LEMAK JENIS APA NI???

Pagi tadi bukak blog CIK EPAL, beliau cite pasal jumpe fashionista bloggers yang femes, yang hot meletup dan cun yawww <---ini ayat beliau..Kalau dah FASHIONISTA tu faham2la yer camne gaya sorang-sorang..Nganga mak neh..nganga babe tengok pesen dorang yang meletops !

Maka di sudut hati kecil ini berbisik merdu, SAYA NAK PAKAI CAMTU GAK BOLEH? Kemudian perut saya teros memaki hamun, SILA SEDAR DIRI SIKIT...Lihat perutmu, sangat maju kan??Huwaaaaaaaa...Nak bunuh nyamuk rrrr camni...Kenape??kenape x boleh??Apa salah saya?? Salah ke saya makan nasi lauk ikan keli besar punye tadi???Oke, fine..Serius tak taw la nape??Dla bukan makan banyak sangat, sekali@ 2 kali sari jer nasi..Saya juga bukan kaki tido..Malah saya selalu bersenam..Ape jenis lemak ni yang bersarang dalam perut aku ni?? Mungkin lemak cheezy wedges extra cheese pelissss kot !!

Apakah kerana saya selalu hepi??Mungkin kot..Banyak masalah pun makan tetap makan..hawhawhaw..Hidup makan !! Tetibeee..Dah..dah...NI dia haaa AWEK LIN DAN bersiap-siap nak gi berperang kat dewan CHUN HWA WEI SIN skang !! Seranggggg !Errr, korang kalo ade tips share2 la ngan dla tapi saya xnak diet makan..muahaha..
cermin ni siyes menipu..saye sungguh kelihatan tinggi malah sangat langsing!Dla pun terpegun tadi kejap..Haha..Hakikatnye bonjol sana, bonjol cni..Memang straight la body ni..Betollll!!Korang nampak macam kurus kan..Jangan caya...

p/s : apapun saya tetap bersyukur taw..tak salah kan kalo kita berusaha nak menjadi yang lebih baik kan kawan-kawan..jangan paksa diri sampai tak makan sudah..

Comments

nadia farahida said…
dla,
gemok tang mane lagi ni haaaaa..
slim shady je nadia tgk! =)
lady-D said…
Nadia : cermin tu tipu..hakikatnye bonjol sane, bonjol cni..betol..x tipu nadia..
Sophie Al-Yahya said…
jom dLa! kite diet dan work out same2..jgn makan malam lepas pukul 7. chayok2!!
FarhanaFabulous said…
hye dyla..comel je blog ni..trus jtuh hati nk follow..jom exchange banner nak?
Robot | Sakti said…
selalu bersukan.

30 minit sehari pun takpa.

hehehehe

:)
heh.mane ade gemuk lah mcm tuh..

;))
Unknown said…
syukur je dgn apa yg ada..hehe
aik?..gemok ke mcm tu?..hehe..

rasa ok je.. =)
nazirulhazwan~ said…
bersukan la babe, pastu mkn separuh dari yang dyla mkn skang ni, serius, lame2 buat da tak nak makan nasi byk2.hehe;p
aanie said…
dyla, cmne buat gambar jadi cmtu??hawhaw...
KNS said…
cermin tu ramalan masa hadapan!!
ngeh2...
Iman's Umi said…
Nmpk cam kurus je dla...
lady-D said…
sophie : dla ni tiap2 minggu men badminton, leh thn gak peluh tp gitu gak mlh bertambah-tambah lak naiknye..huwaaa..kene kurangkan fastfood kot..aja2 sophie :)

Farhana : tq dear..dla dah amuik dah ur banner..

robot : 2kali seminggu dla bersukan..sejam setiap sessi..mebi x ckp lg kot..huwaaa...

iqa : cermin tu tpu! siyes!die gemok certain bhgian jer..hehe

E.d.Y : hehe..dah syukur tp kalo bleh nak fit sikit..jg kesihatan edy..hehe..

Naz : bersukan tu dh wajib..makan rsnye kene kurangkan sikit..tq naz..

aanie : aku gune photoscape tp mcm x sm kan size sbb aku testing je tu..1st time buat..

nas : haha..dgn penuh hrpn ni bc komen nas..amin...

iman's umi : nampak jer tp x bape fit la umi..huhu..
ardinihumaira said…
dni ni haaa lengan besau cam malek noor :'(
lady-D said…
dni : haha..ade ke smpai cam malek nor??klakar la dni ni..hihi