YEAY !! MENANG CONTEST AYEEM !

ASSALAMUALAIKUM !!! ADE ORANG TAK ??
Izinkan saya melompat tinggi-tinggi skang !! YABEDDOO !!! Huwaaaaa..Amat terharu ni..Saya dah sngka dah akan menang..Haittttt tak baik taw riak-riak..


DLA MENANG CONTEST MAKAN AYAM [KLIK] yang dianjurkan oleh AYEEM AYAM [ayam paling pemes !]. Ekceli aku target dapat saguhati aje..Hidup mesti ada target hawhaw..Tapi tak sangka ni dapat TEMPAT KEDUA bagi KATEGORI PALING KREATIF..Ingatkan dapat tempat pertama..TEMPAT PERTAMA aku dah dapat agak sebab memang kreatif giler beliau ni wat, tergugat gak la nafsu makan tengok pic beliau..Beliau adalah lelaki paling hyper iaitu FAHMIE's HYPERLINK..


Tahniah juga diucapkan untuk pemenang2 bagi kategori2 lain..Sume memang hebat-hebat sampai aku rasa sangat lapar tengok pic2 korang..Kepada yang tidak bernasib baik, jangan berputus angsa..Klik KEPUTUSAN PENUH skang ! Flash yang dihasilkan memang gempak la..TQ AYEEM dan sume penganjur, juri2 kerana pilih dla;)
Nak kene gitaw orang kampung ni :D

Bile dapat ayam, pakwe lalu pon x pandang dah :P [tipu!]


p/s : malam ni makan kepci la..

Comments

aanie said…
dyla,tahniah!!!ayam mesti bangga dgn mu...
hahaha..stim je mata dpt makan ayam...terliur pulak aku tgk kepsi nih..
Anonymous said…
salam..akk.yup..huda adik naz..mane akk tau?
Anonymous said…
oo yeke kak..tak tahu pulak dea ade blog..ape2 pun terima kasih yer kak..
Anonymous said…
akk bagi link blog naz bole? huda nak tengok
nazirulhazwan~ said…
wes, dyla, mate paling kuyu kot.haha

huda : adek ea??adek pon boleh.hehe:)
lady-D said…
aanie : aku rs nt blk kg, ayam akan sambut aku..haha..

huda : akak tembak jer..haha..terbetol lak..mebi sbb nm blkg sm kot..nak link naz??kan ke huda ada reply kat blog beliau..ke naz yg mana ni??konpiyus jap..heee~

naz : tu bukan kuyu naz..tu SEKSI..haha..
Sophie Al-Yahya said…
congratz dyla..amboi, murah rezeki naaa.. =)
Gayahspears said…
tahniah2.. muka ko mkn ayam mmg tak blh blah la Dyla..hahah.. pkwe lalu tak sedar hek ko..hahaha
lady-D said…
SOPHIE : TQ..EKCELI DLA MASUK SBB NAK BANNER FREE..HAHA..

GAYAH : HAHA..TQ GAYAH..AKU MMG LUPE DIRI KALO BAB MAKAN..
Ayeem Jemain said…
muke stim! haha congrats dyla
lady-D said…
Ayeem : ayam tu mkn pe tah smpai aku stim jadinya..TQ ayeem n da ayam2 sbb pilih dla, x abes lg senyum ni..hehe :P
tiafazunia said…
wahhh! congrats dear! ;)
CIK TOM said…
tahniah dla..mmg layak..nmpk sedap!
Admin said…
wah bestnye....!
tahniah dyla.. ^^,

big smile 4u ^^,
lady-D said…
tia : tq dear ;)

cik tom : tq laling..ayam tu mmg sdp..hehe..

ahs : thanx taw..dla trime snyuman bsr itu..hehe
faizura rahman said…
tahniah dila!

okey, dah lapar! grr...hahaha!
Unknown said…
wahhh..tahniah2
CIK TOM said…
erk cik tom dtg lg..mls nk drop kt smix..hehe
nur said…
dyla
tahniah
JEMPUT KE BLOG;ALL IN ONE
takutkan?.. pantai pun ada buaya
lady-D said…
fyez : tq..jom makan !hehe..

E.d.Y : thanx ya :P

cik tom : dialu-alukan cik tom..hehe

nur : tq nur..tulah, bile tgk pantai tingat brite tu..huhu
KNS said…
bile nmpk gmbar ne
selera nk makan ayam terus meluap2
memang patut menang!
hehe
lady-D said…
FXYSCHE NAS : HEHE..TQ DEAR ;)
Prettyvrach said…
Amboiii dyla!!!makan tak ingat ML yeeee...Hehehe..tahniah menang.Sedapnyewwww nampak awak makan.=D
alexayussida said…
hahahha..tahniah dla!
muka stim makan ayam tu berkat mng:p