat sume cite..Sori..sori..maybe otak tak brape nak berfungsi..hehe..Alamak, baru teringat yang aku ade keje opis kene setel malam ni..Okelah sume, nak wat keje skolah lak,esok aku BW yer..
TAKE CARE SUME..Sayang korang banyak2 :P

p/s : nampaknye xleh tdo awal gak la..hermmm...

Comments

CIK TOM said…
alexa tnye sbb dla salah seorg blogger yg rajin update..hihi..busy giler jdual dla..aktif..bgs tue..tp kena kurangkan makan mee segera tau :)
alexayussida said…
yeayy ade pon...ingt dah hilang cm haritu..hikhik:D

begitu ceritanyee..okies...g wat homework cepat^^
ousmate alexa pon swoh tgk cite guminho tu..aigoo~tgu januari la.lps final exam..hehe:)

lebiu<3
Unknown said…
makan megi je?huhu
nazirulhazwan~ said…
megi tu nampak ade kelas la.hehe
lady-D said…
cik tom : dla skali sari jer update, kecuali kalo idea dtg cam hujan maka ada la 3,4 kali update..hehe..

alexa : baru rasa lega, pelan dah siap..blehla bw laju2..bekpes pon belum..hehe..

zacky : sedapppp !! hehe..

E.d.Y : hakhak..sodap apo..heee~~

naz : megi ni memang kelas A..haha
nur said…
harap da ilang penat tu pas mam megi
ALL IN ONE
lady-D said…
NUR : PAS MKN TERUS RS NAK KEROS2..HAHA..PENAT SGT KOT..