KEPALA BARU !

Hoy..hoy..hoy..hehe..sape layan cite MY GIRLFRIEND IS A GUMIHO akan faham maksud tu..Siyes aku tengah mabuk layan gumiho..Cite dia memang best macam makan nasik ! Sampai aku ngan rumet termimpi-mimpi tengok cite tu..Bek korang tengok..haha..paksa ni!

Eh, perasan tak dla tak wat lagi entry untuk arini? bajet ade orang rindu jer hahaha..Bizi tadi kat opis, banyak pelan reban ayam nak kena buat so tadi just gi sergah blog-blog orang jer..Ekceli kan aku dah nak muntah tengok template n header blog aku ni..BORING ! BORING ! Korang x mabuk ker tengok kaler warna warni ni?? Sile jawab dengan jujur ! Tapi aku sayang ngan nuff yang tengah super active tu..tunggu tahun depan, beliau nak lari ke, nak majuk ke dla x kira..nak tukar jugak! So petang tadi sambey layan ngantuk aku bukak PHOTOSCAPE, main2 terai wat header dan inilah hasilnye...aku kalo setat main2 benda alah ni mulalah xnak benti..Maka terhasillah 3 JENIS HEADER..heee~~~

Ni pestaim wat header gune photoscape..ni 1st DESIGN ! nampak too simple kan..

Kemudian ubah lagi..kaler masih sama..kenape pink??ntahla..layan jerlah...
taruk kete beetle n ayat sikit2..

Pastu rase bosan ngan kaler pink wat pulak kaler biru..So, korang rase mana better?? Tapi kang-kang nak design yang lain plak kot..heee~~~ Aku nak kuar town lak jap lagi..Perghhh..mementang dapat gaji arini..Bukan bukan nak gi soping, aku nak gi bayar duit sewa rumah ni haaa..

Sebenarnya dla nak say thanx kat CIK BELOG sebab aku blaja kat blog beliau la wat header guna PHOTOSCAPE ! Tibe2 rase syok giler ni sampai xnak benti makan tadi.hee~~ Header beliau memang siyes cun, aku x mampu la nak design secantik header beliau tu..Takpe..xpe..blaja lagi, arini baru setat buat, esok2 lagi bertambah baek la kan kan kan..Oke, BYE!

p/s : walaupun dah dapat gaji saya makan roti jer balik tadi sebab saya nak simpan duit untuk beli baju, kasut, shawls..miahahaha

Comments

Prettyvrach said…
hurm sume comeyh..ML pon xto nak pilih mane saatu ..kekeke
nnZa said…
baru je niat nak cari tuto tuh .
tupp tupp , dLA da mudahkan kerja saya . Thanks ^_^
nnZa said…
I like the 2nd header . hee ~

haha , dapat gaji terus guna ea .. tak mau contohi dLA bila da keje nanti .
tak mau tak mau :P
nnZa said…
correction : tak maksudkan guna utk bayar duit sewa umah tauuu .
Unknown said…
sama la..cepat boring dgn design blog sendiri
faizalnizam said…
saya undi yg no 3 cik dLa.. no 3 tu saya rasa cantik :)
alexayussida said…
sumee cantek oke:)

mana2 je dLA...hehe

baca je kepala,da agak da sal header:p
lady-D said…
ML : design sepantas kilat tu..main design jer..haha..tp cam x puas ati lg ni..heee~~

Nabilah : Pelagi nabilah, meh kite design smpai muntah..hee~~suke yg no.2 yer..haha dla mmg cani pantang ade duit..aigooo..jgn contohi dla oke..simpan duit tuk kawen oke..erk..

E.d.Y : memang dah kronik rs ngadap blog dla ni..

fyza : heee..tq fyzal..akan dipertimbangka..boring gak kan kalo blog pompuan jer mesti nk kaler pink..

alexa : tq laling tp u prefer yg no.3 gak kan..herm...
Annisa said…
hoho dyLa, tak pandai dengan photoscape ni. macam best je orang buat header.. saya buat header dengan paint je T__T

Have a nice day Dyla ♥
CIK TOM said…
semua comel la..kalo cik tom lg xreti nak buat header cun2...
MOMMY CGG said…
ayoo..
sume comel..
g mana nie
lady-D said…
aneesa : dla pun baru jer smlm blaja benda ni..xlah susah sgt rupenye tp kene xplore lg la..taw basic jer..gune paint kalo kretip oke what..

cik tom : cik tom pnye blog comey, simple but nice..dla suke..

cgg : dla pun xtaw nak amik yg mana..ntah2 wat yg lain pulak..hehe
Admin said…
Saya tengok macam kamu nei seorang
blogger yang peramah..

ad ssuatu yg ssuai tu kamu, jom kte
g tgk kt:

http://www.ahsfantasy24.com/2010/12/pencarian-blogger-peramah-2011.html

Tahniah, kamu seorang yang peramah!

(:
:)
(:
:)
lady-D said…
ahs : wahhh..cam best jer dgr..nt dla join yer..tq dear :)
Scorpio Warrior said…
HOY~HOY~! hihiihih. cumil kann Mi Ho tuh. hehehe! dila, sume cntik! tapi biru paling cntik la. hihihi.sbb ira ske biru. ira nak wat jugak. huhu. tapi xreti design la. huhuh. xkreatif.
lady-D said…
Ira : hehe..dla pun suke biru sbb ramai sgt gune pink kan..tq dear..miho mmg kiut sgt2 kan..x puas tgk cite tu..aigooo...