Kalau hari-hari macam ni...

Hoy hoy !!! Alhamdulillah aku dah selamat berada di kampung..Pening-pening lalat lagi..Aku rasa harini la paling superbusy sekali..yeke paling busy??Bukan ke kalo time nak balik kampung selalu macam ni??Ini bukan rungutan oke cuma munyi-munyi jer..kekeke...Taktaw la asal time nak balik balik kampung mesti keje masyuk giler2..Siap budak2 unit aku cakap kalo keje banyak masuk dorang dah taw dah, mesti sebab aku nak balik kampung..Busuk punye ketiak !

Lantas aku terfikir, kalau ari2 macam ni maw berhabuk blog ni..Perasan kan seminggu dua ni setiap hari 1 entry jer, tupun kadang-kadang time malam baru sempat update...Serius busy skang ni kat opis..Nak-nak tadi sampai x sempat makan nasi sebab aku makan laksam..Hamik kaw kalau x kurus-kurus gak memang kene gi sedut lemak la nampaknye..hawhaw!Kadang-kadang bengkerk gak, kite dah siap print baru cakap nak detail camni camtu..Saya hanya mampu bersabar jer, dalam keadaan camni nak bertekak pun xde masa taw, last2 angguk2, oke saya tambah lagi..Bla..bla..bla..Aku kalo x sebab nak balik kampung x kesah nak stayback sampai lebam, bleh update blog skali..heiii, tenet kat opis aku heaven laju taw ! Serius best! Tapi shayanggggg, aku memang xleh main2 sangat seminggu dua ni, keje keje keje lebih penting..Serius kan saya bekerja..hee~~

Sebenarnya aku eksaited giler nak balik kampung arini sebab ANAK BUAH KE 20 aku dah ade kat kampung, sampai semalam lagi dari Melaka..yang ke-20 taw, maw x kecoh rumah ni kalo time kenduri dan raya..AKu x tengok lagi baby baru ni, eksaited sangat2..Sampai2, terus peluk cium, dodoi2 atas pangku sampai tertido dibuatnye..

Suke budak kecik ni..hee~~

Esok kat rumah nak wat akikah..Jemput ke rumah ye..Oke sume, aku penat la, rase nak pengsan awal kot..Kepada yang komen2, InsyaAllah aku balas..Kat kampung ni line x laju sangat..Cukup2 makan jer..Jangan risau, nanti dla jenguk kamu2 sume yer..Doa-doakanlah keje2 kat opis aku surut sket minggu depan..muahaha ;)

p/s : xde cop mohor tuk en3 ni, penat tunggu loading..hee~~

Comments

Hafizi@Online said…
haha...mkin dak2 praktikal xd dh kot...ble time fizi ada dlu ringan ckit kije...hehe
cacing said…
ha lady amik PA tuk uruskan blog lady... cacing offer diri.. tapi gaji 8hinggit sejam... hahahaha
alexayussida said…
dah banyak perubahan la kat belog ini...baru sekejap alexa tak mai..wuwuwuuwuw..hehe
bduak itu sangattt ka-wa-iiiiiii neee!!geramn la,siap snyum lagi tu..tdo dalam imannn bak kata p.ramlee...hehehe...mmmuuahhh xoxo tuk die ok...tc dla
Scorpio Warrior said…
i tag u sis ^^

http://blueberrycheese3324.blogspot.com/2010/12/photo-contest-my-bestfriend-forever.html
Saiful Ashraf said…
waaaa...baby tu senyum la...msti die termimpi2 tido tu kn...
lady-D said…
Fizi : opis prob skang ni..sistemrosak dah bape bula dah..tu yg kitorang kelam kabut sket wat keje..memang tragis la..huwaaaa..

cacing : erkkk..8 henggit sejam..pitam!

alexa : rindu alexa!!!! bizi yer??ubah sket2 je yank, kasi cerah sket mata..hehe..

BC : tq ira, InsyaAllah nt dla join yer :)

Fulas : mimpi maksu dia..hawhaw
Saiful Ashraf said…
adakah kerana baby tu x sdr kehadiran mksu nyer...hahaha
lady-D said…
haha..beliau baru mimpi2 tuh..bukak2 mata baru nmpk maksunye :P